April 23, 2017, 11:55:51 am

Author Topic: SC1610 : Waar hot hatches helemaal in zijn!  (Read 64045 times)

J_B

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Fucking breed
    • View Profile
Re: SC1610 : Waar hot hatches helemaal in zijn!
« Reply #15 on: May 10, 2011, 11:20:03 am »
Deze is echt lelijk.

Estoque

• Testkonijnen
  • Audi RS4 Sedan Driver
  • *
  • Der Meister
    • View Profile
« Reply #16 on: May 10, 2011, 11:20:45 am »
Ik zoek een leuke auto voor erbij, mijn broer gaat binnenkort weer thuis wonen en gaat op stage, hij gaat veel km's rijden dus hij krijgt onze golf diesel. nu zoek ik naast mijn 2 kadetts(die te veel zuipen voor dagelijks gebruik) een 3e auto. gewoon een benzine/lpg auto. niet te veel km's op de klok en een beetje sportief..

budget is 2500 euro
2 kadetts? :')

Een 2.4 Coupe met Dubbele 44mm Carb's
en een 1.2 City op lpg, maar die is simpelweg te onbetrouwbaar
en mijn broer heeft nog een 2.7 GT/e, maar die doet ook ongeveer 1 op 5.5 / 6 dus dat is ook niet leuk om mee te rijden dagelijks..

Je Moeder!

ArnoldH

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
« Reply #17 on: May 10, 2011, 11:21:23 am »
Opel. Dat vind ik bijvoorbaat al kut @arnold.
:'(

Huib.

• Porsche 911 Turbo Driver
  • giggity
    • View Profile
« Reply #18 on: May 10, 2011, 11:21:37 am »
Enige hot hatch die ik serieus graag zou willen.

Rene

• Corvette C6 Z06 Driver
  • No keys, push to start.
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #19 on: May 10, 2011, 11:21:37 am »

BAM! :D Zal maar geen Focus ST/RS/RS500 posten. :+

Dave

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #20 on: May 10, 2011, 11:22:22 am »
Deze Hothatch voor mij :D

Huib.

• giggity
    • View Profile
« Reply #21 on: May 10, 2011, 11:22:31 am »
Deze is echt lelijk.

Aventador is sowieso lelijk. Die 458 ziet er wel heel erg goed uit.

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #22 on: May 10, 2011, 11:23:01 am »
R32 en V6 hebben teveel overgewicht :P Zijn niet zo speels als eerder geshowde modellen.

karsten

• Frontpage-crew
  • Porsche Carrera GT Driver
    • View Profile
« Reply #23 on: May 10, 2011, 11:24:20 am »
@ karsten

Ik vond het museum wel nice, met de oude F1 auto's. Straatauto's waren idd minder boeiend.
Ja nee inderdaad, dat stuk was erg gaaf. Dat gedeelte waar alle F1 wagens stonden incl. de bekers, was echt indrukwekkend! De klassiekers/f1 wagens beneden ook nog wel.

Boven was alleen 599XX, F40, 458 Italia, 360 Barchetta, SA Aperta, Zo'n oud hok, 275 en een Dino.. vond dat wel 'tegenvallen'
Was voor mij iig een van de vetste vakanties die ik heb gehad, ook omdat ik wat auto's ben tegengekomen die ik nog nooit eerder had gezien.

Wat heb jij precies gedaan? En was het toevallig met school?
Voor mij ook, was echt supergaaf!

Was inderdaad met school, 'studiereis' vanuit de studievereniging.

Vrijdag tot vrijdag in Bologna geweest. Vrijdag t/m zondag was er geen planning, dus lekker terras gezeten, bier gedronken, pizza gegeten etc. (jammer genoeg wel wat regen). Maandag bij Maserati geweest, daar kregen we een rondleiding in de fabriek wat zeer zeldzaam is, enorm gaaf om te zien! Alle bezoeken waren trouwens 's ochtends, dus smiddags nog erg veel Corona's op in de zon!
Dinsdag bij Ducati geweest, rondleiding in de fabriek en het museum.
Woensdag Maranello, jammer genoeg geen Ferrari fabriek maar wel in het museum, daar ook nog even met een Scuderia rondgereden, bij Fiorano gekeken, reden een 599 mule apparaat en een 458 rond.
Donderdag Lamborghini fabriek (Aventador lijn _O_ ) en museum, daarna wat gegeten in Sant'Agatha en taxi genomen naar Pagani. Dit heb ik zelf geregeld buiten de groep om. Het was de bedoeling hier heen te gaan maar 'dat paste niet in de planning' nou dan regel ik het zelf wel! ;) Dus wij zijn daar met 8 man geweest. Huayra gezien _O_

Nja gewoon geweldige week dus!

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #24 on: May 10, 2011, 11:24:32 am »
Gifgroene Clio RS.

- Zwarte details
- Zwarte velgen
- Rode remblokken

Dan ben ik blij :Y
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's. :P

Destroyer-GT

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
« Reply #25 on: May 10, 2011, 11:25:50 am »
Vind deze nog iets vetter arnold

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #26 on: May 10, 2011, 11:26:52 am »
Zon breekt door, het stopt met regenen, ik ben blij! :D
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's. :P

Frank34

• Testkonijnen
  • *
  • Ik woon in een krantenwijk.
    • View Profile
« Reply #27 on: May 10, 2011, 11:27:53 am »
Karsten, kan je zo bij Pagani binnenwandelen of moet je eerst een afspraak maken? :)
"The car didn't spin, you spun the car, the car is made to do exactly what your inputs are telling it to do"

karsten

• Frontpage-crew
  • Porsche Carrera GT Driver
    • View Profile
« Reply #28 on: May 10, 2011, 11:30:28 am »
Karsten, kan je zo bij Pagani binnenwandelen of moet je eerst een afspraak maken? :)
Even een mailtje sturen, dan is het geen probleem!

Huib.

• giggity
    • View Profile
« Reply #29 on: May 10, 2011, 11:31:50 am »
@ karsten

Ik vond het museum wel nice, met de oude F1 auto's. Straatauto's waren idd minder boeiend.
Ja nee inderdaad, dat stuk was erg gaaf. Dat gedeelte waar alle F1 wagens stonden incl. de bekers, was echt indrukwekkend! De klassiekers/f1 wagens beneden ook nog wel.

Boven was alleen 599XX, F40, 458 Italia, 360 Barchetta, SA Aperta, Zo'n oud hok, 275 en een Dino.. vond dat wel 'tegenvallen'
Was voor mij iig een van de vetste vakanties die ik heb gehad, ook omdat ik wat auto's ben tegengekomen die ik nog nooit eerder had gezien.

Wat heb jij precies gedaan? En was het toevallig met school?
Voor mij ook, was echt supergaaf!

Was inderdaad met school, 'studiereis' vanuit de studievereniging.

Vrijdag tot vrijdag in Bologna geweest. Vrijdag t/m zondag was er geen planning, dus lekker terras gezeten, bier gedronken, pizza gegeten etc. (jammer genoeg wel wat regen). Maandag bij Maserati geweest, daar kregen we een rondleiding in de fabriek wat zeer zeldzaam is, enorm gaaf om te zien! Alle bezoeken waren trouwens 's ochtends, dus smiddags nog erg veel Corona's op in de zon!
Dinsdag bij Ducati geweest, rondleiding in de fabriek en het museum.
Woensdag Maranello, jammer genoeg geen Ferrari fabriek maar wel in het museum, daar ook nog even met een Scuderia rondgereden, bij Fiorano gekeken, reden een 599 mule apparaat en een 458 rond.
Donderdag Lamborghini fabriek (Aventador lijn _O_ ) en museum, daarna wat gegeten in Sant'Agatha en taxi genomen naar Pagani. Dit heb ik zelf geregeld buiten de groep om. Het was de bedoeling hier heen te gaan maar 'dat paste niet in de planning' nou dan regel ik het zelf wel! ;) Dus wij zijn daar met 8 man geweest. Huayra gezien _O_

Nja gewoon geweldige week dus!
Klinkt goed! Hoorde een huisgenoot van me er al over dat ie dat misschien wilde doen, maar is niet door gegaan (dunno why).

Gave reis in ieder geval. Ben met mn pa niet naar Ducati/Maserati geweest. Maserati hoefde van mij niet maar Ducati had ik denk ik wel nice gevonden. Fabrieksbezoeken klinkt ook gaaf, alleen om de een of andere reden hadden we gewoon geen zin/tijd om dat te regelen. Was wel een hele gave vakantie: http://www.autogespot.com/nl/item/8072/reisverslag-rondrit-door-europa.html