November 22, 2017, 10:59:26 pm

Author Topic: Verdachte spots 47  (Read 148211 times)

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
Re: Verdachte spots 47
« Reply #2160 on: April 23, 2011, 05:12:56 pm »
:W Jouw offtopic geleuter is hier niet gewenst. Daarom wordt gebagger in dit soort topics van jou standaard verwijderd. Aangezien jij je ogen eens moet laten schoonspuiten zal ALLES dat dus niks met de discussie/vraag te maken heeft worden verwijderd. En onthoud dat nou eens want anders flikker ik je binnenkort gewoon weer van het forum af. De groeten!

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
    • Thijs van Wijk. Fotografie
« Reply #2161 on: April 23, 2011, 05:18:00 pm »
huh wtf? Nou ja zeg _O- Waarom is mijn post dan weg? Ik heb geen idee wat martijn had gepost eerst maar die van mij ging toch echt over die Aston martin hoor. Welk deel is daarvan niet ontopic dan? Haal dan ook direct je eigen posts weg.

Ik zeg: Die aston is het zelfde, een auto op engelse platen met het stuur links met beide mannen er in = dus de zelfde auto. Platen heb je zo gewisseld in de Uk. :)

Focus Automotive Art
Quote from: Egzon.
over geld wordt niet gesproken, dat is er gewoon

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #2162 on: April 23, 2011, 05:21:01 pm »
Omdat ook jij even de sensatiezoeker komt uithangen wordt ook jouw post verwijderd. Zo kinderachtig als jij je bericht formuleert is nergens voor nodig en daarom wordt jouw bericht verwijderd. Had je hem normaal gepost dan had ik hem laten staan. Vragen? Dan per pm. Alles wat hierna nog post wordt gaat in de container.
« Last Edit: April 23, 2011, 05:23:21 pm by Jaggie »