June 28, 2017, 04:05:07 pm

Author Topic: SC1628: VAE viert 40 jarig bestaan met wrapped supercars!  (Read 55061 times)

Carbonkneus

• Lamborghini Gallardo Driver
  • OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
Re: SC1628: VAE viert 40 jarig bestaan met wrapped supercars!
« Reply #1665 on: December 13, 2011, 07:20:26 pm »
Niveau want? Dat jij de link niet kan leggen tussen die twee dingen zegt meer over jouw dan over mijn niveau lijkt me. Beiden zijn vroeger gebeurd en sommige mensen stellen zich er gigantisch over aan. Wat meer dan twee generaties geleden is moeten mensen niet zo anaal meer over doen vind ik.

Ben je nu werkelijk zo dom? dus jij vergelijkt een kinderfeest waarbij de zwartepiet als iets positiefs word neer gezet (met een twijfelachtige historie) vergelijkbaar met mijn verhaal waarbij mijn opa en oma vermoord zijn?  en dat ik omdat dat 60jaar geleden is er maar niet over foute grappen mag zeuren?

Dankje voor het compliment. Je weet niets over mijn intelligentie, maar dat terzijde. Prima dat je het een kinderfeest noemt met 'twijfelachtige' historie. We weten allebei dondersgoed dat de zwarte pieten door sinterklaas worden gebruikt als knechten om de pakjes te bezorgen. In die tijd liet je blanken dat namelijk niet doen. Zoiets noemt men ook wel racisme. Het feit dat je dit als een kromme vergelijking ziet maakt mijn punt eigenlijk alleen maar sterker. Jij noemt dit gewoon een feest, terwijl het voor andere mensen misschien wel als heel kwetsend ervaren kan worden. Maar het is nu zo lang geleden dat het niet uitmaakt en mensen zich er overheen moeten zetten. Datzelfde geldt ook voor de tweede wereldoorlog. Heel vervelend voor je dat er familie van je is overleden, maar er is ook familie van mij overleden tijdens de tijd van Napoleon. Ik heb ze verder niet gekend, dus het is jammer voor ze maar het is niet anders. Als je overal zo moeilijk over blijft doen zal dit een hele vervelende wereld voor je zijn om op te leven.

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #1666 on: December 13, 2011, 07:21:13 pm »
JAH6 voor de win :D

Jah6 - Mooi was die tijd
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's. :P

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #1667 on: December 13, 2011, 07:21:54 pm »

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's. :P

Bassen

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #1669 on: December 13, 2011, 07:23:42 pm »
Ik zeg toch niet dat je ze niet mag maken, staan genoeg grappen over joden hier. Maar hou rekening met anderen, zelf geef aan grappen over Luik niet te kunnen waarderen of grappen over joden, dan kan je daar toch rekening mee houden? dat jullie kiezen dat te negeren moet je zelf weten maar dat getuigt gewoon niet van respect. Sterker nog het maakt het voor sommige alleen maar mooier om de grap dan nog even iets grover te maken.

Maar zal wel aan mij liggen dat ik dit soort grappen niet kan waarderen. Als iedereen die commentaar levert nu even kijkt naar hoe dit alles begonnen is en dan er weer op terug komt wellicht denken ze er dan anders over. Gaf namelijk gewoon netjes aan het geen gepaste grap te vinden, vervolgens word ik persoonlijk aangevallen op mijn menig en doet mijn ongeluk weer de ronde.

RobinW

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #1670 on: December 13, 2011, 07:23:58 pm »

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #1671 on: December 13, 2011, 07:24:34 pm »
Okay jongens nu even ontopic.

Wat is die Frank een lekker ding zeg, kzag hem laatst in de spiegel staan en toen, damn :lief:

BirdofPrey

• BMW M3 Driver
  • Alpha NL (Xbox360)
    • View Profile
« Reply #1672 on: December 13, 2011, 07:25:14 pm »

Wat is die Frank een lekker ding zeg, kzag hem laatst in de spiegel staan en toen, damn :lief:
Frank Evenblij?
Mijn spots: http://bit.ly/vOzTFI

het erge is dat dit de moraal van het forum tegenwoordig is.. een tijdje geleden konden hier nog normale gesprekken gevoerd worden.. maar tegenwoordig moet alles hier grappig zijn, wat het een stuk minder leuk maakt

Adam

• Boeman
  • Frontpage-crew
  • Porsche Carrera GT Driver
  • Tetten
    • View Profile
« Reply #1673 on: December 13, 2011, 07:25:43 pm »
Spice Girls - Wannabe

Iedereen blij, verder met lief doen op Autogespot Forum :)

Carbonkneus

• Lamborghini Gallardo Driver
  • OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
« Reply #1674 on: December 13, 2011, 07:25:54 pm »
Ik zeg toch niet dat je ze niet mag maken, staan genoeg grappen over joden hier. Maar hou rekening met anderen, zelf geef aan grappen over Luik niet te kunnen waarderen of grappen over joden, dan kan je daar toch rekening mee houden? dat jullie kiezen dat te negeren moet je zelf weten maar dat getuigt gewoon niet van respect. Sterker nog het maakt het voor sommige alleen maar mooier om de grap dan nog even iets grover te maken.

Maar zal wel aan mij liggen dat ik dit soort grappen niet kan waarderen. Als iedereen die commentaar levert nu even kijkt naar hoe dit alles begonnen is en dan er weer op terug komt wellicht denken ze er dan anders over. Gaf namelijk gewoon netjes aan het geen gepaste grap te vinden, vervolgens word ik persoonlijk aangevallen op mijn menig en doet mijn ongeluk weer de ronde.

Ggggodver heb je überhaupt gelezen wat ik heb lopen typen over dat humor helpt met problemen oplossen? Het is niet eens iets persoonlijks, het is wetenschappelijk bewezen.

Mr. Oomen

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
    • Website
« Reply #1675 on: December 13, 2011, 07:26:15 pm »

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #1676 on: December 13, 2011, 07:26:57 pm »

Frank Evenblij?

Nee, Pino.

Adam

• Boeman
  • Frontpage-crew
  • Porsche Carrera GT Driver
  • Tetten
    • View Profile
« Reply #1677 on: December 13, 2011, 07:27:06 pm »
Nieuwe SC :D

Dat werkt beter :+

En deze was toch stom

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #1678 on: December 13, 2011, 07:27:08 pm »
Zullen we gewoon weer in vrede verdergaan? :D