Ik ben op zoek naar een nieuwe compactcamera, omdat vorige maand de microfoon van mijn oude superzoom het begeven heeft. Ik ben het afgelopen weekend wat aan het rondsurfen geweest, en dan kom je er eigenlijk pas achter wat een keus er is. Nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die weten welke camera nou écht waar voor je geld is. Mijn eisen? Niet zo veel 
- Budget max €200,-
- HD-film functie
-edit:
Na wat zoekwerk lijkt dit me wel iets:
http://www.kamera-express.nl/ProductDetail.aspx?id=31051&c1=4773&pc=1515
Iemand die me kan zeggen of dit een goeie keus zou zijn? 
Heb m'n keuze gemaakt! Stond vanavond bij de Mediamarkt in Rotterdam met deze Sony DSC-H55 in m'n handen. Voordat ik hem kocht wilde ik nog graag even het een en ander uitzoeken op internet, en nu blijkt dat 'ie flink is afgeprijsd! Waar hij volgens kieskeurig.nl het goedkoopst te krijgen is voor €190 bij zo'n internetwinkel, hebben ze hem nu voor maar €177,-
Zat eerst met een Sony DSC-WB350360B in m'n hoofd, maar die heeft maar 4x optische zoom. Bij BCC is er momenteel een aanbieding voor €179,- en dan krijg ik er een tasje en een extra accu bij. De H55 uit Rotterdam heeft dezelfde specificaties, alleen 10x optische zoom! Dus voor die 2 euro verschil ga ik toch voor de H55. De tweede accu bestel ik dan wel via eBay