May 29, 2017, 08:53:41 pm

Poll

Modern Warfare 3 of Battlefield 3 Voor welke game kies jij?

Modern Warfare 3
24 (64.9%)
Battlefield 3
13 (35.1%)

Total Members Voted: 37

Author Topic: Welke heb jij/ zou jij kiezen?  (Read 16249 times)

Mister Design

• BMW M3 Driver
    • View Profile
Re: Welke heb jij/ zou jij kiezen?
« Reply #15 on: November 26, 2011, 05:17:29 pm »
Ik heb ze beide niet, maar mijn voorkeur gaat uit naar BF3. Waarom? Omdat ik BF altijd al vetter heb gevonden dan COD, alleen bij COD heb je meer plezier, en BF ben je meer serieus. Ook vind ik de graphics van BF beter dan bij COD

Dit is dus iemand die er wat van weet en die hoef je niet te gaan vertellen hoe deze games in elkaar zitten.
(voor deze mensen is deze poll dus)  :)

De mensen die al gestemd hebben bedankt!  ^O^

Fabio

• Aston Martin Vanquish S Driver
    • View Profile
« Reply #16 on: November 26, 2011, 05:21:15 pm »
*O* gelukkig heb ik verder geen verstand van spelletjes. Ik denk als je BF3 koopt dat je dan echt serieus je spelletje wilt spelen, en als je COD haalt meer beetje lomp schieten met vrienden ofzo ( in de onlineplayer dan hè :P ) COD is niet echt realistisch tegenover BF3. Wil je nou echt een super spel moet je gewoon Crysis 2 halen :+
« Last Edit: November 26, 2011, 05:23:10 pm by Fabio »

Mister Design

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #17 on: November 26, 2011, 05:22:43 pm »
Ik ben het zeker met je eens over COD en BF3 die andere heb ik niet gespeeld.  :)

Jeremy

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • Enjoy life.
    • View Profile
« Reply #18 on: November 27, 2011, 01:30:52 pm »
Mensen dit is bedoeld voor mensen die deze games hebben/gespeeld hebben en er dus al wat vanaf weten.
Waarom zou je dan overbodige uitleg gaan geven?
Waarom zou je op 1 van de games stemmen als je er toch niks van weet?...........?
Ik heb ze beide niet, maar mijn voorkeur gaat uit naar BF3. Waarom? Omdat ik BF altijd al vetter heb gevonden dan COD, alleen bij COD heb je meer plezier, en BF ben je meer serieus. Ook vind ik de graphics van BF beter dan bij COD

Dit is dus iemand die er wat van weet en die hoef je niet te gaan vertellen hoe deze games in elkaar zitten.

Kijk is naar het titel van 't topic mrmister..

Welke heb jij/ zou jij kiezen
Dat suggereert dat het meer een vraag is welk spel je zou kopen, ondanks je het niet gespeeld hebt..

Daarom zou meer info wel nuttiger zijn..

Mister Design

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #19 on: November 27, 2011, 09:36:45 pm »
Mensen dit is bedoeld voor mensen die deze games hebben/gespeeld hebben en er dus al wat vanaf weten.
Waarom zou je dan overbodige uitleg gaan geven?
Waarom zou je op 1 van de games stemmen als je er toch niks van weet?...........?

Kijk is naar het titel van 't topic mrmister..

Welke heb jij/ zou jij kiezen
Dat suggereert dat het meer een vraag is welk spel je zou kopen, ondanks je het niet gespeeld hebt..

Daarom zou meer info wel nuttiger zijn..

Zou jij kiezen is voor mensen die hem willen kopen die al COD of BF ervaring hebben.  ;)
(maar toch bedankt voor het meedenken)