July 22, 2017, 12:52:25 am

Author Topic: Oproepje!  (Read 23856 times)

Michel

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
    • View Profile
    • Autogespot!
Oproepje!
« on: October 21, 2009, 06:01:18 pm »
Nu lezen jullie natuurlijk vrijwel geen krant maar morgen staat er een interview in met jullie AG Baas Boink!

Dus mocht je een kopietje kunnen maken of scannen please!!

Beste Ruud,

Het artikel kan verschijnen in de GPD-kranten en verschijnt hoogstwaarschijnlijk morgen. Van te voren weet ik niet welke kranten wanneer het artikel plaatsen. Bij de GPD zijn aangesloten: Het Belang van Limburg, BN/De Stem, Brabants Dagblad, Dagblad De Limburger, Dagblad van het Noorden, Eindhovens Dagblad, Gazet van Antwerpen, De Gelderlander, De Gooi- en Eemlander, Haarlems Dagblad, Leeuwarder Courant, Leidsch Dagblad, Limburgs Dagblad, Nederlands Dagblad, Noordhollands Dagblad, Het Parool, Provinciale Zeeuwse Courant, De Stentor, De Twentsche Courant Tubantia.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Adam

• Boeman
  • Frontpage-crew
  • Porsche Carrera GT Driver
  • Tetten
    • View Profile
Re: Oproepje!
« Reply #1 on: October 21, 2009, 06:02:25 pm »
Haarlems Dagblad, die ligt hier morgen, ik zal eens kijken :)

Olav

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #2 on: October 21, 2009, 06:03:31 pm »
Nu lezen jullie natuurlijk vrijwel geen krant maar morgen staat er een interview in met jullie AG Baas Boink!

Dus mocht je een kopietje kunnen maken of scannen please!!

Beste Ruud,

Het artikel kan verschijnen in de GPD-kranten en verschijnt hoogstwaarschijnlijk morgen. Van te voren weet ik niet welke kranten wanneer het artikel plaatsen. Bij de GPD zijn aangesloten: Het Belang van Limburg, BN/De Stem, Brabants Dagblad, Dagblad De Limburger, Dagblad van het Noorden, Eindhovens Dagblad, Gazet van Antwerpen, De Gelderlander, De Gooi- en Eemlander, Haarlems Dagblad, Leeuwarder Courant, Leidsch Dagblad, Limburgs Dagblad, Nederlands Dagblad, Noordhollands Dagblad, Het Parool, Provinciale Zeeuwse Courant, De Stentor, De Twentsche Courant Tubantia.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ik zal nu wel eraan proberen te denken om (als hij erin staat) het artikeltje uit de Gooi- en Eemlander te fotograferen/scannen/enz. ;)

Michael

• Corvette C6 Z06 Driver
    • View Profile
    • http://flickr.com/photos/28102809@N05/
« Reply #3 on: October 21, 2009, 06:05:01 pm »
Dagblad de Limburger kan ik wel aankomen denk ik, zal erop letten :)

JM

• Specificatie-baas
  • Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
  • You're never too late with a V8!
    • View Profile
« Reply #4 on: October 21, 2009, 06:08:25 pm »
Gaaf! Wij hebben geen van de genoemde kranten, maar als iemand kan scannen zie ik het wel op de site/forum :D

Sturrus

• Bentley Continental GTC Driver
    • View Profile
« Reply #5 on: October 21, 2009, 06:51:08 pm »
Ik zal morgen de Gelderlander goed doorlezen :)

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #6 on: October 21, 2009, 06:52:46 pm »
Eindhovens Dagblad reprezent! :+
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Laurens92

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
« Reply #7 on: October 21, 2009, 07:00:56 pm »
Dagblad van het Noorden! :iza:

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
« Reply #8 on: October 21, 2009, 07:15:47 pm »
Bedankt!  Het is niet zeker dat het in alle kranten komt maar het is daar gewoon heen gestuurd. :). Dus als iedereen kan kijken. Zou top zijn!

KoenM

• Corvette C6 Z06 Driver
  • KoenM
    • View Profile
« Reply #9 on: October 22, 2009, 10:15:46 am »
De Stentor ligt hier :)
Is het een groot stukje?
Dan weet ik hoe gedetailleerd ik moet zoeken :+

Staat er volgens mij niet in :N
« Last Edit: October 22, 2009, 10:19:11 am by WouterEnKoen »

Sturrus

• View Profile
« Reply #10 on: October 22, 2009, 10:59:38 am »
Ik zal morgen de Gelderlander goed doorlezen :)
Helaas niks kunnen vinden.

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
« Reply #11 on: October 22, 2009, 11:20:30 am »
Kenmerken Maserati gespot, Spyker gemist ...

BYLINE: Tessa Cuperus

SECTION: Blz. 6

LENGTH: 582 woorden

Ze reizen stad en land af met maar één doel: een bijzondere auto spotten. Liefst als eerste, want dan komen de foto's op autogespot.com. ,,Deze heeft blauwe remschijven. Die moeten we fotograferen.''

AMSTERDAM - De eerste vangst van de dag is een Audi R8 in de parkeergarage onder het Museumplein in Amsterdam. Tientallen foto's worden gemaakt, inclusief close-ups van de velgen, de grill en de koplampen. Darcy de Bijl (15, klas 4 vwo) en Thorstein Eradus (,,bijna 15'', 3 gymnasium) zijn op deze zonnige dag in de herfstvakantie aan het fotografen. ,,We zijn speciaal vanuit Wassenaar naar Amsterdam gekomen om mooie auto's te bekijken. De parkeergarage is een goede plek, maar de duurste auto's hopen we in de P.C. Hooftstraat te zien." Autospotten is hun passie. De mooiste en duurste bolides opsporen, fotograferen en op internet zetten. Je moet de eerste zijn die een auto in een stad heeft gezien. Dan worden de foto's geaccepteerd op de website www.autogespot.com, waarop honderden fanaten hun oogst plaatsen.

Darcy en Thorstein zijn nu een halfjaar actief op de website, als de 'Wassenaar Crew'. Ze hebben 256 auto's gespot. ,,De meeste foto's maken we thuis, op een kruispunt in Wassenaar'', zegt Darcy. ,,Ik ben er al snel vijf tot zeven uur per week mee bezig. Maar pas als mijn huiswerk af is, hoor.'' Elke vakantie trekken de twee erop uit. Later deze week gaan ze nog naar Den Haag en Noordwijk. ,,En in de zomervakantie gaan we naar Londen. Puur om in de rijke buurten auto's te spotten.'' Nee hoor, ze zijn geen nerds. ,,Wij houden gewoon van mooie auto's. Andere mensen hebben weer andere vreemde hobby's.'' Van de parkeergarage onder het Museumplein lopen de jongens terug naar de P.C. Hooftstraat, als Thorstein opeens achterblijft. Voor een verkeerslicht staat een Volkswagen Touareg W12. De jongens fotograferen de auto van alle kanten. De chauffeur negeert de heisa om zijn auto en belt rustig - handsfree - verder. De bestuurder van tram 3 bekijkt het tafereel vol verbazing. ,,Je moet echt op de kenmerken letten'', leggen de spotters na afloop uit. ,,Deze had bijvoorbeeld blauwe remschijven. Dat is exclusief, dus die moeten we fotograferen.'' De meeste bestuurders vinden het geen probleem dat hun auto wordt gefotografeerd. ,,Soms worden ze boos en dan rijden ze heel hard weg. Dat is alleen maar leuk, dan kunnen we de auto horen.'' Wat een 'spotwaardige' wagen is? ,,Dat is moeilijk uit te leggen'', zegt Darcy terwijl hij naar de weg blijft turen. ,,De auto's moeten mooi, snel en duur genoeg zijn. Als je dit een week doet, zul je ze wel herkennen.'' Na een tijdje besluiten de jongens naar het Amstel Hotel te gaan. Sjieke hotels hebben rijke gasten en dus zijn er ook dure auto's. Maar de auto's staan in de privégarage en de meeste gasten komen met de taxi. Voor niets dat eind gelopen. Of toch niet. Op de weg terug zien ze een Maserati Quattroporte. Darcy sprint weg. Thorstein rent er achteraan met de camera om zijn nek. Door het drukke verkeer staat de auto gelukkig lang genoeg stil om uitgebreid te worden gefotografeerd. Snel verder - ze hebben nog even voordat Darcy's moeder hen weer komt ophalen. Terwijl de jongens 's middags in de 'P.C.' op mooie auto's wachten, rijdt ergens anders in de stad een oranje Spyker, nog het enige Nederlandse automerk. Het BBC-programma Top Gear liet hem voor eigen promotie door de stad racen. ,,Een oranje Spyker?'', reageren de jongens. ,,Dat is de mooiste kleur voor die auto. Balen dat we die gemist hebben.''

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #12 on: October 22, 2009, 11:32:46 am »
Leuk verhaal!
Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

Sturrus

• View Profile
« Reply #13 on: October 22, 2009, 11:36:03 am »
,,De meeste foto's maken we thuis, op een kruispunt in Wassenaar''
_O-

Leuk stuk :)

AnshoB

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
    • Ansho.nl
« Reply #14 on: October 22, 2009, 11:50:06 am »
Leuk stukje ja! :)

Al moet ik zeggen.. op deze manier spot ik bijvoorbeeld niet.

rennen, om een auto heenstaan, op een kruispunt staan, alleen naar londen voor de auto's e.d...