December 15, 2018, 05:29:53 pm

Author Topic: SC1626: 315 km/u met de M5 F10  (Read 83412 times)

Stef Ferrari

• BMW M3 Driver
    • View Profile
Re: SC1626: 315 km/u met de M5 F10
« Reply #3000 on: November 26, 2011, 06:00:00 pm »
Streetview België  _O_

nieuw

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
    • View Profile
« Reply #3001 on: November 26, 2011, 06:00:15 pm »
Spellen is misschien een sterk punt voor jou, maar begrijpend lezen klaarblijkelijk niet. Je kan er simpelweg niet vanuit gaat dat spelfouten gemaakt worden door laksheid of onkunde *waar in veel gevallen die persoon werkelijk niks aan kan doen*

Zelf ben ik dyslectisch en probeer zoveel mogelijk te letten op mijn spelling, maar als ik jou nu vertel dat ik tot op de dag van vandaag moeite heb met het opnoemen van de maanden in een jaar en dat wanneer iemand de letter G opnoemt ik eerst het complete alfabet bij langs moet om je te kunnen vertellen welke letter ervoor of er na komt. Dit heeft niks te maken met laksheid of het niet opletten bij Nederlandse les.
Ik heb zelf exact hetzelfde. Ik kan daarbij ook nog nieteens normaal stukken voorlezen zonder mij bovengemiddeld in te spannen. Vaak lees ik het ook fout voor. In eerste instantie zitten er ook vaak veel knullige foutjes in de stukken die ik schrijf, daarom lees ik meestal alles drie keer na voordat ik het plaats. Maar als iemand mij dan wijst op een fout dan accepteer ik dat en ben ik hem/haar daar juist dankbaar voor.

MrMister

• Mercedes SLR Mclaren Driver
  • The Evolution Theory!
    • View Profile
« Reply #3002 on: November 26, 2011, 06:00:53 pm »
Vandaag weer een paar rondjes gereden @ de nurburgring :) Deze keer ook op de autobahn maar eens doorgetrapt :) 241 op de TomTom, autoteller ging verder dan er streepjes staan :P

Met de Honda 241 (op de TomTom dan) gehaald?
Jups :) Had niet verwacht dat hij dat zou halen, Volgens de autoweek specificaties zou hij 226 als topsnelheid hebben. Gaat ie dus piekfijn met bijna 20 overheen :)

Heb het nog op film staan ook, broertje heeft gefilmd ;) 2e poging maar tot 230 gekomen. Was niet druk en op 3 baansweg kon het mooi :)

Je moet er wel mee rekening houden dat er een behoorlijk afwijking, ook op de TomTom, zit. Hoeveel die afwijking is weet ik ook niet precies, maar ik denk dat 241 op de TomTom wel bij de 226 in echte kilometers komt.

RubenV

• Audi RS4 Sedan Driver
  • BMW
    • View Profile
« Reply #3003 on: November 26, 2011, 06:01:00 pm »
Avond :)
Straks 2 knappe M's hier voor de deur, E92 M3 en E39 M5.

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #3004 on: November 26, 2011, 06:01:44 pm »
Dad eewige geseik ofer spelvouten altijt. Je kan toch lezen wad ik bedoel.

Ja, ga jij nou maar lekker lomp hakken vanavond, hoef je niet bij na te denken!
Will do. :D
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

MrMister

• Mercedes SLR Mclaren Driver
  • The Evolution Theory!
    • View Profile
« Reply #3005 on: November 26, 2011, 06:02:22 pm »
Dad eewige geseik ofer spelvouten altijt. Je kan toch lezen wad ik bedoel.

Ja, ga jij nou maar lekker lomp hakken vanavond, hoef je niet bij na te denken!
Will do. :D

Uitstekend, dan ga ik ook vanavond wat hersencellen wegpesten! ;)

Slv

• Mercedes SLK55 AMG Driver
    • View Profile
« Reply #3006 on: November 26, 2011, 06:04:37 pm »
Iemand hier die een site met een overzichtje ofzo weet van een groot aantal prepaid-telefoons die nu leverbaar zijn? Wil is wat nieuws maar wil een beetje kunnen vergelijken. :)

Bassen

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #3007 on: November 26, 2011, 06:05:22 pm »
Ik heb zelf exact hetzelfde. Ik kan daarbij ook nog nieteens normaal stukken voorlezen zonder mij bovengemiddeld in te spannen. Vaak lees ik het ook fout voor. In eerste instantie zitten er ook vaak veel knullige foutjes in de stukken die ik schrijf, daarom lees ik meestal alles drie keer na voordat ik het plaats. Maar als iemand mij dan wijst op een fout dan accepteer ik dat en ben ik hem/haar daar juist dankbaar voor.

Daarom zeg ik ook dat wanneer ik een behoorlijke spel foud maak Stratos je er best op mag wijzen, maar ga niet iets ergens anders vandaan quoten om andere mensen te wijzen op zijn of haar spelfout waar wellicht de maker van de spelfout niet eens kijkt.

Evo_Rik

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #3008 on: November 26, 2011, 06:05:48 pm »
Vandaag weer een paar rondjes gereden @ de nurburgring :) Deze keer ook op de autobahn maar eens doorgetrapt :) 241 op de TomTom, autoteller ging verder dan er streepjes staan :P

Jups :) Had niet verwacht dat hij dat zou halen, Volgens de autoweek specificaties zou hij 226 als topsnelheid hebben. Gaat ie dus piekfijn met bijna 20 overheen :)

Heb het nog op film staan ook, broertje heeft gefilmd ;) 2e poging maar tot 230 gekomen. Was niet druk en op 3 baansweg kon het mooi :)

Je moet er wel mee rekening houden dat er een behoorlijk afwijking, ook op de TomTom, zit. Hoeveel die afwijking is weet ik ook niet precies, maar ik denk dat 241 op de TomTom wel bij de 226 in echte kilometers komt.

Neem aan dat 226 echte kilometers niet overeenkomt met een goede 250 op de teller ?;) Vindt in elk geval dat hij lekker mee kan komen :) ook op de ring ging hij lekker. Had mijn ophanging nog wat stugger moeten zetten want bij scherpe bochten helde hij nog teveel over en raakte hij mijn wielkas.

Frank34

• Testkonijnen
  • Porsche 911 Turbo Driver
  • *
  • Ik woon in een krantenwijk.
    • View Profile
« Reply #3009 on: November 26, 2011, 06:05:49 pm »
Iemand hier die een site met een overzichtje ofzo weet van een groot aantal prepaid-telefoons die nu leverbaar zijn? Wil is wat nieuws maar wil een beetje kunnen vergelijken. :)
Googelen blijft lastig :)
"The car didn't spin, you spun the car, the car is made to do exactly what your inputs are telling it to do"

Slv

• Mercedes SLK55 AMG Driver
    • View Profile
« Reply #3010 on: November 26, 2011, 06:08:22 pm »
Googelen blijft lastig :)

Daarom vraag ik het ook hier! :D

nieuw

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
    • View Profile
« Reply #3011 on: November 26, 2011, 06:10:38 pm »
Lang leve spellingcheck :iza:

Lang leve een goed stel hersenen, heb je geen spellingcheck nodig! :)

Met deze uitspraak trek ik die van jouw in twijfel.

Hersens, ook goed.

Dat en het feit dat slim zijn niet wil zeggen dat je goed in spelling bent. Mensen denken ook altijd dat je opleiding bepaalt of je slim bent of niet.
Dat heeft er wel degelijk mee te maken. Op het vmbo en MBO zal je in stukken meer spelfouten zien dan bij vwo en WO.

Hier ook begrijpend lezen, het enige dat ik hier zeg is dat wanneer je WO doet dat niet per definitie wil zeggen dat je slimmer bent dan iemand op het MBO of minder spelfouten zult maken, dat het in de praktijk wel zo is dat zal ik niet ontkennen.
Dat komt omdat iedereen zijn eigen definitie van slim neer kan zetten. Ik ken mensen zonder opleiding die eigenhandig een miljoenen bedrijf hebben opgebouwd en daar nog steeds aan de leiding van staan. Zijn deze mensen dan slim? Tja de 1 vind van wel de ander van niet. Als je ze bijvoorbeeld vraagt wat een lijdend voorwerp is dan hebben ze geen flauw idee..

Mw

• Lamborghini Gallardo Driver
  • Drive hybrid, I need your gas!
    • View Profile
« Reply #3012 on: November 26, 2011, 06:24:59 pm »
M'n neefje heeft bijvoorbeeld enorme moeite met lezen, schijven

Let maar niet op Stratos, hij vindt het stoer om mensen te verbeteren op spelfouten op een autosite.

Victor-J

• Bugatti EB110 Driver
  • Zwolle
    • View Profile
« Reply #3013 on: November 26, 2011, 06:27:18 pm »

Neem aan dat 226 echte kilometers niet overeenkomt met een goede 250 op de teller ?;) Vindt in elk geval dat hij lekker mee kan komen :) ook op de ring ging hij lekker. Had mijn ophanging nog wat stugger moeten zetten want bij scherpe bochten helde hij nog teveel over en raakte hij mijn wielkas.
Heb je een foto van de Prelude? Ben benieuwd :)

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #3014 on: November 26, 2011, 06:28:37 pm »
Lang leve spellingcheck :iza:

Lang leve een goed stel hersenen, heb je geen spellingcheck nodig! :)

Met deze uitspraak trek ik die van jouw in twijfel.

Hersens, ook goed.

Dat en het feit dat slim zijn niet wil zeggen dat je goed in spelling bent. Mensen denken ook altijd dat je opleiding bepaalt of je slim bent of niet.
Dat heeft er wel degelijk mee te maken. Op het vmbo en MBO zal je in stukken meer spelfouten zien dan bij vwo en WO.

Over die smiley ben ik het met je eens overigens. Over het corrigeren van fouten niet. Gelukkig zijn we niet allemaal gelijk, anders zou het maar een saaie boel worden ;). Overigens denk ik zoals hij zelf zegt dat Stratos het alleen maar goed bedoelt. Als je namelijk in een sollicitatie brief schrijft: Hij zorgd beter als hun. Dan kom je niet echt sterk over ;)
;) Sollicitatiebrief is één woord.