July 20, 2017, 08:48:07 pm

Poll

Fotowedstrijd 12; The summer is coming

RobinW
1 (3%)
Gijs.
3 (9.1%)
AnshoB
7 (21.2%)
Polygoon
0 (0%)
Hardstyler
2 (6.1%)
Big Bol
2 (6.1%)
Mw
1 (3%)
cel
7 (21.2%)
Bjornn
0 (0%)
Arjan
0 (0%)
bjornnieborg
1 (3%)
Destroyer-GT
0 (0%)
SvenA
4 (12.1%)
Roy.
0 (0%)
Richard.
5 (15.2%)

Total Members Voted: 33

Voting closed: July 08, 2011, 07:20:58 pm

Author Topic: Fotowedstrijd 12; The summer is coming  (Read 28031 times)

ArnoldH

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
Fotowedstrijd 12; The summer is coming
« on: June 20, 2011, 09:07:43 pm »
Ja de zomer komt er weer aan, de scholen zijn bijna afgelopen en iedereen kijkt uit na de vakantie. Daarom het onderwerp "the summer is coming". Simpel gezegd: waarom doet de foto die jij inzend je aan de zomer denken.

Bij het kiezen van de winnaar maken wij geen verschil of het een mooie foto van een simpele sportauto is of van een dikke sportwagen.
het gaat dus om de foto in het algemeen.

Je kan je foto’s insturen tot Maandag 27-06-2011 20:00 uur.
Vervolgens zal er een pol komen tot Vijdag 01-07-2011.

Twijfel je of de auto die jij indachten hebt toegestaan wordt bij deze wedstrijd? Dan kan je vanaf heden in dit topic vragen.

Reminder: Motiveer je inzending, waarom juist deze foto, waarom denk jij aan de zomer bij het zien van je foto.

een aantal voorbeelden:

Een aantal regels duidelijk zodat iedere deelnemer de regels weet.
•   Alle inzendingen worden individueel bekeken.
•   Motiveer je inzending, dat houdt in dat je uitlegt waarom je juist deze foto gekozen hebt
•   Als een foto of motivatie niet volgens de regels wordt ingezonden zal Rody de inzender per PM inlichten en vragen of hij het wilt aanpassen.
•   Heb je de foto te laat ingezonden? Dan zal de organisatie besluiten of je toegelaten wordt.
•   Van elke wedstrijd zal een top 10 gemaakt worden.
•   Bij alle! fotowedstrijden vanaf nu zal top10 gevormd worden door middel van een pol.
•   2x dezelfde foto gebruiken voor een wedstrijd is niet toegestaan.
•   Je bent zelf verantwoordelijk voor je inzending, staat je foto niet tussen de inzendingen, meld het!
•   KIJK ook eens op deze pagina :)
Ps. controleer deze regels af en toe, het kan zo zijn dat ze aangevuld worden.

Algemeen Klassement
1   AnshoB                   74
2   Timo                       50
3   Kees                       49
4   Richard.                  34
5   Pterps                    31
6   Brecht                    30
7   karsten                  29
8   Rawprinter-Thijs!   26
9   Kalle                       23
10 Mark Nauta            23

De organisatie bestaat uit Rody, Mw en ArnoldH.
Heb je vragen, vraag het aan 1 van ons per PM.
« Last Edit: June 20, 2011, 09:25:52 pm by ArnoldH »

ArnoldH

• View Profile
Re: Fotowedstrijd 12; The summer is coming
« Reply #1 on: June 20, 2011, 09:08:05 pm »
*Gereseveerd voor de inzendingen*

Pagina 1
Nederlandse Gallardo in Italie.

Als ik naar deze foto kijk wil ik maar al te graag weer terug naar Italie (helaas niet dit jaar). Daarom doet deze foto me dus aan de zomer denken. Mooi weer, lekker zomerse kleuren en de bergen en het meer op de achtergrond!! Kan niet beter :)

Ik heb deze foto gekozen voor de zomerse sfeer die hij uitademt. De mooie blauwe lucht, het zonnetje en de exotische planten in bloei met een prachtig hotel aan de Boulevard de la Croisette in Cannes. Een auto uit het Midden-Oosten past ook goed in dit plaatje, gezien de vele Arabieren die zomers naar Europa trekken. Een typisch zomers plaatje als je het mij vraagt.

Het klinkt heel cliché maar dit is toch wel het zomergevoel op het gebied van auto's... met je dikke opvallende kleurrijke cabrio lekker cruisen over de Nederlandse wegen.
Zonnebril op, big smile van hier tot ginder en lekker genieten van het zonnetje en de blauwe lucht. Veel beter wordt het niet :)

Dit is voor mij zomer. Een rustige lange dreef in een bos. Zomerzonnetje dat door de bladeren heen schijnt. En natuurlijk mijn auto om er doorheen te cruisen.

Mercedes-Benz 240GD by CMampaey, on Flickr

Pagina 2
Een heerlijk dagje Spa in het zonnetje. Korte broekje en T-shirt aan. Geen sokken in mn schoenen omdat Melvin me zo nodig in een plasje moest duwen en mn sokken nat waren. Dag later rijdt je in Nederland door de stromende regen naar huis. Laat die eerste hittegolf maar komen!

Het toffe aan deze plaat is dat alle aandacht gevestigd is op de Lamborghini, terwijl het er omheen best druk is. Op een of andere manier stoort de drukte niet, terwijl je bij een zomerse foto juist rust verwacht.
De drukte stoort mij dusdanig niet dat ik nu pas zie dat er een DBS(?) achter staat #lol

Wat is er nou heerlijker dan met je Ferrari in de zomer/in het mooie weer lekker te gaan touren! Hier stond de Ferrari even te wachten langs de weg om vervolgens vol gas op te trekken, en wat klinkt dat lekker met die straight pipes!

Lamborghini  Gallardo die over Bondi Beach uitkijkt op het blauwe water, stralend in 't zonnetje: SUMMERTIME!

Palmbomen, straal blauwe lucht, opvallende AMV8 roadster, met nog opvallendere velgen. Is toch wel een gave zomerse plaat in mijn ogen !

Met je Westfield naar het vliegveld rijden en daar achter een verlaten loods gezellig wat praten en drinken met vrienden. 8-)
Foto is ook heerlijk zomers door de laagstaande zon. Leuk detail is ook dat de trui in de auto is blijven liggen. Het is warm genoeg ;)

Wat is er meer zomers dan met een lekker zonnetje in deze prachtige Turbo MKII Carbio te rijden door Rotterdam.
Daarna een heerlijk terrasje te pakken met uitzicht op de Zalmhaven en de Maas.
En zien hoe auto-spotters :+ je geweldige wagen voor de zoveelste keer op de foto zetten. ^O^ 

De foto zelf vind ik erg goed gelukt, omdat namelijk de wagen centraal staat maar de omgeving toch net goed genoeg aanwezig is! Het lekkere warme terras. De vol groene bomen! En het prachtige huis op de achtergrond!

Magnificent Porsche! by BjornNieborg, on Flickr

Porsche Turbo MKII Cabriolet!

Pagina 3
Ik ga voor deze foto.
De laag staande zon zorgt ervoor dat de parelmoerlak goed tot z'n recht komt. Ook komen de lijnen van de auto goed uit in deze foto.

Gister kwam ik tijdens mijn rondje door Loosdrecht deze 2 Wiesmanns op een hele mooie locatie tegen. Een zomers sfeertje zit er zeker in deze plaat. Een mooi blauwe lucht (met nog wat wegtrekkende bewolking), felgroene bomen en ook nog eens aan het water. Zomerser kan toch haast niet!

De combinatie van de witte auto tegen de groene achtergrond in een mooi Italiaans straatje geeft mij echt een zomergevoel. En wit is natuurlijk dé kleur van de zomer.

Hoogzomer in Monaco, dit was de laatste dag en tevens ook de warmste dag, echter wel een heerlijke sfeer, toen we bij Metropole hotel aankwamen leek het echt een paradijs met al dat mooie groen :)

« Last Edit: July 04, 2011, 07:17:42 pm by ArnoldH »

N.Beekers

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #2 on: June 20, 2011, 09:08:49 pm »
Vet onderwerp! Ik zal eens kijken of ik weer eens mee kan doen :)

Gert-JanS

• Drive for miles
    • View Profile
« Reply #3 on: June 20, 2011, 09:10:29 pm »
Er staat nog een foutje in de OP. ;)
Reminder: Motiveer je inzending, waarom juist deze foto, waarom staalt de auto op de foto dat machtsvertoon uit.

ArnoldH

• View Profile
« Reply #4 on: June 20, 2011, 09:15:10 pm »
Er staat nog een foutje in de OP. ;)
Reminder: Motiveer je inzending, waarom juist deze foto, waarom staalt de auto op de foto dat machtsvertoon uit.
thanks, even aanpassen :baard:

Rody

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #5 on: June 20, 2011, 09:31:57 pm »
Ye. Deze is goeie :Y

RobinW

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #6 on: June 20, 2011, 09:35:17 pm »
Nederlandse Gallardo in Italie.

Als ik naar deze foto kijk wil ik maar al te graag weer terug naar Italie (helaas niet dit jaar). Daarom doet deze foto me dus aan de zomer denken. Mooi weer, lekker zomerse kleuren en de bergen en het meer op de achtergrond!! Kan niet beter :)

J_B

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Fucking breed
    • View Profile
« Reply #7 on: June 20, 2011, 09:41:35 pm »
Leuke wedstrijd! Ik verwacht veel kleurrijke foto's. Ik ga dit keer denk ik ook maar eens mee doen.  :)

Gijs.

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #8 on: June 20, 2011, 09:43:08 pm »

Ik heb deze foto gekozen voor de zomerse sfeer die hij uitademt. De mooie blauwe lucht, het zonnetje en de exotische planten in bloei met een prachtig hotel aan de Boulevard de la Croisette in Cannes. Een auto uit het Midden-Oosten past ook goed in dit plaatje, gezien de vele Arabieren die zomers naar Europa trekken. Een typisch zomers plaatje als je het mij vraagt.
« Last Edit: June 20, 2011, 09:44:45 pm by Gijs. »

AnshoB

• View Profile
    • Ansho.nl
« Reply #9 on: June 20, 2011, 09:43:59 pm »

Het klinkt heel cliché maar dit is toch wel het zomergevoel op het gebied van auto's... met je dikke opvallende kleurrijke cabrio lekker cruisen over de Nederlandse wegen.
Zonnebril op, big smile van hier tot ginder en lekker genieten van het zonnetje en de blauwe lucht. Veel beter wordt het niet :)

N.Beekers

• View Profile
« Reply #10 on: June 20, 2011, 09:45:02 pm »
Prachtige foto Ansho! En inderdaad mooi zomers. :)

ArnoldH

• View Profile
« Reply #11 on: June 20, 2011, 09:48:11 pm »
Leuke wedstrijd! Ik verwacht veel kleurrijke foto's. Ik ga dit keer denk ik ook maar eens mee doen.  :)
dat hopen wij ook :D
btw, thanks voor het compliment :)

Voor ons is het best moeilijk om iedere keer een onderwerp te verzinnen.
heb je zelf eens een idee voor een fotowedstrijd onderwerp, voel je vrij om die naar mij door te PM'en.
« Last Edit: June 20, 2011, 09:50:50 pm by ArnoldH »

Jeroen B.

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #12 on: June 20, 2011, 10:46:37 pm »
Erg leuk onderwerp ^O^
Heb helaas zelf nog niet echte zomerse platen want dit is/wordt pas me eerste zomer dat ik fotografeer :P
Daarom geniet ik lekker van alle andere platen die ingezonden worden ^O^
Automotive Facebook Page

Polygoon

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
  • Mercedes G-class !!
    • View Profile
« Reply #13 on: June 20, 2011, 10:55:51 pm »
Dit is voor mij zomer. Een rustige lange dreef in een bos. Zomerzonnetje dat door de bladeren heen schijnt. En natuurlijk mijn auto om er doorheen te cruisen.

Mercedes-Benz 240GD by CMampaey, on Flickr

Big Bol

• Mercedes SLR Mclaren Driver
  • Bmw M3 CSL
    • View Profile
    • http://www.thomasbol.nl/
« Reply #14 on: June 20, 2011, 10:59:22 pm »
edit eeuuuyyy verkeerde topic

Like a Bol