December 18, 2017, 03:53:25 pm

Author Topic: Autogespot op Twitter  (Read 12847 times)

V8 Mustang

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
Autogespot op Twitter
« on: May 11, 2011, 09:45:19 pm »
De twitteraars onder ons weten al dat AG elk artikel op de hoofdpagina via twitter meldden. erg handig als je graag op de hoogte wil blijven van de ontwikkelingen op AG. De zomer staat nu echt voor de deur en dat betekend dat er meerdere spot "updates" per dag te verwachten zijn. Daarom leek mij het handig als ook de updates op twitter gemeldt zouden worden. Wel zo makkelijk om volledig op de hoogte te blijven.

zou het fijn vinden als dit mogelijk gemaakt kan worden(ben zelf erg ongeduldig en kijk regelmatig tevergeefs of ik kan genieten van nieuwe uploads).

Nielsdj

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • Jaguar XK
    • View Profile
    • foto's

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
Re: Autogespot op Twitter
« Reply #2 on: May 12, 2011, 11:25:15 am »
De twitteraars onder ons weten al dat AG elk artikel op de hoofdpagina via twitter meldden. erg handig als je graag op de hoogte wil blijven van de ontwikkelingen op AG. De zomer staat nu echt voor de deur en dat betekend dat er meerdere spot "updates" per dag te verwachten zijn. Daarom leek mij het handig als ook de updates op twitter gemeldt zouden worden. Wel zo makkelijk om volledig op de hoogte te blijven.

zou het fijn vinden als dit mogelijk gemaakt kan worden(ben zelf erg ongeduldig en kijk regelmatig tevergeefs of ik kan genieten van nieuwe uploads).
Zat een bug in de code
is bij deze weer gefixt!
Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)