June 28, 2017, 04:11:02 pm

Author Topic: SC1610 : Waar hot hatches helemaal in zijn!  (Read 65431 times)

RobinW

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
Re: SC1610 : Waar hot hatches helemaal in zijn!
« Reply #1530 on: May 14, 2011, 04:47:02 pm »
Het rare is dat het niveau niet bepaald zakt door nieuwelingen maar door al oudere leden ...

Daar heb je nog eens gelijk in ook. De oudere leden lijken de nieuwe wel niet te accepteren en de nieuwe leden worden meteen afgebrand bij een normale vraag. Niet wetende dat de oduere leden die vraag 4 jaar geleden ook stelde.. :')

Dat ben ik inderdaad met je eens, en heb het zelf ook gedaan dat afbranden. Maar je moet ook toegeven dat er nu af en toe wat nieuwere leden zijn die gewoon heel erg irritant zijn in de SC en andere topics. Daar storen toch heel veel mensen zich aan lijkt het. Het is  toch anders dan toen ik hier 3 jaar geleden begon.

Egzon.

• Testkonijnen
  • Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • *
  • (°o\_!_/o°)
    • View Profile
    • Flickr.com
« Reply #1531 on: May 14, 2011, 04:48:07 pm »

Victor-J

• Bugatti EB110 Driver
  • Zwolle
    • View Profile
« Reply #1532 on: May 14, 2011, 04:48:28 pm »
Het rare is dat het niveau niet bepaald zakt door nieuwelingen maar door al oudere leden ...

Daar heb je nog eens gelijk in ook. De oudere leden lijken de nieuwe wel niet te accepteren en de nieuwe leden worden meteen afgebrand bij een normale vraag. Niet wetende dat de oduere leden die vraag 4 jaar geleden ook stelde.. :')

Dat ben ik inderdaad met je eens, en heb het zelf ook gedaan dat afbranden. Maar je moet ook toegeven dat er nu af en toe wat nieuwere leden zijn die gewoon heel erg irritant zijn in de SC en andere topics. Daar storen toch heel veel mensen zich aan lijkt het. Het is  toch anders dan toen ik hier 3 jaar geleden begon.
En 'wij' de mensen die al wat langer op het forum zitten, hebben al een aardig hard hoofd als ze zo'n opmerking naar het hoofd gegooid krijgen. Dat hebben de nieuwe ook niet, waardoor ze zich gelijk aangevallen voelen.

Nielsdj

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • Jaguar XK
    • View Profile
    • foto's
« Reply #1533 on: May 14, 2011, 04:50:19 pm »
Toen ik hier begon toen had ik het ook snel alweer gezien omdat ik altijd genegeerd werd in de SC enzo, zolang je niet bekend was werd er niet op je ingegaan :P Nu is dat al iets minder, maar wel op een negatieve manier soms. Maarja vroeger had je ook bij elk bericht dat je plaatste in de SC zo'n berichtje dat er weer 6 andere berichten waren geplaatst, en drukte je weer op verzenden, en waren er weer twee nieuwe _O- Ging echt hard toen die SC. Was blij toen ik erachter kwam dat je die vermeldingen uit kon zetten. :P En toen kreeg ik ook wel eens opmerkingen naar mn hoofd waar ik door op mn tenen getrapt werd, en ging happen. Wat juist zorgde voor meer reactie :P Dat had je destijds ook al wel.

Daarna ben ik volgens mij gewoon foto's gaan posten in het Gespot topic, en bij het foto gedeelte enzo, en toen rolde ik er vanzelf in.

Gijs.

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #1534 on: May 14, 2011, 04:53:50 pm »
Haha, mijn eerste posts zijn ook hilarisch hoor :+! Vragen of een E46 Touring met M-velgen spotwaardig is en denken dat het een M3 is _O-

RobinW

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #1535 on: May 14, 2011, 04:55:49 pm »
Haha, mijn eerste posts zijn ook hilarisch hoor :+! Vragen of een E46 Touring met M-velgen spotwaardig is en denken dat het een M3 is _O-

Ik ging zeuren waarom mijn combo van 2x Challenge Stradale er niet op mocht :( . Wat ik nu nog steeds niet begrijp _O- .

Rene

• Corvette C6 Z06 Driver
  • No keys, push to start.
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #1536 on: May 14, 2011, 04:56:14 pm »

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #1537 on: May 14, 2011, 04:57:18 pm »
Tijd voor een nieuwe SC waarin iedereen gewoon lief tegen elkaar is. Zo niet dan mogen ze buiten gaan spelen.
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.