September 18, 2018, 03:52:33 pm

Author Topic: SC1626: 315 km/u met de M5 F10  (Read 81902 times)

Evo_Rik

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
Re: SC1626: 315 km/u met de M5 F10
« Reply #2985 on: November 26, 2011, 05:47:40 pm »
Vandaag weer een paar rondjes gereden @ de nurburgring :) Deze keer ook op de autobahn maar eens doorgetrapt :) 241 op de TomTom, autoteller ging verder dan er streepjes staan :P

MrMister

• Mercedes SLR Mclaren Driver
  • The Evolution Theory!
    • View Profile
« Reply #2986 on: November 26, 2011, 05:48:00 pm »
Lang leve spellingcheck :iza:

Lang leve een goed stel hersenen, heb je geen spellingcheck nodig! :)

Met deze uitspraak trek ik die van jouw in twijfel.

Hersens, ook goed.

Dat en het feit dat slim zijn niet wil zeggen dat je goed in spelling bent. Mensen denken ook altijd dat je opleiding bepaalt of je slim bent of niet.

Een opleiding zegt wel iets, maar de betekenis van het woord 'slim' kent inderdaad wel meerdere nuances. Maar goed, ik durf best te zeggen dat ik bovengemiddeld goed ben in spelling, als ik ook kijk naar wat er soms allemaal wordt neergezet hier en ook in de artikelen op de FP.

MrMister

• The Evolution Theory!
    • View Profile
« Reply #2987 on: November 26, 2011, 05:49:22 pm »
Vandaag weer een paar rondjes gereden @ de nurburgring :) Deze keer ook op de autobahn maar eens doorgetrapt :) 241 op de TomTom, autoteller ging verder dan er streepjes staan :P

Met de Honda 241 (op de TomTom dan) gehaald?

Jol D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #2988 on: November 26, 2011, 05:50:32 pm »
@nieuw, als Stratos de post boven hem verbeterd alla, maar een spot quoten naar de SC, om er vervolgens dit naast te zetten :kill:  dan ben je echt verkeerd bezig en voel je je in mijn ogen beter dan de rest. Ik erger me steeds vaker aan users die de spelfouten van een ander gaan verbeteren. Spelfouten vallen mij ook op, maar daar lees ik gewoon overheen want we zitten hier niet in het klaslokaal.
Ach, de n in geobsedeerd door Porsche, de ander door spelfouten. Niet dat het mijn leven en lust is om mensen om taal-en spelfouten te verbeteren, maar ik vind dat je toch wel een het n en ander van de Nederlandse taal af moet weten als je hier woont. Accepteer dat gewoon van elkaar, zeker aangezien er velen van mijn leeftijd denken dat incorrect spellen of typen stoer is.
Dan mag je de spreekwoorden ook wel goed doen...

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #2989 on: November 26, 2011, 05:52:39 pm »
Haaaaaaaaaaaaaaaaai

MrMister

• The Evolution Theory!
    • View Profile
« Reply #2990 on: November 26, 2011, 05:52:53 pm »
@nieuw, als Stratos de post boven hem verbeterd alla, maar een spot quoten naar de SC, om er vervolgens dit naast te zetten :kill:  dan ben je echt verkeerd bezig en voel je je in mijn ogen beter dan de rest. Ik erger me steeds vaker aan users die de spelfouten van een ander gaan verbeteren. Spelfouten vallen mij ook op, maar daar lees ik gewoon overheen want we zitten hier niet in het klaslokaal.
Ach, de n in geobsedeerd door Porsche, de ander door spelfouten. Niet dat het mijn leven en lust is om mensen om taal-en spelfouten te verbeteren, maar ik vind dat je toch wel een het n en ander van de Nederlandse taal af moet weten als je hier woont. Accepteer dat gewoon van elkaar, zeker aangezien er velen van mijn leeftijd denken dat incorrect spellen of typen stoer is.
Dan mag je de spreekwoorden ook wel goed doen...

Gheghe, lol inderdaad!

Jol D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #2991 on: November 26, 2011, 05:53:09 pm »
Waarwaar?

nieuw

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
    • View Profile
« Reply #2992 on: November 26, 2011, 05:53:16 pm »

Hersens, ook goed.

Dat en het feit dat slim zijn niet wil zeggen dat je goed in spelling bent. Mensen denken ook altijd dat je opleiding bepaalt of je slim bent of niet.
Dat heeft er wel degelijk mee te maken. Op het vmbo en MBO zal je in stukken meer spelfouten zien dan bij vwo en WO.

Over die smiley ben ik het met je eens overigens. Over het corrigeren van fouten niet. Gelukkig zijn we niet allemaal gelijk, anders zou het maar een saaie boel worden ;). Overigens denk ik zoals hij zelf zegt dat Stratos het alleen maar goed bedoelt. Als je namelijk in een sollicitatie brief schrijft: Hij zorgd beter als hun. Dan kom je niet echt sterk over ;)

MrMister

• The Evolution Theory!
    • View Profile
« Reply #2993 on: November 26, 2011, 05:53:22 pm »
Haaaaaaaaaaaaaaaaai

Heey lulllll, nog geneukt!?

Bassen

• Lamborghini Murcilago LP640 Driver
  • Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #2994 on: November 26, 2011, 05:53:40 pm »
Spellen is misschien een sterk punt voor jou, maar begrijpend lezen klaarblijkelijk niet. Je kan er simpelweg niet vanuit gaat dat spelfouten gemaakt worden door laksheid of onkunde *waar in veel gevallen die persoon werkelijk niks aan kan doen*

Zelf ben ik dyslectisch en probeer zoveel mogelijk te letten op mijn spelling, maar als ik jou nu vertel dat ik tot op de dag van vandaag moeite heb met het opnoemen van de maanden in een jaar en dat wanneer iemand de letter G opnoemt ik eerst het complete alfabet bij langs moet om je te kunnen vertellen welke letter ervoor of er na komt. Dit heeft niks te maken met laksheid of het niet opletten bij Nederlandse les.

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #2995 on: November 26, 2011, 05:55:07 pm »
Dad eewige geseik ofer spelvouten altijt. Je kan toch lezen wad ik bedoel.
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Evo_Rik

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #2996 on: November 26, 2011, 05:56:29 pm »

Met de Honda 241 (op de TomTom dan) gehaald?
Jups :) Had niet verwacht dat hij dat zou halen, Volgens de autoweek specificaties zou hij 226 als topsnelheid hebben. Gaat ie dus piekfijn met bijna 20 overheen :)

Heb het nog op film staan ook, broertje heeft gefilmd ;) 2e poging maar tot 230 gekomen. Was niet druk en op 3 baansweg kon het mooi :)

MrMister

• The Evolution Theory!
    • View Profile
« Reply #2997 on: November 26, 2011, 05:57:21 pm »
Spellen is misschien een sterk punt voor jou, maar begrijpend lezen klaarblijkelijk niet. Je kan er simpelweg niet vanuit gaat dat spelfouten gemaakt worden door laksheid of onkunde *waar in veel gevallen die persoon werkelijk niks aan kan doen*

Zelf ben ik dyslectisch en probeer zoveel mogelijk te letten op mijn spelling, maar als ik jou nu vertel dat ik tot op de dag van vandaag moeite heb met het opnoemen van de maanden in een jaar en dat wanneer iemand de letter G opnoemt ik eerst het complete alfabet bij langs moet om je te kunnen vertellen welke letter ervoor of er na komt. Dit heeft niks te maken met laksheid of het niet opletten bij Nederlandse les.

Een goede vriend van mij is behoorlijk dyslectisch (wie verzint zo'n woord er ook voor!?) en die vind ik ook zeker niet dom ofzo, maar het belemmert hem soms wel erg om mee te komen met bepaalde dingen, bijvoorbeeld met ondertitels in films meelezen enzo. Dat lijkt me gewoon ontzettend klote. Maar er is ook een bepaalde gedeelte van de mensen die gewoon nooit beter heeft geleerd en zodoende slecht Nederlands schrijft soms, zonder dat ze het doorhebben. Dat kan beter, denk ik dan.

Bassen

• Lamborghini Murcilago LP640 Driver
  • Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #2998 on: November 26, 2011, 05:57:29 pm »

Hersens, ook goed.

Dat heeft er wel degelijk mee te maken. Op het vmbo en MBO zal je in stukken meer spelfouten zien dan bij vwo en WO.

Hier ook begrijpend lezen, het enige dat ik hier zeg is dat wanneer je WO doet dat niet per definitie wil zeggen dat je slimmer bent dan iemand op het MBO of minder spelfouten zult maken, dat het in de praktijk wel zo is dat zal ik niet ontkennen.

MrMister

• The Evolution Theory!
    • View Profile
« Reply #2999 on: November 26, 2011, 05:59:00 pm »
Dad eewige geseik ofer spelvouten altijt. Je kan toch lezen wad ik bedoel.

Ja, ga jij nou maar lekker lomp hakken vanavond, hoef je niet bij na te denken!