May 25, 2012, 11:32:13 am

Author Topic: Nesselande meeting | Ferrari Lamborghini e.d. | 13-07-2008  (Read 11667 times)

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
Re: Nesselande meeting | Ferrari Lamborghini e.d. | 13-07-2008
« Reply #345 on: July 15, 2008, 07:06:02 pm »
Tsja, beetje kritiek moet kunnen.. maar in jou ogen dus niet met je :L smiley?

darkkingll

• Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
« Reply #346 on: July 15, 2008, 07:12:03 pm »
Sluit het terrein dan af zodat je er alleen via een ingang naar binnen kan... :)
Misschien iets voor de volgende keer. Dan heb je dat probleem met fietsen ook niet.

We hadden het terrein afgesloten.. Of in ieder geval: de ingang..
De fietsers gingen op ten duur gewoon over het zandveld naar het terrein toe...

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #347 on: July 15, 2008, 07:13:11 pm »
Sluit het terrein dan af zodat je er alleen via een ingang naar binnen kan... :)
Misschien iets voor de volgende keer. Dan heb je dat probleem met fietsen ook niet.

Dat is toch gewoon een kwestie van aanspreken en er op letten?
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

pettie

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #348 on: July 15, 2008, 07:21:46 pm »
Er zijn veel mensen aangesproken of ze hun fiets weg willen zetten. De meeste luisterde gewoon en deden at netjes. Maar als je een grote bek krijgt is dat ook nit leuk. Je probeerd iets in goede orde te leiden, maar sommige personene maken dat onmogelijk. Er waren 2 mensen op de scooter, deze werden toegesproken door iemand met een hesje. De 1e scooter stopte netjes en zette hem weg. De 2e zegt letterlijk: Donder op man dat doe ik niet. Dat soort mensen verzieken het ook voor anderen jammer genoeg.

En jammer dat de verwachtingen niet zijn waar gemaakt. Zelf vond ik persoonlijk dat het een mooie meeting was met genoeg autos. Maar dit komt ook doordat ik opgehaald ben per ferrari en ritje heb gemaakt met iemand. VOor andere was dit onmogelijke omdat er veel te veel mensen waren die een ritje wouden. ALs je van te voren denkt: yes lekker een stukje meerijden in een ferrari met iemand en vanwege de drukte gaat dat niet door, dan snap ik dat het tegenvalt. En ten 2e: de lambo club nederland is zijn afspraken niet nagekomen waardoor er maar 2 individuen waren met hun lambo. Veel mensen waaronder ik ook hadden er meer verwacht. Mja het was een geslaagde dag met mooie autos en perfect weer.

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Bugatti EB110 Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #349 on: July 15, 2008, 07:23:08 pm »
Ik vond de beelden iig om te genieten. _O_.. Volgend jaar is toch gewoon kijken naar verbeteringen, dat hou je toch :)

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #350 on: July 15, 2008, 07:25:41 pm »
Er zijn veel mensen aangesproken of ze hun fiets weg willen zetten. De meeste luisterde gewoon en deden at netjes. Maar als je een grote bek krijgt is dat ook nit leuk. Je probeerd iets in goede orde te leiden, maar sommige personene maken dat onmogelijk. Er waren 2 mensen op de scooter, deze werden toegesproken door iemand met een hesje. De 1e scooter stopte netjes en zette hem weg. De 2e zegt letterlijk: Donder op man dat doe ik niet. Dat soort mensen verzieken het ook voor anderen jammer genoeg.

En jammer dat de verwachtingen niet zijn waar gemaakt. Zelf vond ik persoonlijk dat het een mooie meeting was met genoeg autos. Maar dit komt ook doordat ik opgehaald ben per ferrari en ritje heb gemaakt met iemand. VOor andere was dit onmogelijke omdat er veel te veel mensen waren die een ritje wouden. ALs je van te voren denkt: yes lekker een stukje meerijden in een ferrari met iemand en vanwege de drukte gaat dat niet door, dan snap ik dat het tegenvalt. En ten 2e: de lambo club nederland is zijn afspraken niet nagekomen waardoor er maar 2 individuen waren met hun lambo. Veel mensen waaronder ik ook hadden er meer verwacht. Mja het was een geslaagde dag met mooie autos en perfect weer.
Je bent toch beveiliging? Dan moet je toch een weerwoord geven als zij jou een grote bek geven? :)
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
« Reply #351 on: July 15, 2008, 07:39:28 pm »

Dat is inderdaad jammer, hadden jullie geen brede beren lopen ? ;)

pettie

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #352 on: July 15, 2008, 07:48:53 pm »
@Martijn, die beveiliger liep er ook achteraan maar daarna was deze persoon weg. En ik heb al 1x klappen opgelopen omdat ik iets zei tegen iemand, en heb geen zin dat dat nog een keer gebeurd.

@ Boink, Nee jammer genoeg niet. Volgende keer gewoon een paar brede mensen meenemen het het komt allemaal goed volgende keer.

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
« Reply #353 on: July 15, 2008, 07:49:42 pm »
Honkbalknuppels bij de lokale honkbalclub lenen ;)

pettie

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #354 on: July 15, 2008, 07:52:53 pm »
Ja dat kan ook wel keertje leuk zijn om dat soort mensen weg te houden. Of gewoon boksbeugels meenemen.
Mja vind het jammer dat er van dat soort mensen zijn die wel willen kijken en ritjes maken, maar een grote bek geven op het moment dat je hun corrigeert.

Brian

• Aston Martin Vanquish S Driver
    • View Profile
    • nee lul
« Reply #355 on: July 15, 2008, 08:26:12 pm »

Ik ging idd gewoon met me scooter over het gras, alleen dat kwam ook omdat er allemaal vrouwen van de Margriet bij de ingang stonden.

darkkingll

• Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
« Reply #356 on: July 15, 2008, 09:15:05 pm »

Ik ging idd gewoon met me scooter over het gras, alleen dat kwam ook omdat er allemaal vrouwen van de Margriet bij de ingang stonden.
Tja, dat met de Margriet was een beetje jammer..

Volgens mij had ik je nog wel zien lopen trouwens. :P (herkende je aan de schoenen)

Ninja

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #357 on: July 17, 2008, 06:39:44 pm »
@Martijn, die beveiliger liep er ook achteraan maar daarna was deze persoon weg. En ik heb al 1x klappen opgelopen omdat ik iets zei tegen iemand, en heb geen zin dat dat nog een keer gebeurd. Bodybuilders misschien?

@ Boink, Nee jammer genoeg niet. Volgende keer gewoon een paar brede mensen meenemen het het komt allemaal goed volgende keer.
Bodybuilders misschien?