November 23, 2017, 11:56:12 am

Poll

Aan welke kant sta jij in het IsraŽlisch-Palestijns Conflict?

IsraŽl
23 (88.5%)
de Palestijnen
3 (11.5%)

Total Members Voted: 26

Author Topic: IsraŽlisch-Palestijns conflict  (Read 17197 times)

Stratos

• Frontpage-crew
  • Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
    • View Profile
    • Flickr - Kevin Westhoeve
Re: IsraŽlisch-Palestijns conflict
« Reply #15 on: July 05, 2011, 10:02:03 pm »
Stem dan gewoon niet Bollie :P

300CE

• Klassiekermods
  • BMW M3 Driver
  • E30 325i Touring '88 - E30 318i Touring '90
    • View Profile
« Reply #16 on: July 05, 2011, 10:31:23 pm »
Kijkt hier eigenlijk wel iemand Łberhaupt het nieuws/goede actualiteitenprogramma's of leest een kwaliteitskrant?
Verbaasd me nogal dat amper iemand hier enige kennis van dit al decennia durende conflict heeft.

Jammer dat Netwerk verdwenen is, dat programma had prachtige, objectieve en heldere verslagen hiervan.
Maske auf, Knallers aus, schau nach Links, schau nach Rechts!

Big Bol

• Mercedes SLR Mclaren Driver
  • Bmw M3 CSL
    • View Profile
    • http://www.thomasbol.nl/
« Reply #17 on: July 05, 2011, 10:49:25 pm »
"Bekijk de resultaten"

Daar hoef je niet voor te stemmen, Bol :+
O lol, niet gezien :P

@300CE
Ik volg het nieuws wel, helaas op dit moment met wat mindere mate omdat ik het vaak op school tijdens de les keek op nu.nl en spits.nl. Sinds ik niet meer op school zit weinig tijd voor. Maar dit onderwerp interesseert mij echt geen ene ruk, juist omdat het al zo lang speelt.
Ik vroeg tijdens de wintersport begin maart aan mn ex, naja toen nog vriendin (:')), of ze Kadhaffi ook zo'n sukkel vond. Zegt zei 'Wie is Kahdaffi'. Dat is pas geen actualiteit volgen :P

Like a Bol

Replicant86

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
    • FLICKR
« Reply #18 on: July 27, 2011, 03:05:05 pm »
IsraŽl.
Ik erger me groen en geel aan de misleidende media hier in Nederland. Het pro Palestina NOS en RTL.. Ik heb eens een klacht ingediend bij de NOS waar ik
als reactie kreeg dat er precies dezelfde klachten kwamen vanuit het Palestijnse kamp. Erg flauw aangezien het toch wel erg duidelijk is dat NOS vooral de ''zielige'' mensen
uit Palestina wil laten zien.

IsraŽl geageerd vaak op een Palestijnse aanval. De aanval wordt weggecijferd en wat over blijft is hetgeen IsraŽl als reactie heeft gedaan. Ik walg van deze misleidende journalistiek waar de NOS en
RTL hun handen meer dan eens vuil aan maken.

IsraŽl heeft ťťn van de meest geavanceerde legers ter wereld. Als IsraŽl echt  zou doorzetten bleef er geen steen meer staan in Palestina...