November 24, 2017, 10:33:53 am

Poll

Welke next-gen console?

Xbox 360
PlayStation 3

Author Topic: HET grote vraagstuk  (Read 16524 times)

Fabio

• Aston Martin Vanquish S Driver
    • View Profile
Re: HET grote vraagstuk
« Reply #15 on: November 06, 2011, 03:01:12 pm »
Het heeft toch geen nut om hier te vragen wat beter is, je moet ZELF kijken wat beter is, want alle mensen met een xbox kiezen voor de xbox, en mensen met een PS3 voor playstation.
Iedere xboxer noemt zijn voordelen van de xbox, en zijn nadelen van de playstation, en zo andersom.
Xbox en playstation verschillen toch amper van elkaar alleen heb je bij playstation gratis online en xbox betaald online en betere servers. Verder heb je GT5 en Forza4 maar dat is ook aan jezelf welke je liever speelt

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #16 on: November 06, 2011, 05:19:16 pm »
xbox, want Forza 4 is vele malen mooier dan GT5 en de controller ligt lekker in de hand.

Nee hier heeft hij toch compleet geen zak aan. Post dan niks.
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

Bassen

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #17 on: November 06, 2011, 06:25:52 pm »
Je kunt het wel hebben over hoe geweldig het Xbox live is, maar in mijn ogen is het die 50 euro per jaar echt niet waard. Tot nog toe heb ik nooit last gehad van instabiele servers en de mensen die dat wel roepen hebben gek genoeg keer op keer een xbox. Verder liggen de PS3 en de xbox 360 niet veel uit elkaar, de PS3 heeft als voordeel dat het Blu-ray kan afpelen voor de rest is het een kwestie van smaak. Welke controller beter in de hand ligt zal van persoon tot persoon verschillen en de keuze zal dan ook gemaakt moeten worden op de exclusive games en je zult moeten kijken of blu-ray een meerwaarde voor je is.

Driver R

• Renault Megane RS Driver
  • Member of the SV-Drivers
    • View Profile
    • Driver R Photography
« Reply #18 on: November 07, 2011, 11:58:56 am »
Ik heb en een Xbox360 en een PS3 en ik vind de PS3 net even wat beter. Gewoon omdat je lekker online kan wanneer je wil zonder dat je hoeft te betalen.
Mugello Blue Audi RS4! Love it!

Uploaded with ImageShack.us

Rob

• BMW M3 Driver
  • all we know is, he's called the Stig.
    • View Profile
« Reply #19 on: November 07, 2011, 12:45:38 pm »
Heb zelf een PS3. Heb ook voor de ps3 gestemd, heb echt niks met Xdoos 360.
Oke, FM4 lijkt me een vet spel. Maar koop je die console dan alleen voor dat spel?
Vind het ook bullshit dat je voor xbox live moet betalen.

Weet niet waar de slechte verhalen van PS3 online netwerk vandaan komen maar heb er totaal geen last van. Ja hij is gehackt shit happens! tijdje offline. Maar verder.
+ Graphics PS3 vind ik veel beter.