July 28, 2017, 08:43:53 am

Author Topic: SC1610 : Waar hot hatches helemaal in zijn!  (Read 65796 times)

Huib.

• Porsche 911 Turbo Driver
  • giggity
    • View Profile
Re: SC1610 : Waar hot hatches helemaal in zijn!
« Reply #30 on: May 10, 2011, 11:34:21 am »
Karsten, kan je zo bij Pagani binnenwandelen of moet je eerst een afspraak maken? :)
Even een mailtje sturen, dan is het geen probleem!
Ja ik liep daar dus gewoon het terrein op. Keek ik die garage in, kwam er meteen iemand in paniek aan rennen dat ik daar niet mocht komen :'). Waarschijnlijk waren ze met de Huayra bezig. Die stuurde me toen naar de showroom waar een Zonda R en Zonda F stonden. Vervolgens mocht ik nog wel even door de deur vanuit de showroom de garage in kijken, zag er echt zo vet uit.

Frank34

• Testkonijnen
  • *
  • Ik woon in een krantenwijk.
    • View Profile
« Reply #31 on: May 10, 2011, 11:34:39 am »
Karsten, kan je zo bij Pagani binnenwandelen of moet je eerst een afspraak maken? :)
Even een mailtje sturen, dan is het geen probleem!
Okiedokie, ik ga namelijk in augustus 2 weken naar Italië op een uurtje rijden van de 3 fabrieken af :) En vroeg het me dus even af :+
"The car didn't spin, you spun the car, the car is made to do exactly what your inputs are telling it to do"

karsten

• Frontpage-crew
  • Porsche Carrera GT Driver
    • View Profile
« Reply #32 on: May 10, 2011, 11:34:51 am »
@ karsten

Ik vond het museum wel nice, met de oude F1 auto's. Straatauto's waren idd minder boeiend.
Ja nee inderdaad, dat stuk was erg gaaf. Dat gedeelte waar alle F1 wagens stonden incl. de bekers, was echt indrukwekkend! De klassiekers/f1 wagens beneden ook nog wel.

Boven was alleen 599XX, F40, 458 Italia, 360 Barchetta, SA Aperta, Zo'n oud hok, 275 en een Dino.. vond dat wel 'tegenvallen'
Was voor mij iig een van de vetste vakanties die ik heb gehad, ook omdat ik wat auto's ben tegengekomen die ik nog nooit eerder had gezien.

Wat heb jij precies gedaan? En was het toevallig met school?
Voor mij ook, was echt supergaaf!

Was inderdaad met school, 'studiereis' vanuit de studievereniging.

Vrijdag tot vrijdag in Bologna geweest. Vrijdag t/m zondag was er geen planning, dus lekker terras gezeten, bier gedronken, pizza gegeten etc. (jammer genoeg wel wat regen). Maandag bij Maserati geweest, daar kregen we een rondleiding in de fabriek wat zeer zeldzaam is, enorm gaaf om te zien! Alle bezoeken waren trouwens 's ochtends, dus smiddags nog erg veel Corona's op in de zon!
Dinsdag bij Ducati geweest, rondleiding in de fabriek en het museum.
Woensdag Maranello, jammer genoeg geen Ferrari fabriek maar wel in het museum, daar ook nog even met een Scuderia rondgereden, bij Fiorano gekeken, reden een 599 mule apparaat en een 458 rond.
Donderdag Lamborghini fabriek (Aventador lijn _O_ ) en museum, daarna wat gegeten in Sant'Agatha en taxi genomen naar Pagani. Dit heb ik zelf geregeld buiten de groep om. Het was de bedoeling hier heen te gaan maar 'dat paste niet in de planning' nou dan regel ik het zelf wel! ;) Dus wij zijn daar met 8 man geweest. Huayra gezien _O_

Nja gewoon geweldige week dus!
Klinkt goed! Hoorde een huisgenoot van me er al over dat ie dat misschien wilde doen, maar is niet door gegaan (dunno why).

Gave reis in ieder geval. Ben met mn pa niet naar Ducati/Maserati geweest. Maserati hoefde van mij niet maar Ducati had ik denk ik wel nice gevonden. Fabrieksbezoeken klinkt ook gaaf, alleen om de een of andere reden hadden we gewoon geen zin/tijd om dat te regelen. Was wel een hele gave vakantie: http://www.autogespot.com/nl/item/8072/reisverslag-rondrit-door-europa.html
Ahh bij jou stond er nog een F50 in het museum :( Die auto miste ik wel daar!
KOmt van mij binnenkort ook een reisverslag online, zal dat van jou ook nog eens doorlezen vanmiddag, erg leuk!

ArnoldH

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
« Reply #33 on: May 10, 2011, 11:36:06 am »
Vind deze nog iets vetter arnold
Die is zeker vet _O_
Ik Vind OPC-blauw Juisr een hele mooie kleur

Rene

• Corvette C6 Z06 Driver
  • No keys, push to start.
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #34 on: May 10, 2011, 11:36:18 am »
Kan 't toch niet laten...

Hij moet performance blue zijn.

Bij moet beschikken over het RS-Pack en het Visibility Pack.

Rs-Pack beschikt over:
- 7 inch touchscreen navigatie (zie foto)
- Bluetooth en voice control en USB
- Recaro kuipen niet de standaard half lederen kuipen, maar de alcantara met blauwe stof.
- Alarm
- Waarschuwing voor lage bandenspanning.

Visibility Pack beschikt over: (Niet op foto)
- Voorruitverwarming
- Warmtewerende voorruit.

Later zou ik nog voorstoel verwarming in laten bouwen.

En nu zal ik er over ophouden. :+

Huib.

• giggity
    • View Profile
« Reply #35 on: May 10, 2011, 11:41:10 am »
@ karsten

Ik vond het museum wel nice, met de oude F1 auto's. Straatauto's waren idd minder boeiend.
Ja nee inderdaad, dat stuk was erg gaaf. Dat gedeelte waar alle F1 wagens stonden incl. de bekers, was echt indrukwekkend! De klassiekers/f1 wagens beneden ook nog wel.

Boven was alleen 599XX, F40, 458 Italia, 360 Barchetta, SA Aperta, Zo'n oud hok, 275 en een Dino.. vond dat wel 'tegenvallen'
Was voor mij iig een van de vetste vakanties die ik heb gehad, ook omdat ik wat auto's ben tegengekomen die ik nog nooit eerder had gezien.

Wat heb jij precies gedaan? En was het toevallig met school?
Voor mij ook, was echt supergaaf!

Was inderdaad met school, 'studiereis' vanuit de studievereniging.

Vrijdag tot vrijdag in Bologna geweest. Vrijdag t/m zondag was er geen planning, dus lekker terras gezeten, bier gedronken, pizza gegeten etc. (jammer genoeg wel wat regen). Maandag bij Maserati geweest, daar kregen we een rondleiding in de fabriek wat zeer zeldzaam is, enorm gaaf om te zien! Alle bezoeken waren trouwens 's ochtends, dus smiddags nog erg veel Corona's op in de zon!
Dinsdag bij Ducati geweest, rondleiding in de fabriek en het museum.
Woensdag Maranello, jammer genoeg geen Ferrari fabriek maar wel in het museum, daar ook nog even met een Scuderia rondgereden, bij Fiorano gekeken, reden een 599 mule apparaat en een 458 rond.
Donderdag Lamborghini fabriek (Aventador lijn _O_ ) en museum, daarna wat gegeten in Sant'Agatha en taxi genomen naar Pagani. Dit heb ik zelf geregeld buiten de groep om. Het was de bedoeling hier heen te gaan maar 'dat paste niet in de planning' nou dan regel ik het zelf wel! ;) Dus wij zijn daar met 8 man geweest. Huayra gezien _O_

Nja gewoon geweldige week dus!
Klinkt goed! Hoorde een huisgenoot van me er al over dat ie dat misschien wilde doen, maar is niet door gegaan (dunno why).

Gave reis in ieder geval. Ben met mn pa niet naar Ducati/Maserati geweest. Maserati hoefde van mij niet maar Ducati had ik denk ik wel nice gevonden. Fabrieksbezoeken klinkt ook gaaf, alleen om de een of andere reden hadden we gewoon geen zin/tijd om dat te regelen. Was wel een hele gave vakantie: http://www.autogespot.com/nl/item/8072/reisverslag-rondrit-door-europa.html
Ahh bij jou stond er nog een F50 in het museum :( Die auto miste ik wel daar!
KOmt van mij binnenkort ook een reisverslag online, zal dat van jou ook nog eens doorlezen vanmiddag, erg leuk!
Ja bij ons was de helft van de lol ook het rijden langs de Côte d'Azur en door de bergen enzo. Ik hou de fp in de gaten!

karsten

• Frontpage-crew
  • Porsche Carrera GT Driver
    • View Profile
« Reply #36 on: May 10, 2011, 11:42:44 am »
Komt goed! Ik zal er wel wat moois van proberen te maken :+

Wouter

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #37 on: May 10, 2011, 11:43:47 am »

:'(

Laurens92

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
« Reply #38 on: May 10, 2011, 11:44:47 am »
Wow dat is goed lelijk!

Rody

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #39 on: May 10, 2011, 11:47:13 am »
+1.

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #40 on: May 10, 2011, 11:48:26 am »
In combinatie met dat gele kenteken en de zwarte pakeersensoren wel ja! :')
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's. :P

Dave

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #41 on: May 10, 2011, 11:51:10 am »
+1  :'(

Wouter

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #42 on: May 10, 2011, 11:52:05 am »

Fugly

Joeri!

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
    • Mijn Flickr
« Reply #43 on: May 10, 2011, 11:52:41 am »
Staat die te koop?

Doing what you like is freedom, Liking what you do is happiness!

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
  • Dit is niet mijn profiel, vriend!
    • View Profile
« Reply #44 on: May 10, 2011, 11:53:02 am »
Wel Eisenmans?