September 20, 2017, 06:38:16 pm

Author Topic: Tip-Topic: Goede spotlocaties! Deel 3  (Read 87144 times)

StefanvD

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
Re: Tip-Topic: Goede spotlocaties! Deel 3
« Reply #555 on: December 23, 2014, 07:56:51 pm »
Dat klinkt goed! Weet je ook nog of het de moeite waard is om (mogelijke) risico's daarvoor te nemen? Kortom; is er veel te zien in de garages?

maxim380

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #556 on: December 24, 2014, 12:57:16 pm »
In een parkeergarage achter Harrods staat volgens mij altijd wat moois, ik heb daar meerdere 458s, een DBS en een Aventador gezien. Dan is er ook nog een parkeergarage onder Park Lane (ingang in de buurt van het Hilton hotel) waar op de eerste verdieping de helft van de vakken gereserveerd zijn voor Porsches. In de rest van die parkeergarage staan nog veel Ferraris enz. En dan is er ook nog Cadogan Place Car Park, waar het helemaal vol staat met spotbare auto's. Helaas staan daar redelijk wat auto's onder doeken, maar een DB5 onder een doek is beter dan geen DB5 :P

StefanvD

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #557 on: December 25, 2014, 12:46:32 pm »
Bedankt! Ik als (lange) 17-jarige moet daar dus moeiteloos naar binnen kunnen stappen, en ook nog plaatjes kunnen schieten?

maxim380

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #558 on: December 25, 2014, 08:43:51 pm »
Als het mij als 17-jarige is gelukt moet het bij jou ook lukken :)  Mag ik vragen wanneer je naar Londen gaat?

StefanvD

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #559 on: December 26, 2014, 04:07:08 pm »
Duurt nog even hoor, volgende zomer net na de Ramadan, eind Juli of begin Augustus is de planning, volgens mij precies de goede tijd. Heb je ook toestemming gevraagd aan de toezichthouders bij de parkeergarages of ben je gewoon naar binnen gelopen? Heb je verder nog goede locaties om een kijkje te nemen, naast de standaard plekjes als Dorchester, Harrods, Sloane Street, Sheraton etc.?

maxim380

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #560 on: December 26, 2014, 05:41:27 pm »
Ik ben zelf gewoon naar binnen gelopen. Als ze het niet goed vinden hoor je het vanzelf. Ik heb zelf gewoon heel Kensington en Mayfair doorgelopen, ik vind het veel leuker om gewoon een hele dag rond te lopen ipv. een hele dag bij Harrods staan.
Ik zit zelf ook te denken om rond die tijd te gaan. Ik denk dat je met eind juli/begin augustus precies in het hoogtepunt daar bent.

AutoMotive

• Frontpage-crew
  • Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #561 on: December 27, 2014, 04:38:49 pm »
In Knightsbridge rijden de supercars af en aan. Dus je komt ze daar vanzelf wel tegen.

StefanvD

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #562 on: December 27, 2014, 06:50:52 pm »
Precies, overdag beetje de hotels afslenteren, Harrods af en toe checken en langs Sloane Street weer terug. Ikzelf ga waarschijnlijk 2 dagen, met sowieso een vrijdag erin, zodat ik 's avonds wel bij Harrods kan posten, want zoals in die video van Shmee, dat is echt te ziek. Wie weet kunnen we samen :P

Victor-J

• Bugatti EB110 Driver
  • Zwolle
    • View Profile
« Reply #563 on: December 28, 2014, 01:13:10 pm »
Ik zou in London met goed weer gewoon lekker door de stad struinen joh. Zie je meeeer dan genoeg. Naast de dikke auto's zie je dan ook gewoon wat van de mooie stad die het is.