September 25, 2017, 10:32:13 pm

Author Topic: Het Youtube Topic!  (Read 65987 times)

Arjan

• BMW M3 Driver
  • pol-lol
    • View Profile
Re: Het Youtube Topic!
« Reply #675 on: May 06, 2013, 09:33:32 pm »
Iemand al een idee hoe het nieuwe betalingssysteem nou precies in zijn werk gaat? Heb inmiddels mijn adsense aan analytics gelinked, maar heb nog geen beeld van mijn inkomsten?

Waar kan ik vinden hoe ik dit kan aanpassen? Ik had idd al 2 maanden 0,00 euro.. vond het al raar
Ik ben ook wel benieuwd.
Is er iets veranderd aan het betalingssysteem?

M.deJong

• BMW M3 Driver
    • View Profile
    • Michael de Jong
« Reply #676 on: May 07, 2013, 04:30:05 pm »
"We vereenvoudigen de inkomstenrapportage voor alle partners

Wat wij onder andere zo leuk vinden aan YouTube, is dat zo veel partners hun brood kunnen verdienen met doen wat ze leuk vinden. We hebben nu duizenden partners die fulltime bezig zijn met het maken van video's. Bovendien luisteren we naar jullie feedback en proberen we het proces voor het genereren van inkomsten via YouTube te verbeteren.

Omdat we onze partners graag de meest accurate en consistente financiŽle prestatiegegevens voor hun video's willen leveren, brengen we enkele wijzigingen aan in de interactie tussen YouTube en AdSense. Vanaf 1 april 2013 berekent en rapporteert AdSense geen inkomsten via AdSense-hosts voor inhoud meer voor YouTube-partners. In plaats daarvan worden AdSense-inkomsten uit YouTube-video's alleen berekend door YouTube en weergegeven in YouTube Analytics.

Wat betekent dit voor jou als YouTube-partner?
Ten eerste verandert er niets in de manier waarop je wordt uitbetaald. Op het tabblad met betalingen in AdSense worden je maandelijkse YouTube-betalingen als ťťn totaalbedrag weergegeven, omdat je nog steeds wordt uitbetaald via AdSense. Als je je financiŽle prestaties voor YouTube wilt bekijken, moet je nu na deze wijziging naar YouTube Analytics gaan, waar je een uitgebreid overzicht kunt vinden met alle inkomstenbronnen voor je YouTube-video's. YouTube Analytics heeft de verwerkingstijd van de inkomstenrapportage verbeterd tot binnen 24 uur na het eind van de dag (Pacific Time). Je kunt in de AdSense-interface nog steeds je paginaweergaven en klikken bekijken en het blokkeren van advertenties beheren voor je YouTube-video's. Als je andere AdSense-producten gebruikt, verandert er niets in de manier waarop deze gegevens worden berekend en gerapporteerd in de rapportage-interface van AdSense.

Heb je je ooit afgevraagd wat het verschil was tussen AdSense-inkomsten en YouTube-inkomsten? Daarom hier wat achtergrondinformatie: veel YouTube-partners halen advertentie-inkomsten uit twee bronnen: via een veiling verkochte advertenties (AdSense-inkomsten) en via reservering verkochte advertenties (YouTube-inkomsten). YouTube geeft de meest geschikte advertenties weer als een kijker de video bekijkt. Eerder berekende en rapporteerde AdSense deze via een veiling verkochte AdSense-inkomsten. YouTube berekende de via reservering verkochte en diverse inkomsten en rapporteerde zowel de AdSense- als YouTube-inkomsten. Omdat nu alleen YouTube al je inkomsten berekent, wordt je videorapportage vereenvoudigd en gestroomlijnd.

We nemen de berekening en rapportage van financiŽle resultaten erg serieus en we hopen dat deze wijziging de verwarring rond gegevensrapportage vermindert en al onze partners helpt nieuwe manieren te vinden om hun inkomsten uit te breiden."

Dit is er dus veranderd. Maar vind het tot nu toe niet positief..

Gijs.

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #677 on: May 07, 2013, 05:44:34 pm »
Ja het is een grote zooi zo. Ze kunnen je er nu ook lekker bijnaaien door nog meer geld zelf te houden omdat je geen inzicht meer hebt.

M.deJong

• BMW M3 Driver
    • View Profile
    • Michael de Jong
« Reply #678 on: May 07, 2013, 06:04:26 pm »
Op dit moment hebben we nog maar weinig inkomsten, dus is het nog aan te zien. Maar denk dat het vooral bij jou, Hans en Jorrik wel zeer vervelend is.. Benieuwd wat er gaat gebeuren.

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
« Reply #679 on: May 31, 2013, 06:06:59 pm »
M3 CSL Acceleration - Incredible sound!

M3 CSL Driving up the Nufenen Pass

En deze @ 3.28:

BMW M3 E46 - Pure Airbox Sound - Part 2 (Embedding disabled, limit reached)

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #680 on: May 31, 2013, 08:23:31 pm »
Die Nufenen Pass maar even genoteerd.
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

dutchcarshots

• Peugeot 206 Driver
  • *
  • youtube.com/dutchcarshots
    • View Profile
    • Youtube kanaal
Partnership GTChannel/Autonet
« Reply #681 on: June 24, 2013, 04:08:39 pm »
Hey allemaal,

Heeft iemand enig idee of dit echt is.
We kregen een bericht naar onze youtubechannel van GTChannel/Autonet.

Is dit serieus ?

Bericht: Hi. I was checking out your channel and I'm hoping you can assist. I'm attempting to connect with an appropriate contact for your channel regarding mutually beneficial opportunities

We are reaching out to select automotive entertainment channels and producers about partnering with GTChannel Network. I ran into your channel and thought I'd ping you. I'd like to discuss.

http://www.youtube.com/gtchannel

Email me at>> Curtis@GTChannel.com

Curtis
GTChannel

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
Re: Partnership GTChannel/Autonet
« Reply #682 on: June 24, 2013, 04:39:40 pm »
Je bent de poll vergeten?

Volgens mij zit je een beetje verkeerd met je vraagstelling. Nergens voor nodig om hier een topic voor aan te maken in Algemene Polls. Ik merge m wel met het youtubetopic.
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

dutchcarshots

• Peugeot 206 Driver
  • *
  • youtube.com/dutchcarshots
    • View Profile
    • Youtube kanaal
« Reply #683 on: June 28, 2013, 09:15:46 am »
oh helemaal gelijk heb je. zal volgende keer beter opletten. thanks ^O^

Slv

• Mercedes SLK55 AMG Driver
    • View Profile
« Reply #684 on: July 23, 2013, 06:47:08 pm »
Wtf, zelfs ik krijg nu al zo'n gtchannel berichtje, heb 2 filmpjes in lage kwaliteit met in totaal 2000 views ofzo op YT staan van 3 jaar geleden. :+

lenhardspot

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
    • Mijn video's
« Reply #685 on: July 23, 2013, 10:04:34 pm »
Dat GTChannel spamt alle accounts. Heb zelf een aantal keer een berichtje gehad, vond het een beetje dubieus dus heb er niks mee gedaan.

Svetlanazottpoorie

• Guest
Het Youtube
« Reply #686 on: March 01, 2016, 11:07:39 pm »
And this is a double post so people view this topic?