August 19, 2017, 10:25:43 pm

Author Topic: Kroymans failliet  (Read 31802 times)

Huib.

• Porsche 911 Turbo Driver
  • giggity
    • View Profile
Re: Kroymans failliet
« Reply #60 on: April 19, 2009, 10:27:21 am »
Ik weet natuurlijk niet precies hoe het er bij Kroymans aan toe is gegaan, maar zo'n grote schuld lijkt me toch echt mismanagement van de bovenste plank.
Dat is het volgens mij ook 'gewoon'. Ze hebben het niet goed voor elkaar gehad en in deze crisis is gewoon gebleken dat ze het gewoon niet aankunnen.
Een schuld van 1 miljard is echt niet alleen aan de kredietcrisis te danken, daar moet veel meer achter zitten. Maar hij is er zelf wel erg rijk van geworden...

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #61 on: April 20, 2009, 08:13:44 am »
Ik weet natuurlijk niet precies hoe het er bij Kroymans aan toe is gegaan, maar zo'n grote schuld lijkt me toch echt mismanagement van de bovenste plank.
Dat is het volgens mij ook 'gewoon'. Ze hebben het niet goed voor elkaar gehad en in deze crisis is gewoon gebleken dat ze het gewoon niet aankunnen.
Een schuld van 1 miljard is echt niet alleen aan de kredietcrisis te danken, daar moet veel meer achter zitten. Maar hij is er zelf wel erg rijk van geworden...
1 miljard? Weet je wel niet hoe veel dat is? Nee dat komt dus niet door de crisis. En als er 1 man is waar ik geen medelijden mee heb is het wel Kroymans. Laffe vent. Gewoon iedereen in één klap ontslaan zonder dat de werknemers er iets van af wistten.
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's. :P

Huib.

• Porsche 911 Turbo Driver
  • giggity
    • View Profile
« Reply #62 on: April 20, 2009, 03:33:28 pm »
1 miljard? Weet je wel niet hoe veel dat is? Nee dat komt dus niet door de crisis. En als er 1 man is waar ik geen medelijden mee heb is het wel Kroymans. Laffe vent. Gewoon iedereen in één klap ontslaan zonder dat de werknemers er iets van af wistten.
"1 miljard? Weet je wel niet hoe veel dat is? Nee dat komt dus niet door de crisis"

Was dat richting mij? Want volgens mij zeggen we zo'n beetje hetzelfde :')

Roy.

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
    • Flickr

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
    • Thijs van Wijk. Fotografie
« Reply #64 on: April 21, 2009, 12:39:22 am »