November 19, 2017, 06:47:30 pm

Author Topic: Help/vragen topic 42  (Read 57964 times)

Jan Peek

• Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
Re: Help/vragen topic 42
« Reply #765 on: August 30, 2011, 01:22:47 pm »
Waarom is mijn post weggehaald? Het was een normale reactie op Anthony :)

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #766 on: August 30, 2011, 01:23:21 pm »
Geen zin in een kinderachtige discussie in dat topic.
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

essel

• Frontpage-crew
  • Lamborghini Gallardo Driver
  • Licence plates nerd
    • View Profile
    • Mijn spots
« Reply #767 on: August 30, 2011, 02:17:19 pm »
Waarom zijn alle spots van afgelopen weekend uit Spa allemaal geacepteerd, terwijl het toch duidelijk was dat de grote prijs van spa francorchamps op de kalender stond? (formule 1)
http://www.spa-francorchamps.be/nl/kalender-meeting.php

Heb ik net al die auto's spotgemeld uit Spa, zie ik dat jullie ze weer leuk hebben teruggezet :(
Het is toch duidelijk dat er dit weekend in Spa-Francorchamps races aan de gang waren? ( De Grand Prix van Belgie) Lijkt me dan toch dat daar een spotverbod geld? In Adenau mag je toch ook niet spotten als er een event / races zijn!

Spa en Francorchamps zijn twee verschillende plaatsen: Spa is een gemeente en Francorchamps een deelgemeente van Stavelot. Het circuit van Francorchamps ligt op 15km van het centrum van Spa. Dit lijkt me op een goede afstand te zijn van het circuit, toch? De parkeerterreinen van het evenement liggen allemaal in Francorchamps en Stavelot; in Spa heb je geen officieel parkeerterrein. De auto's die ik in Spa gespot heb, reden naar of kwamen uit het circuit, maar het is helemaal niet zo dat àlle bezoekers door de stad rijden: Spa ligt immers niet op de directe weg naar Francorchamps.

De evenementregel luidt: "Foto's die genomen zijn bij een autogerelateerd evenement worden niet toegelaten. Ook de parkeerplaatsen bij een autogerelateerd evenementen vallen onder deze regel." Volgens mij betekent "bij" iets anders dan "binnen een straal van 15km"…

Oke dan heb ik het zeker mis, dacht dat het namelijk hetzelfde was als bij Nürburg / Adenau ;)

waarom zeggen ze dan "spa-francochamp", juist omdat een deel van het circuit in spa is
Volgens mij is dit een kwestie van uitspraak: voor niet-Franstaligen is 'Francorchamps' moeilijk uit te spreken, daarom heeft men voor 'Spa' gekozen, die niet alleen gemakkelijker uit te spreken is, maar ook al een bekende plaatsnaam was (omwille van de thermen, enz.). Het circuit maakt dan ook wat reclame voor de stad Spa. Het is zeer verwarrend voor de meeste mensen (vandaar dat er veel wagens in Spa rondreden, op zoek naar het circuit, maar tevergeefs).

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #768 on: August 30, 2011, 04:25:44 pm »
Als ze er rijden is het voor de rijvaardigheidstraining. Zijn allemaal demo hokken waar ze mee rijden en waar klanten die training mee krijgen, geen privé auto's.
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

nvuspotter

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #769 on: August 30, 2011, 07:31:22 pm »
Hallo,

Is het mogelijk om de spots van mij(nvuspotter) om te zetten naar spots van actionspot?

Alvast bedankt,
niels

Manfred

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #770 on: August 30, 2011, 08:13:04 pm »
Even een vraagje.

Waarom zijn alle versie's van de Holden HSV E-series R8 toegestaan behalve de Maloo.
De motoren verschillen niet zo veel van elkaar en omdat dit de snelste pick-up truck is wel opmerkelijk dat deze dan niet toe gestaan is.

Wie o Wie weet het antwoord ?

Grtz Manfred

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #771 on: August 30, 2011, 08:37:28 pm »
Ja pickup enzo, alleen de RAM SRT-10 is spotwaardig.

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #772 on: August 30, 2011, 08:37:56 pm »
Heb ik net al die auto's spotgemeld uit Spa, zie ik dat jullie ze weer leuk hebben teruggezet :(
Het is toch duidelijk dat er dit weekend in Spa-Francorchamps races aan de gang waren? ( De Grand Prix van Belgie) Lijkt me dan toch dat daar een spotverbod geld? In Adenau mag je toch ook niet spotten als er een event / races zijn!
:) Leuk hè.

Je kan ook gewoon ff hier vragen hoe en wat, wachten op antwoord en dan pas de spots aangeven.