July 22, 2017, 02:52:41 pm

Author Topic: Forum/site ideŽentopic deel 3  (Read 95840 times)

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
Re: Forum/site ideŽentopic deel 3
« Reply #960 on: May 01, 2012, 11:22:49 am »
Hoe bedoelen jullie dat precies?

De Friezen Crew

• Audi RS4 Sedan Driver
  • Monte-Carlo
    • View Profile
« Reply #961 on: May 01, 2012, 11:29:39 am »
Hoe bedoelen jullie dat precies?
Net zoals vroeger autogespot was je had bijvoorbeeld een Mercedes Benz SLR Mclaren roadster 722 S gespot had je een langere balk van merken en type's en als je een audi R8 had gespot had je een kleine balk.
En bijvoorbeeld als je dan kijkt op spotter dat je dan die balk aan klikt dat zie je  Aston Martin's en dan scroll je naar beneden dan heb je audi en dan BMW en ga zo maar door.
Dat je zo'n balk hebt bij spotters en bij merken. en ook nog het aantal erachter zoals vroeger. Dat je bijvoorbeeld kan zien dat er 4 Lp640's zijn gespot in Amsterdam of bij een spotter.
Quote from: NickBongio
JuliŽn is een lokaal fenomeen Den, dat wist je misschien nog niet maar hij is ‹ber beroemd!

Jan Peek

• Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
« Reply #962 on: May 01, 2012, 11:34:14 am »
Op wie reageer je Ruud er zijn namelijk heel wat opmerkingen hier gepost :P

Ik kan wel even zeggen wat ik bedoelde.

Als het je eigen AG profiel hebt, dat je daar 2 handige dingen kan kiezen. Als 1ste in je profiel bepalen of je dubbele spots wil zien. als je dat dus uit zet zie je nooit meer dubbele spots. Ik denk dat veel mensen alleen geinteresseerd zijn in spots die niet dubbel zijn. Dus best handig :) Als 2de is het wel leuk dat je een soort ignorelijst in je profiel hebt dat je kan bepalen van wie je geen spots wil zien op de site.

JoŽl D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #963 on: May 02, 2012, 05:24:26 pm »
Een paar ideeŽn/issues.

- Bij het zoeken kon je toen de site gelanceerd werd bij 'Merk' bijvoorbeeld '456' invullen, toen kwam er een rijtje te staan met alle 456'en (456 GT, 456 Venice, 456M GT, 456M GT Scagliettie) en Ferrari, nu moet je eerst bij het merk Ferrari invullen en dan bij het model 456 invullen. Beetje omslachtig imo.
-
Het land komt door het drop-down menu heen
- Bij het zoeken van bijvoorbeeld een 911 in een stad komen alle gespotte 911'en tevoorschijn, terwijl zo'n 911 helemaal niet in die stad gespot is. Het zou dus handiger zijn dat als je zoekt op 911, dat dan alleen de 911'en tevoorschijn komen die ook in die stad gespot zijn.
- Bij een spot een knopje 'volgende spot', dan hoef je niet terug naar de uploadlijst, maar kan je meteen doorklikken naar de volgende spot.
- Nieuw tabblad bij het openen van een spot.

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #964 on: May 02, 2012, 06:33:13 pm »
Bij een spot een knopje 'volgende spot', dan hoef je niet terug naar de uploadlijst, maar kan je meteen doorklikken naar de volgende spot.
pijl van toetsenbord rechts of links drukken en je gaat naar de volgende/vorige spot
Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

JoŽl D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #965 on: May 02, 2012, 06:53:31 pm »
Ah, okť. Dat wist ik niet.

En de rest?

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #966 on: May 02, 2012, 07:18:58 pm »
is allemaal genoteerd en sommige dingen al 600x en hebben geen haast:)
« Last Edit: May 02, 2012, 08:15:44 pm by Sander »
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #967 on: May 02, 2012, 08:09:38 pm »
Bij het sterspots melden zou het fijn zijn als je de spot die de eerste ster heeft kan bijvoegen. Nu kan je bijvoorbeeld auto's met geblindeerde kentekens wel opnieuw invoegen bij de spot die je meld maar dat maakt geen verschil.
Hoe bedoel je dat anthony?

Je meldt de spot waar het kenteken volgens jou niet van klopt. Als het goed is zullen dan alle gerelateerde spots ook opnieuw bekeken worden en automatisch wel of geen ster krijgen

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #968 on: May 02, 2012, 08:11:12 pm »
Het lijkt mij heel vet als je spots aan een favoriete lijst toe kan voegen. Dat je alle spots die je echt heel vet of gewoon heel mooi vind kan toevoegen aan je favorieten. En dat je bij de spots ook kan zien hoeveel mensen hem als favoriet hebben.

Leuk idee!

Misschien ook een idee om net als met de spot van de dag, een speciaal icoontje voor primeurs te hebben, waar je dan ook weer op kan filteren? :)

Ja inderdaad dat zouden leuke opties zijn!
Wat vind de crew hier van? :)
Dus je bedoelt wie als eerste een bepaalde spot merk/type heeft gezien?
Dus de 1e Audi R8 V10 --> Henk
1e Aston Martin DBS --> Piet
en dat door middel van een bepaald icoontje bij de spot?

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #969 on: May 02, 2012, 10:42:36 pm »
Bij het sterspots melden zou het fijn zijn als je de spot die de eerste ster heeft kan bijvoegen. Nu kan je bijvoorbeeld auto's met geblindeerde kentekens wel opnieuw invoegen bij de spot die je meld maar dat maakt geen verschil.

Je meldt de spot waar het kenteken volgens jou niet van klopt. Als het goed is zullen dan alle gerelateerde spots ook opnieuw bekeken worden en automatisch wel of geen ster krijgen
De eerste spot heeft een ster. Enkel is de eerste spot niet goed ingevoerd en is de ster wel terecht maar klopt het kenteken niet. Gevolg is dat de laatst geŁploade spot met juiste kenteken ingevoerd wel een ster krijgt. Als ik dan die spot meld om het kenteken opnieuw in te voeren houdt de 1e spot een ster maar bij de 2e spot zie ik ook niks veranderen. Terwijl ik daar ook het kenteken opnieuw heb ingevoerd.

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #970 on: May 03, 2012, 09:01:46 am »

De eerste spot heeft een ster. Enkel is de eerste spot niet goed ingevoerd en is de ster wel terecht maar klopt het kenteken niet. Gevolg is dat de laatst geŁploade spot met juiste kenteken ingevoerd wel een ster krijgt. Als ik dan die spot meld om het kenteken opnieuw in te voeren houdt de 1e spot een ster maar bij de 2e spot zie ik ook niks veranderen. Terwijl ik daar ook het kenteken opnieuw heb ingevoerd.
Als het goed is is dat nu verholpen :)