April 27, 2017, 04:58:18 pm

Poll

Nissan Nismo 270R Spotwaardig of niet

Ja
Nee
Geen Mening

Author Topic: Spotwaardig: Nissan Nismo 270R  (Read 25727 times)

AerTho

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
Re: Spotwaardig: Nissan Nismo 270R
« Reply #45 on: July 10, 2010, 09:55:19 pm »
Als deze auto spotwaardig wordt zal 'ie toch nooit op AG verschijnen. Er zijn er maar een paar van gemaakt, dus de kans dat iemand er een tegen komt is al klein. En als iemand er een tegen komt denkt hij of zij hooguit: "Wat is dat nou weer voor een sjonniebak?"

:+
een beetje kort door de bocht vind je niet?
Heeft hij geen gelijk dan?
Uhm nee niet helemaal nee. Mensen die er niks van weten zullen hem niet platen maar je hebt ook nog zoiets als autoliefhebbers. Inderdaad nogal kort door de bocht. 8)7

Joeri

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
    • Spots
« Reply #46 on: July 11, 2010, 01:10:12 am »
Ja dat is waar op basis van een G55

Ik had het eerder op Leon dat sjonnieauto's wel degelijk worden gespot. Zoals de A.R.T.
Ok, ik ben het er ook mee eens dat het een sjonnieauto is. Maar aangezien een normale G55 spotwaardig is lijkt het me maar logisch dat die getunede dat ook is. En dat je hem wilt spotten moet je voor jezelf uitmaken, spotwaardig of niet.

Uhm nee niet helemaal nee. Mensen die er niks van weten zullen hem niet platen maar je hebt ook nog zoiets als autoliefhebbers. Inderdaad nogal kort door de bocht. 8)7
De mening van 'de autoliefhebbers' veralgemenen lijkt me eerlijk gezegd ook nogal kort door de bocht. Aangezien dit een kwestie van persoonlijke interesse en smaak is, is dit natuurlijk weer zo'n eindeloze discussie. En ook zoals Polygoon al zei, er zijn mensen die zulke sjonnieauto's spotten. Leuk voor hen als dit spotwaardig word maar ik ga er niet om treuren als dat niet zo is.

Koert

• Guest
« Reply #47 on: July 14, 2010, 12:33:02 pm »
Nee gestemd omdat ik tegen Hardstyler ben

Big Bol

• Mercedes SLR Mclaren Driver
  • Bmw M3 CSL
    • View Profile
    • http://www.thomasbol.nl/
« Reply #48 on: July 14, 2010, 12:42:25 pm »
Tsja, lastig. Heb toch maar ŽneeŽ gedaan.. Ik vind het er echt niet uit zien (persoonlijk). Daarnaast best nette prestaties en een heerlijk productieaantal. Maar toch, nee, doet me niks.
Op basis van specs en productieaantal alleen zou ik wel ja gestemd hebben.

Like a Bol

Jurvie

• Audi RS4 Sedan Driver
  • I left the Ferrari and took the Lambo.
    • View Profile
    • Mijn Flickr
« Reply #49 on: August 01, 2010, 09:37:04 pm »
Hele gaven wagen, maar ik denk dat deze van het verkeerde kaliber is voor AG.