17-70 gaat verkocht worden. en komt een 17-40 L voor terug.aangezien er straks een 5D komt is dit alvast een mooi begin
De Sigma F/2.8?
Is dat een beetje een fijn lensje? Zat er pas ook naar te kijken toevallig..
Quote from: Pony on September 24, 2009, 09:33:01 pmIs dat een beetje een fijn lensje? Zat er pas ook naar te kijken toevallig.. rede dat ik hem weg doe is omdat ik een canon 5D ga halen waar die niet oppast
Quote from: Pony on September 24, 2009, 09:33:01 pmIs dat een beetje een fijn lensje? Zat er pas ook naar te kijken toevallig.. is een geweldige lensrede dat ik hem weg doe is omdat ik een canon 5D ga halen waar die niet oppastmaar hij is sneller dan standaart lens scherpte zit goed glas is kwaliteit.waardoor de kleuren mooi helder zijn
Quote from: lorenzo13 on September 25, 2009, 12:34:41 amQuote from: Pony on September 24, 2009, 09:33:01 pmIs dat een beetje een fijn lensje? Zat er pas ook naar te kijken toevallig.. is een geweldige lensrede dat ik hem weg doe is omdat ik een canon 5D ga halen waar die niet oppastmaar hij is sneller dan standaart lens scherpte zit goed glas is kwaliteit.waardoor de kleuren mooi helder zijnOkee. Jij hebt hem gebruikt voor autofotografie? Of ook voor portretten e.d.?
Quote from: lorenzo13 on September 25, 2009, 12:34:41 amQuote from: Pony on September 24, 2009, 09:33:01 pmIs dat een beetje een fijn lensje? Zat er pas ook naar te kijken toevallig.. rede dat ik hem weg doe is omdat ik een canon 5D ga halen waar die niet oppastben wel benieuwd waarom je een 5D wilt kopen.