December 17, 2017, 08:33:12 pm

Author Topic: FM3 Time Trial - Nieuw seizoen - Deel 5! - Porsche GT2 - Catalunya National  (Read 29682 times)

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
Zonder TC aan is dat ding amper te rijden, zelfs de 3e versnelling zwiept die nog om in de bocht. Morgen nog maar wat proberen.

ArnoldH

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
Zonder TC aan is dat ding amper te rijden, zelfs de 3e versnelling zwiept die nog om in de bocht. Morgen nog maar wat proberen.
Klopt :+ dat is juist leuk.

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
Beter je gas doseren. Ding rijdt prima.
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Rody

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
Inderdaad, niks mis mee.

BirdofPrey

• BMW M3 Driver
  • Alpha NL (Xbox360)
    • View Profile
Leuk initatief, Estoque! Ik ga ook een poging wagen ;)

EDIT: Er staat trouwens dat de start 5 september is, waarom niet nu meteen? En er staat al wel een tijd, maar het is nog geen 5 september ;)
« Last Edit: August 31, 2011, 01:49:14 am by BirdofPrey »
Mijn spots: http://bit.ly/vOzTFI

het erge is dat dit de moraal van het forum tegenwoordig is.. een tijdje geleden konden hier nog normale gesprekken gevoerd worden.. maar tegenwoordig moet alles hier grappig zijn, wat het een stuk minder leuk maakt

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
01:57:078 met TC aan en de rest uit.

Estoque

• Testkonijnen
  • Audi RS4 Sedan Driver
  • *
  • Der Meister
    • View Profile
Leuk initatief, Estoque! Ik ga ook een poging wagen ;)

EDIT: Er staat trouwens dat de start 5 september is, waarom niet nu meteen? En er staat al wel een tijd, maar het is nog geen 5 september ;)

omdat de volgende challenges van maandag tot zondag lopen.

tijden wat nu hier neergezet worden zet ik gewoon in de 2e post.
Je Moeder!

Soul

• Testkonijnen
  • Renault Megane RS Driver
  • *
  • :)
    • View Profile

- De rondetijd moet clean zijn, er mag dus geen driehoekje in beeld verschijnen.

hiermee bedoel je zeker dat je niet rewind/flashback hoe het ook heet mag gebruiken?
beetje noobcake vraag maar heb hier nog nooit aan meegedaan en wil wel een poging wagen  :)

ArnoldH

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile

- De rondetijd moet clean zijn, er mag dus geen driehoekje in beeld verschijnen.

hiermee bedoel je zeker dat je niet rewind/flashback hoe het ook heet mag gebruiken?
beetje noobcake vraag maar heb hier nog nooit aan meegedaan en wil wel een poging wagen  :)
Dat is correct, anders kan je met elke keer flashback gebruiken de perfecte ronde rijden.
Succes iig! ^O^

ik zit op dit moment rond de 2minuten, alleen lukt het me niet om de lap clean te rijden.
en ik zie op heel veel plekken nog verbeterpunten :P

Estoque

• Testkonijnen
  • Audi RS4 Sedan Driver
  • *
  • Der Meister
    • View Profile
ik ga proberen van het weekend een tijd te rijden.. ben nu te druk ivm school.. en mn xbox meenemen naar mn kamer in arnhem komt ook niet goed..
Je Moeder!

Soul

• Testkonijnen
  • Renault Megane RS Driver
  • *
  • :)
    • View Profile
ik haal de hele tijd een of twee seconde boven de twee minuten, of twee minuten en een beetje.
maar ja, ben nu ook moe. Vrijdag maar weer fris opnieuw beginnen, iig al een beetje ingereden.
er kwam trouwens ook een driehoekje achter mn tijd als ik op het gras kwam, mag dit dan ook niet? lijkt me ook als ik dit zo lees.
Als ik op start druk zie ik het niet achter mn tijd staan, maar in-race wel. mag ik dan niet (zoals hiervoor wel gedaan is) een foto maken van mn tijd in het start menu? of keek ik gewoon verkeerd? 8)7

thnx!

Estoque

• Testkonijnen
  • Audi RS4 Sedan Driver
  • *
  • Der Meister
    • View Profile
Re: FM3 Time Trial - Nieuw seizoen - Deel 5! - R2 Corvette C6.R - Road America
« Reply #41 on: September 01, 2011, 11:19:57 am »
ik haal de hele tijd een of twee seconde boven de twee minuten, of twee minuten en een beetje.
maar ja, ben nu ook moe. Vrijdag maar weer fris opnieuw beginnen, iig al een beetje ingereden.
er kwam trouwens ook een driehoekje achter mn tijd als ik op het gras kwam, mag dit dan ook niet? lijkt me ook als ik dit zo lees.
Als ik op start druk zie ik het niet achter mn tijd staan, maar in-race wel. mag ik dan niet (zoals hiervoor wel gedaan is) een foto maken van mn tijd in het start menu? of keek ik gewoon verkeerd? 8)7

thnx!

Dat driehoekje betekend dat je lap NIET clean is. dus het mag niet. als je op start drukt laat hij je beste tijd zien, als je een cleane ronde hebt gereden is dit automatisch je beste tijd. ookal is je niet cleane ronde 2 seconden sneller..

ik weet niet of je automaat of zelf schakeld maar zelf schakelen met koppeling is het snelst.. ik kan dat ook niet(ik gebruik een stuur en B en schakelen is hele rare handeling op het stuur)..
Je Moeder!

BirdofPrey

• BMW M3 Driver
  • Alpha NL (Xbox360)
    • View Profile
« Reply #42 on: September 01, 2011, 03:38:18 pm »
Dus rondje moet echt volledig clean zijn? Ook niet botsen of van de baan raken? En volgens als je een clean rondje rijdt, maar het rondje ervoor op het eind een foutje hebt gemaakt wordt het cleane rondje ook als niet clean beschouwd, telt die dan ook niet?

het erge is dat dit de moraal van het forum tegenwoordig is.. een tijdje geleden konden hier nog normale gesprekken gevoerd worden.. maar tegenwoordig moet alles hier grappig zijn, wat het een stuk minder leuk maakt

Estoque

• Testkonijnen
  • Audi RS4 Sedan Driver
  • *
  • Der Meister
    • View Profile
« Reply #43 on: September 01, 2011, 04:35:17 pm »
OMG hoe moeilijk is het om te begrijpen(sorry)\

ja het rondje moet volledig clean zijn..

dat driehoekje in de nieuwe ronde komt er als je in de laatste sector van het vorige rondje een fout maakt. is zo omdat je op sommige banen hiermee voordeel kunt doen..
Je Moeder!

BirdofPrey

• BMW M3 Driver
  • Alpha NL (Xbox360)
    • View Profile
« Reply #44 on: September 01, 2011, 04:36:58 pm »
OMG hoe moeilijk is het om te begrijpen(sorry)\

ja het rondje moet volledig clean zijn..

dat driehoekje in de nieuwe ronde komt er als je in de laatste sector van het vorige rondje een fout maakt. is zo omdat je op sommige banen hiermee voordeel kunt doen..
Tis gewoon maar een vraag hoor, het leek me niet logisch dat een fout in een vorige ronde je nieuwe ronde unclean maakt, maar als dat de reden is is dat logisch idd.