Er zijn veel mensen aangesproken of ze hun fiets weg willen zetten. De meeste luisterde gewoon en deden at netjes. Maar als je een grote bek krijgt is dat ook nit leuk. Je probeerd iets in goede orde te leiden, maar sommige personene maken dat onmogelijk. Er waren 2 mensen op de scooter, deze werden toegesproken door iemand met een hesje. De 1e scooter stopte netjes en zette hem weg. De 2e zegt letterlijk: Donder op man dat doe ik niet. Dat soort mensen verzieken het ook voor anderen jammer genoeg.
En jammer dat de verwachtingen niet zijn waar gemaakt. Zelf vond ik persoonlijk dat het een mooie meeting was met genoeg autos. Maar dit komt ook doordat ik opgehaald ben per ferrari en ritje heb gemaakt met iemand. VOor andere was dit onmogelijke omdat er veel te veel mensen waren die een ritje wouden. ALs je van te voren denkt: yes lekker een stukje meerijden in een ferrari met iemand en vanwege de drukte gaat dat niet door, dan snap ik dat het tegenvalt. En ten 2e: de lambo club nederland is zijn afspraken niet nagekomen waardoor er maar 2 individuen waren met hun lambo. Veel mensen waaronder ik ook hadden er meer verwacht. Mja het was een geslaagde dag met mooie autos en perfect weer.