September 26, 2017, 07:27:19 am

Poll

Fotowedstrijd 5; Tuning

Rawprinter-Thijs
9 (15.5%)
Joeri!
2 (3.4%)
RobinW
1 (1.7%)
Destroyer GT
0 (0%)
Mw
0 (0%)
Timo
2 (3.4%)
Martijn
3 (5.2%)
Adam!
1 (1.7%)
Pterps
3 (5.2%)
Mb
1 (1.7%)
Gijs.
3 (5.2%)
Brecht
1 (1.7%)
Hardstyler
0 (0%)
AnshoB
14 (24.1%)
Kees
3 (5.2%)
Roy.
0 (0%)
Nielsdj
11 (19%)
karsten
4 (6.9%)

Total Members Voted: 58

Voting closed: March 25, 2011, 09:18:07 pm

Author Topic: Fotowedstrijd 5; Tuning  (Read 31988 times)

ArnoldH

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
Fotowedstrijd 5; Tuning
« on: March 14, 2011, 04:19:05 pm »
Zoals het onderwerp het al zegt is het thema Tuning.

Er moet dus een getundeauto op staan.
Bij het kiezen van de winnaar maken wij geen verschil of het een mooie foto van een getunde golf is of van een Mercedes SLR Fab.
het gaat dus om de foto in het algemeen.

Je kan je foto’s insturen tot maandag 21-03-2011 20:00 uur.
Vervolgens zal er een pol komen tot Vrijdag 25-03-2011.

Twijfel je of de auto die jij indachten hebt toegestaan wordt bij deze wedstrijd? Dan kan je dat in dit topic vragen.

Reminder: Motiveer je inzending, waarom juist deze foto.

Enkele voorbeelden:

Omdat het nieuwe jaar begonnen is gaan we een aantal regels duidelijk neerzetten zodat iedere deelnemer de regels weet.
•   Alle inzendingen worden individueel bekeken.
•   Motiveer je inzending, dat houdt in dat je uitlegt waarom je juist deze foto gekozen hebt
•   Als een foto of motivatie niet volgens de regels wordt ingezonden zal Rody de inzender per PM inlichten en vragen of hij het wilt aanpassen.
•   Heb je de foto te laat ingezonden? Dan zal de organisatie besluiten of je toegelaten wordt.
•   Van elke wedstrijd zal een top 10 gemaakt worden.
•   Bij fotowedstrijden met een oneven getal (1,3,5 enz) zal de top10 gevormd worden door middel van een pol.
•   Bij fotowedstrijden met een even getal (2,4,6 enz) zal de top 10 gevormd worden door middel van de jury.
•   2x dezelfde foto gebruiken voor een wedstrijd is niet toegestaan.
•   Je bent zelf verantwoordelijk voor je inzending, staat je foto niet tussen de inzendingen, meld het!
Ps. controleer deze regels af en toe, het kan zo zijn dat ze aangevuld worden.

De puntentelling is overnieuw begonnen voor 2011.
De nummer 1 krijgt 10 punten, nummer 2, 9 punten enz.

Algemeen klassement         

en we hebben een nieuwe koploper *O*
1. Mark Nauta              23 Pnt
2. AnshoB                     22 Pnt
3. Rawprinter- Thijs!    18 Pnt
4. Pterps                      18 Pnt
5. GijsSpierings            17 Pnt
6. Kees                         17 Pnt
7. Timo                         16 Pnt
8. karsten                    14 Pnt
9. Brecht                      14 Pnt
10. cel                          13 Pnt

voorgaande wedstrijden
Fotowedstrijd 1
Fotowedstrijd 2
Fotowedstrijd 3
Fotowedstrijd 4

De organisatie bestaat uit Rody, Mw en ArnoldH.
Heb je vragen, vraag het aan 1 van ons per PM.
« Last Edit: March 19, 2011, 11:47:21 pm by ArnoldH »

ArnoldH

• View Profile
Re: Fotowedstrijd 5; Tuning
« Reply #1 on: March 14, 2011, 04:19:34 pm »
*gereserveerd voor inzendingen*

Pagina 1.
Mm... Tuning..

Deze dan maar.

Waarom deze? Ik heb de pers foto's moeten maken die landelijk in een hoop bladen (autoweek/autovisie/ed) en internet sites gestaan hebben. Daarbij was het gewoon tof om een dag lang dit ding mee te hebben. Heerlijke bak! 310PK en semislicks. :) De By E-motions RS

Deze foto kies ik omdat : het is erg geslaagde tuning in mijn ogen, en de panning vond ik ook zeer geslaagd.

BMW M5 Hamann :lief:

Ik vind een M5 echt een ongelofelijke dikke en brute wagen! En dan is deze ook nog eens getuned door Hamann. Dit was tijdens DSS, en op dit moment was het vrij rustig bij de auto. Dus had alle tijd om een foto te maken! Wat naar mijn mening toch aardig goed is gelukt! :)

Motivatie: Door de andere velgen en een wrap is deze Panamera echt een stuk mooier dan een standaard Panamera, tis ook een stuk leuker om deze op de foto te zetten ipv een normale.

Pagina 2.

Motivatie: Een erg dikke Amerikaan nog mooier kunnen maken, dat is klasse tuning! Alle onderdelen samen vormen een echt bruut monster. Ook heb ik aan deze middag een gave ervaring gehad. Toen ik deze wagen namelijk aan het fotograferen was, kwam de eigenaar net om de hoek met zijn andere speeltje, een Viper. Zelf vind ik de zwart/witte stijl hier goed passen, vanwege de sfeer die over de foto hangt. :)

Motivatie:
Een onwijs dikke bak, op een klassieke locatie midden in Parijs. Niet bepaald verwacht tegen te komen zo. Schitterende tuning, niet over the top, maar je ziet wel aan deze Cayenne dat 'ie aangepakt is :)!

Pagina 3.

Deze Mercedes-Benz FAB Design SLR McLaren Desire is het ultieme bewijs dat mensen met veel geld niet perse goede smaak hebben. Deze Arabier vond het nodig om zijn SLR te voorzien van een grote spoiler, andere bumpers en glimmende velgen. Ook hebben we uiteraard niet genoeg aan vier uitlaten dus worden er gewoon zes gemonteerd. Een perfect voorbeeld van een verneukte/getunede auto.

Waarom? Omdat 'ie van die gekke Duitser in Monaco is :+

Deze foto verwoord in mijn beleving waar het bij tuning om gaat, je onderscheiden ten opzichte van anderen middels aanpassingen aan je auto. Ook wanneer je bij de 'happy few' hoort die zich een Maybach kan veroorloven bestaat er de drang om je te onderscheiden van andere Maybach rijders. Stel je voor dat je een andere Maybach tegen komt onderweg, toch fijn dat die van jou net wat dikker is met zijn Brabus modificaties ;)

Heb niet echt veel anders. :bassie:

Omdat ik het contrast tussen de witte auto en de donkerblauwe lucht er lekker naar voren vind komen in de foto. De belichting was erg lastig en ik ben dus blij dat ik de auto er nog zo relatief goed op heb gekregen.

Ok, dan is dit mij inzending:

Motivatie: Ik ben niet echt een fan van tuning op een exclusieve wagen maar toen deze DB9 Project Kahn voorbij kwam kon ik hem wel smaken.
Ik vind de foto wel leuk met de zomerse sfeer die er rond hangt.

Pagina 4.
Ik denk zal is kijken naar de specificaties. Zie ik dat mijn foto wordt gebruikt op onderstaande site!
http://www.audiblog.nl/?p=41489
Ik ben dus niet de enige die het een mooie foto vindt. Standpunt is weer is wat anders dan normaal.

Een verhaaltje dat ik al eerder heb gebruikt... Afgelopen zomer (zoals velen) naar Londen geweest, en zo nu en dan natuurlijk wat auto's gefotografeerd. Ik had geen statief bij me en ook maar 2 simpele lensjes. Hoge iso's, lange sluiterstijden, vervelende witte auto, langsrijdende auto's op de voorgrond en helaas mensen op de achtergrond.. allemaal dingen waarmee je rekening moet houden en daarnaast natuurlijk nog proberen er wat speciaals van te maken. Uiteindelijk is me dat redelijk gelukt in mijn ogen :)
Het onderwerp van de fotowedstrijd is tuning.. en tja... als één auto daar prima bij past is het deze wel. Een redelijk mooie supercar getuned, en nu één van de lelijkste auto's ter wereld. Tja..

Bij tuning denk ik aan Arabieren en hun allemachtig bijzondere creaties waar ze 's zomers mee door Europa touren. Aan het kenteken is te zien dat het om een vermogende eigenaar gaat. Op deze foto is te zien hoe dik de auto is. Daarnaast zijn ook overal (nep?) sleuvel en happers te zien. Bijzonder aan deze wagen vind ik de witte kleur, die als een soort dekmantel toch een bepaalde mate van schoonheid over de auto legt.

Zo veel foto's van tuning heb ik eigenlijk niet, dus heb ik maar voor deze gekozen.
Dit was tijdens mijn eerste keer Düsseldorf, ik vind het zelf een ontzettend gave wagen.
De foto vind ik ook wel interessant, oa door de hoek en de hoofden van de mensen op straat die toch allemaal even richting deze brute Ferrari draaien.

Mag een verchroomde SLR met Brabus velgen en andere remmen ook? Is net zo goed getuned als sommige Jappenbakken. Geruchten gaan ook dat ie 1200 pk heeft, maar weet niet of ik dat moet geloven.

En deze Maybach? Wanneer is iets getuned, en wanneer niet?

Oeps ben motivatie vergeten :P Als je wilt kun je het nog erbij zetten:

Lekker decadente Maybach, zoals het hoort bij de Arabieren.. :P Het was nog vroeg, dus stond er rustig bij in hartje Londen, met die mooie gebouwen op de achtergrond.

Pagina 5.
Precies op tijd 8-)

Brute Porsche op de parking van de Ring, wat wil je nog meer? Heb verder weinig foto's van getunede auto's, dus daarom op deze simpele foto uitgekomen
« Last Edit: March 25, 2011, 10:06:48 pm by ArnoldH »

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
  • Dit is niet mijn profiel, vriend!
    • View Profile
« Reply #2 on: March 14, 2011, 04:23:55 pm »
Gelukkig namen de Arabieren wat tuning mee naar London, anders zou ik er nooit een foto van hebben :+

Mister Design

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #3 on: March 14, 2011, 04:25:40 pm »
Worden de punten vanaf de plekken 11 tm .... ook bijgehouden?
Als iemand op plek 11 eerste wordt kan hij opeens 8 ste staan of iets dergelijks....

ArnoldH

• View Profile
« Reply #4 on: March 14, 2011, 04:27:21 pm »
Als iemand op plek 11 eerste wordt kan hij opeens 8 ste staan of iets dergelijks....
ja, ik heb een hele excellijst met puntentelling.

Mister Design

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #5 on: March 14, 2011, 04:28:15 pm »
ja, ik heb een hele excellijst met puntentelling.

Succes! ^O^

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
    • Thijs van Wijk. Fotografie
« Reply #6 on: March 14, 2011, 04:31:03 pm »
Mm... Tuning..

Deze dan maar.

Waarom deze? Ik heb de pers foto's moeten maken die landelijk in een hoop bladen (autoweek/autovisie/ed) en internet sites gestaan hebben. Daarbij was het gewoon tof om een dag lang dit ding mee te hebben. Heerlijke bak! 310PK en semislicks. :) De By E-motions RS

Focus Automotive Art
Quote from: Egzon.
over geld wordt niet gesproken, dat is er gewoon

Joeri!

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
    • Mijn Flickr
« Reply #7 on: March 14, 2011, 04:31:49 pm »

Deze foto kies ik omdat : het is erg geslaagde tuning in mijn ogen, en de panning vond ik ook zeer geslaagd.

Doing what you like is freedom, Liking what you do is happiness!

RobinW

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #8 on: March 14, 2011, 04:36:00 pm »
BMW M5 Hamann :lief:

Ik vind een M5 echt een ongelofelijke dikke en brute wagen! En dan is deze ook nog eens getuned door Hamann. Dit was tijdens DSS, en op dit moment was het vrij rustig bij de auto. Dus had alle tijd om een foto te maken! Wat naar mijn mening toch aardig goed is gelukt! :)

MartijnS

• BMW M3 Driver
    • View Profile
    • Rallymedia.nl
« Reply #9 on: March 14, 2011, 04:51:38 pm »
Mijn inzending:

Motivatie: Het perfecte voorbeeld hoe je van een saaie auto toch echt iets heel diks kan maken.
Door wat subtiele wijzigingen aan o.a. de motorkap en bumpers + een mooie spoiler achterop de auto, krijg je toch echt wel een vette wagen  8-)
Daarnaast vind ik de sticker op de zijkant ook echt een toevoeging op het thema van deze auto, namelijk iets Japans.
Compo vind ik ook wel goed, met een mooie landelijke achtergrond.

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
« Reply #10 on: March 14, 2011, 04:54:30 pm »
Wat een held _O- Jij krijgt mijn stem :+

Focus Automotive Art

Egzon.

• Testkonijnen
  • *
  • (°o\_!_/o°)
    • View Profile
    • Flickr.com
« Reply #11 on: March 14, 2011, 04:54:31 pm »
 WHAHA _O-

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #12 on: March 14, 2011, 04:56:59 pm »
Legend, hij wint :+
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
« Reply #13 on: March 14, 2011, 05:02:12 pm »
Niet eens geld voor andere velgen, wat een stakker :P

Focus Automotive Art