June 27, 2017, 05:44:24 pm

Poll

Vind jij dat deze auto spotwaardig moet zijn?

ja
42 (59.2%)
nee
29 (40.8%)

Total Members Voted: 71

Author Topic: Subaru Impreza 22B STi  (Read 27060 times)

AerTho

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
Subaru Impreza 22B STi
« on: June 12, 2011, 11:42:35 pm »
- 280 pk (evenveel als een spotwaardige EVO VII...)
- Zeldzaam (400 gebouwd)
- Geweldig uiterlijk (vindt iedereen)
- Meeste EVO's zijn spotwaardig, waarom deze speciale Impreza dan niet?

Jorn.

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
Re: Subaru Impreza 22B STi
« Reply #1 on: June 12, 2011, 11:43:50 pm »
Auwd hock.

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #2 on: June 12, 2011, 11:44:00 pm »
Omdat ze weggestemd zijn
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

AerTho

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #3 on: June 12, 2011, 11:51:17 pm »
Ooh serieus, lol.. :+

Is daar dan ooit een poll voor geweest die ik ergens kan zien?

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #4 on: June 12, 2011, 11:52:17 pm »
Jaren terug. Denk 2005 ofzo
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

AerTho

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #5 on: June 12, 2011, 11:53:17 pm »
Aah okee, onbegrijpelijk in mijn ogen..

300CE

• Klassiekermods
  • BMW M3 Driver
  • E30 325i Touring '88 - E30 318i Touring '90
    • View Profile
« Reply #6 on: June 13, 2011, 01:33:51 am »
Spotwaardig in mijn ogen. Zeer zeldzame youngtimer en slechts weggestemd omdat een aantal 13 jarige forumleden destijds (en nu nog altijd..) alleen op Ferrari en Lamborghini logo's kwijlen.

Ik vind het beleid van AG m.b.t. youngtimers sowieso een beetje raar. Een 190E EVO II is wel spotwaardig, want dat is een DTM auto. Een E30 M3 Evo II is dat ook maar is niet spotwaardig. Een Audi RS2 is wel spotwaardig, maar een Lotus Carlton niet. En zo kan je wel doorgaan, veel auto's zijn even zeldzaam en kunnen ingedeeld worden in dezelfde klasse maar worden puur op uiterlijk beoordeeld, jammer.

Maske auf, Knallers aus, schau nach Links, schau nach Rechts!

Arjan

• BMW M3 Driver
  • pol-lol
    • View Profile
« Reply #7 on: June 13, 2011, 09:44:53 am »
Spotwaardig in mijn ogen. Zeer zeldzame youngtimer en slechts weggestemd omdat een aantal 13 jarige forumleden destijds (en nu nog altijd..) alleen op Ferrari en Lamborghini logo's kwijlen.

Ik vind het beleid van AG m.b.t. youngtimers sowieso een beetje raar. Een 190E EVO II is wel spotwaardig, want dat is een DTM auto. Een E30 M3 Evo II is dat ook maar is niet spotwaardig. Een Audi RS2 is wel spotwaardig, maar een Lotus Carlton niet. En zo kan je wel doorgaan, veel auto's zijn even zeldzaam en kunnen ingedeeld worden in dezelfde klasse maar worden puur op uiterlijk beoordeeld, jammer.

idd, En dan is die Fiat 500 'Ferrari Edition' wel spotwaardig  :sad: _O-

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #8 on: June 13, 2011, 11:49:38 am »
Eens.
Deze site moet niet alleen over Lambo's en Ferrari's en die 13 in een dozijn Porsches gaan. Natuurlijk begrijpelijk dat sommige auto's niet spotwaardig zijn omdat ze niet snel, niet exclusief of niet duur zijn. Maar deze goude ouwe verdienen hier wel een plekje, want iedereen die niet veel van auto's weet zal ook niet zien dat deze bijzonder/speciaal/snel/exclusief zijn. :)
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Victor-J

• Bugatti EB110 Driver
  • Zwolle
    • View Profile
« Reply #9 on: June 13, 2011, 11:59:10 am »
Eens.
Deze site moet niet alleen over Lambo's en Ferrari's en die 13 in een dozijn Porsches gaan. Natuurlijk begrijpelijk dat sommige auto's niet spotwaardig zijn omdat ze niet snel, niet exclusief of niet duur zijn. Maar deze goude ouwe verdienen hier wel een plekje, want iedereen die niet veel van auto's weet zal ook niet zien dat deze bijzonder/speciaal/snel/exclusief zijn. :)
Probleem is ook dat veel jongentjes al snel beginnen te schreeuwen als het geen Ferrari, Porsche of Lambo is. Gelijk honderduizend reacties dat die auto verwijderd moet worden etc. Die Forester lijkt me een goed voorbeeld. Alleen de kenners weten de waarde en wat zo'n ding kan. Ik vind het ook erg vet dat die wel de site op komt.
« Last Edit: June 13, 2011, 12:00:54 pm by Victor-J »

Stratos

• Frontpage-crew
  • Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
    • View Profile
    • Flickr - Kevin Westhoeve
« Reply #10 on: June 13, 2011, 12:49:19 pm »
Eens.
Probleem is ook dat veel jongentjes al snel beginnen te schreeuwen als het geen Ferrari, Porsche of Lambo is. Gelijk honderduizend reacties dat die auto verwijderd moet worden etc. Die Forester lijkt me een goed voorbeeld. Alleen de kenners weten de waarde en wat zo'n ding kan. Ik vind het ook erg vet dat die wel de site op komt.
Ik kwijl niet op alleen Ferrari en Lamborghini's  ^O^
Als zelfs de Fiat 695 Abarth, wat indirect gewoon een Fiat Panda (!) spotwaardig is, waarom is dit dan niet spotwaardig?

deora

• BMW M3 Driver
  • There's is no substitute for cubic inches
    • View Profile
« Reply #11 on: June 13, 2011, 04:10:42 pm »
I say yes. Niet alle Impreza's hoeven spotwaardig te zijn, maar voor deze moet er sowieso een uitzondering worden gemaakt :D En wat de discussie hierboven betreft, er moeten meer youngtimers spotwaardig worden.
Denken ist noch nicht wissen, und wissen ist kein weisheit.

stoove28

• BMW M3 Driver
  • .:BMW M3 e30:.
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #12 on: June 13, 2011, 06:07:55 pm »
Zeker spotwaardig. Dan vind ik ook zeker dat de M3 E30 Evo en enkele auto's uit die klasse ook spotwaardig moeten worden. Is zeker een leuke toevoeging aan de site.

Pony

• Bentley Continental GTC Driver
  • Voer geen oorlog, maar pony's!
    • View Profile
« Reply #13 on: June 13, 2011, 11:41:17 pm »
Vind ik zeker ook!! :Y 

Bye Bye AG Peugeot Club!

AerTho

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #14 on: June 14, 2011, 05:30:15 pm »
En wat vind de crew ervan? En ook van het spotwaardig maken van andere modellen, zoals bijvoorbeeld(in dit topic gegeven) Carlton en E30 M3 Evo.