May 28, 2017, 10:31:24 am

Author Topic: Fotowedstrijd 2; Italiaanse schoonheid.  (Read 43516 times)

WillemIII

• Klassiekermods
  • Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
Re: Fotowedstrijd 2; Italiaanse schoonheid.
« Reply #15 on: January 31, 2011, 09:32:51 pm »
Mooie foto Martijn!  :)

Egzon.

• Testkonijnen
  • Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • *
  • (°o\_!_/o°)
    • View Profile
    • Flickr.com
« Reply #16 on: January 31, 2011, 09:37:41 pm »
Mijn foto;

Motivatie;

Nadat Ik door Ruud werd getipt dat er een Quote 500 party was in Amsterdam, zat ik nog even te twijfelen of ik wel zou gaan of niet aangezien het aan het regenen was. Toch nog op het allerlaatste moment besloten om maar een kijkje te gaan nemen om te zien wat voor een wagens er dit keer wel niet op af zouden komen.. Zo heb ik heel veel foto's gemaakt met Willem aan mijn zij die een paraplu boven mij hield, zodat ik toch nog wat foto's kon maken terwijl wij midden op een trambaan stonden (alluz voor de foto!  :+).  Dit is daarom mijn keuze voor de foto :)

Brecht

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #17 on: January 31, 2011, 09:40:18 pm »
Tussen al het Arabisch LP670-4 SV geweld was dit eigenlijk de mooiste Lambo die ik gezien heb in Londen vorige zomer.
De laagstaande zon zorgde voor een prachtig natuurlijk licht dat op de wagen viel, waardoor dit 1 van mijn favoriete foto's is van vorig jaar.

Hainz

• Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
« Reply #18 on: January 31, 2011, 09:42:49 pm »

Een hele mooie panning foto van een legendarische Ferrari.

MacMark

• Seat Ibiza FR Driver
  • Lancia-fan!
    • View Profile
« Reply #19 on: January 31, 2011, 09:45:23 pm »

Ik vind dit een erg bijzondere foto van een van de vetste italiaanse auto's. Is wel met een compactcamera genomen maar ik vind het nog best een mooie foto  :P

Joeri!

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
    • Mijn Flickr
« Reply #20 on: January 31, 2011, 10:03:24 pm »

Prachtige Italiaan prachtige plek en vind het zelf één van mijn betere foto's :)

Doing what you like is freedom, Liking what you do is happiness!

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
    • Thijs van Wijk. Fotografie
« Reply #21 on: January 31, 2011, 10:04:42 pm »

Motivatie? Simpel: 2 dagen van te voren opgebeld worden of je op kosten van de eigenaar zijn Maserati (in mijn ogen één van de mooiste ooit geproduceerd) naar italië wilt rijden om hem om te wisselen voor zijn klassieke alfa om die vervolgens na 3 dagen weer naar huis te rijden was waanzinnig. 3 dagen lang iPhone uit gehad en eigenlijk amper foto's gemaakt. Nog nooit eerder heb ik zo intens genoten van een "vakantie" ondanks slechts 3 dagen. de tijd dat ik wakker was had ik een smile van oor tot oor. Geweldige ervaring rijker, dit zal ik nooit vergeten. :) Extra speciaal maakt deze uitvoering voor mij omdat de eigenaar mij het exterieur liet kiezen (lak/velgen/remklauwen/enz), en hij zelf het interieur.

Een bijzondere man, een bijzondere ervaring en een héél bijzondere auto! :)  ^O^
« Last Edit: January 31, 2011, 10:18:51 pm by Rawprinter-Thijs »

Focus Automotive Art
Quote from: Egzon.
over geld wordt niet gesproken, dat is er gewoon

Polygoon

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
  • Mercedes G-class !!
    • View Profile
« Reply #22 on: January 31, 2011, 10:11:46 pm »

Ferrari shooting by by CMampaey, on Flickr

Motivatie: Citytrip in Parijs, niet echt op auto's gelekt het hele weekend. Ben je aan het wandelen hoor je ineens een schreeuwende Ferrari een tunneltje uitkomen. Nog nooit een panning-shot gemaakt maar voor de eerste keer vind ik hem best goed gelukt. De man in de auto had minder geluk want een minuut nadat hij voorbij reed is er immense stortbui gevallen.
« Last Edit: February 02, 2011, 05:23:20 pm by Polygoon »

RobinW

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #23 on: January 31, 2011, 10:13:49 pm »
Waarom nou weer linken aan Flickr :')

stoove28

• BMW M3 Driver
  • .:BMW M3 e30:.
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #24 on: January 31, 2011, 10:22:44 pm »

Motivatie: Ferrari heeft met de 599 GTO weer een prachtige Ferrari neergezet met uitmuntende prestaties. Zeker in het Bianco Fuji is deze Ferrari een brute maar toch stijlvolle verschijning hier op de start/finish van de Ring.

Polygoon

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
  • Mercedes G-class !!
    • View Profile
« Reply #25 on: January 31, 2011, 10:31:36 pm »
Waarom nou weer linken aan Flickr :')

omdat ik daar gewoon het linkje kopieer :+

SvenA

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #26 on: January 31, 2011, 10:33:04 pm »

Waarom? Dit is één van mijn eerste echt goed gelukte panningshots, naar mijn mening staan er ook geen storende dingen op de foto. Verder vind ik de reflectie op het natte wegdek ook nog iets moois aan de foto toevoegen. Qua auto vind ik deze ferrari gewoon tijdloos is, echt een geweldige italiaan. Ondanks dat ik Lamborghini mooier en exclusiever vind, is Ferrari hèt automerk waar ik het eerst aan denk bij Italiaanse sportauto's.
« Last Edit: January 31, 2011, 11:18:41 pm by SvenA »

AnshoB

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
    • Ansho.nl
« Reply #27 on: January 31, 2011, 10:45:50 pm »
Met je italiaanse supercar voor een italiaanse superjuwelier in een (helaas)engelse superstad :)
Het is een foto die erg lastig te maken was. Ik had geen statief bij me, dus alles moest uit de losse hand.
Daar komt nog bij dat Sloane Street (zeker s'avonds) een van de drukste straten van Londen is.. het is zeer uniek om een foto te kunnen maken zonder mensen of auto's erop,
zeker vanaf de andere kant van de straat omdat je ook nog eens alleen een 50mm bij je hebt... Zeer tevreden met het resultaat, ondanks de toch wat aanwezige ruis, en daardoor niet geheel lekkere kleuren in de foto :)

« Last Edit: January 31, 2011, 10:47:21 pm by AnshoB »

BartW

• Porsche Carrera GT Driver
  • Matsoe!
    • View Profile
    • Bartwillemstein.nl
« Reply #28 on: January 31, 2011, 11:10:14 pm »
Italie is mijn ogen toch Ferrari en Lamborghini. Ferrari is rood, hier knalt het rood eruit. Daarnaast is de Challenge Stradale één van de meest bizarre Ferrari's ooit en is het echt een hardcore auto. Gewoon rijden, alleen maar rijden, simpel als dat. Less is more. Dat is ook het thema van de foto. Achtergrond ook zo rustig mogelijk gehouden om de auto eruit te laten knallen. Foto lijkt redelijk simpel, maar hoe meer je kijkt hoe krachtiger de CS wordt. Dat heb ik althans :+ 

Rody

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #29 on: January 31, 2011, 11:11:02 pm »

Motivatie? Simpel: 2 dagen van te voren opgebeld worden of je op kosten van de eigenaar zijn Maserati (in mijn ogen één van de mooiste ooit geproduceerd) naar italië wilt rijden om hem om te wisselen voor zijn klassieke alfa om die vervolgens na 3 dagen weer naar huis te rijden was waanzinnig. 3 dagen lang iPhone uit gehad en eigenlijk amper foto's gemaakt. Nog nooit eerder heb ik zo intens genoten van een "vakantie" ondanks slechts 3 dagen. de tijd dat ik wakker was had ik een smile van oor tot oor. Geweldige ervaring rijker, dit zal ik nooit vergeten. :) Extra speciaal maakt deze uitvoering voor mij omdat de eigenaar mij het exterieur liet kiezen (lak/velgen/remklauwen/enz), en hij zelf het interieur.

Een bijzondere man, een bijzondere ervaring en een héél bijzondere auto! :)  ^O^

Moest dit nou :sad:
lekker eerlijk! :+