September 24, 2017, 03:27:41 am

Author Topic: WK Grappen  (Read 24241 times)

Maarten

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Keep your dreams alive.
    • View Profile
    • geen
Re: WK Grappen
« Reply #30 on: May 11, 2006, 04:37:28 pm »
Hahahahahahaha!! _O-
Prachtig, waar heb je die van?

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #31 on: May 11, 2006, 04:44:41 pm »
Geweldig! :D Die ga ik nu uitprinten 8-)

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #32 on: May 12, 2006, 05:19:43 pm »
Hahah ja die stond ook in de nieuwsbrief bij mijn werk :) :D

Steengoed
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

Dekan..

• Golf 4 GTI Driver
  • **
  • See, Click and Poste..:)
    • View Profile
    • Kijk bij dekan Albums..:)
« Reply #33 on: May 14, 2006, 11:52:50 am »
Leuke brief voor bij het moederdag cadeau..:P

Maarten

• View Profile
    • geen
« Reply #34 on: June 28, 2006, 06:48:42 pm »

Kasper

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #35 on: June 28, 2006, 07:54:07 pm »
whahaha die is goed :D :D :D
Het leven is een korte periode tussen twee eeuwigheden

Maarten

• View Profile
    • geen
« Reply #36 on: June 28, 2006, 08:13:59 pm »
hehe :P
Met dank aan onzin.com :P

FerrariFreak

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #37 on: June 28, 2006, 08:53:52 pm »
Heel flauw, maar wel lol :hamer:

invisible

• Golf 4 GTI Driver
  • **
  • laatste spot minicooper met jean.
    • View Profile
« Reply #38 on: June 29, 2006, 03:40:47 pm »
tis wel een goeie

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
  • Dit is niet mijn profiel, vriend!
    • View Profile
« Reply #39 on: July 05, 2006, 09:59:56 pm »
made by DutchAlfa:

db

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #40 on: July 10, 2006, 03:58:22 pm »
Janssens weet tot zijn grote vreugde een kaartje te bemachtigen voor de Amstel Cup finale Ajax - Feyenoord. Zijn blijdschap slaat om in ergernis als hij ziet dat hij helemaal bovenaan in de Arena zit. Gelukkig heeft hij zijn verrekijker bij zich. Turend naar beneden ziet hij plotseling, op de vierde rij, precies naast het gangpad, nog een lege stoel.
Hij stormt naar beneden en neemt hijgend plaats. "Ongelooflijk," stamelt hij tegen de man naast hem, "een leeg plekje...bij de bekerfinale...tussen Ajax en Feyenoord! Welke gek zou hier niet zijn komen opdagen?"
Enigszins verlegen antwoordt de man naast hem: "Om eerlijk te zijn, behoort die stoel mij toe. Mijn echtgenote had hier moeten zitten, maar ze is onverwachts komen te overlijden. Dit is, in twintig jaar tijd, de eerste bekerfinale dat mijn vrouw er niet bij is."
"Mijn excuses," zegt Janssens geschrokken, "maar was er dan niemand die met u mee wilde? Een goede vriend, of familielid?"
Waarop de man antwoordt: "Nou nee, ziet u, die zijn vandaag allemaal naar de begrafenis.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
deze had ik nog gevonden
------------------------------------------------------------------
Frans zit met zijn hondje naar PSV - RKC te kijken en PSV verliest. Het hondje begint te huilen en een man vraagt waarom z'n hondje zo huilt.
"Nou," antwoordt Frans, "omdat PSV heeft verloren."
"Wat doet ie als PSV wint?" vraagt de man.
"Weet ik niet," zegt Frans, "ik heb hem pas drie jaar."
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vader en zoon gaan een wedstrijd van Feyenoord bezoeken. Vader komt bij de kassa en legt honderd gulden neer, waarop de mevrouw achter de kassa vraagt: "Wilt u een kaartje of een speler?"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Twee Rotterdamse jochies zijn in de buurt van de Kuip met een bal op de stoep aan het spelen. Plotseling schiet aan de andere kant van de straat een pitbull-terriër los van zijn baasje, en brullend schiet het beest met lijn en al de straat over, recht op het jochie af dat de bal heeft.
Het andere jochie bedenkt zich geen moment, springt, grijpt het eind van de lijn en haakt 't bliksemsnel achter een paal. Daardoor wordt, vlak voordat het beest zijn tanden in zijn vriendje kan zetten, de lijn met een schok strakgetrokken, waardoor de hond zijn nekt breekt en sterft.
Toevallig is een Rotterdamse journalist getuige van het voorval. Hij snelt op de jonge redder af en roept: "Dat was geweldig! Jij bent een held! Vind je 't goed als ik er een stukje over schrijf?"
"Mij best," antwoordt het jochie.
De journalist grist zijn notitieblok en pen tevoorschijn en schrijft hardop: "Jonge...Feyenoord-fan...redt vriendje...uit klauwen van moordzuchtig beest...-"
"Maar ik ben helemaal geen Feyenoord-fan," onderbreekt het jochie hem.
"O, excuus," zegt de journalist. Hij haalt er een streep door, en verbetert: "Jonge Sparta-fan...voorkomt afgrijselijke aanval...door dolle hond...-"
"Maar ik ben ook geen Sparta-fan," onderbreekt het jochie hem weer.
"O, wat ben je dan?" vraagt de journalist, "Excelsior?"
"Ajax," antwoordt het jochie.
Waarop de journalist neerschrijft: "Lafhartige...Ajax-hooligan...vermoordt...weerloos...hondje".
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een juf komt nieuw op een Amsterdamse school. Ze probeert meteen een beetje populair te worden, dus snijdt ze het onderwerp voetbal aan. Ze vraagt: "Wie is er hier allemaal Ajax-supporter?" Iedereen de handjes in de lucht, op één na: Jantje (natuurlijk). De juf vraagt geïrriteerd: "Zo Jantje, en waarom ben jij dan dan wel geen Ajax-supporter?"
Jantje antwoordt: "Nou, mijn moeder en vader zijn FC Twente-supporter, en daarom ben ik dat ook. Logisch."
"O ja, vind jij dat logisch," zegt de juf. "Stel nou dat je moeder een hoertje zou zijn en je vader een homo, wat zou jij dan zijn!?"
"Ja, dan zou ik ook Ajax-supporter zijn!"

« Last Edit: July 10, 2006, 04:08:49 pm by db »

Geen dubbelen en kwaliteitsregels. Dealer, evenement en circuitspots toegestaan. Queue gaat nooit dicht.

urnie

• Echte naam: Raymond
  • Modder-Eter
  • BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #41 on: July 10, 2006, 09:00:01 pm »
sjenkie!!!