Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook contact mee
Quote from: Petrolhead-Emil on October 31, 2005, 09:50:13 pmQuoteje moet ook niet al die vrouwen toelaten op het forum, dat kunnen een aantal personen niet aan vooral slr en emiel QuoteAch ja, als iemand zegt dat ie zich als een 16 jarige gaat gedragen in het verkeer... Dan ben ik blij dat ik in de randstad woon VER weg van zo'n malloot Niet dat ik perfect of goed rij maar doe wel me best.. Tuurlijk ga ik mijn best ...!!!!! Wil mijn rijbewijs niet kwijtraken... als ik ga maloteren kom ik wel naar de randstad Niet doen daar mag je vanaf morgen nog maar 80.. In het oosten kan je nog 150 Maar @ Sander, ik was een ford ka gewend Dat die saxo van jou nou als een rocket gaat
Quoteje moet ook niet al die vrouwen toelaten op het forum, dat kunnen een aantal personen niet aan vooral slr en emiel QuoteAch ja, als iemand zegt dat ie zich als een 16 jarige gaat gedragen in het verkeer... Dan ben ik blij dat ik in de randstad woon VER weg van zo'n malloot Niet dat ik perfect of goed rij maar doe wel me best.. Tuurlijk ga ik mijn best ...!!!!! Wil mijn rijbewijs niet kwijtraken... als ik ga maloteren kom ik wel naar de randstad
je moet ook niet al die vrouwen toelaten op het forum, dat kunnen een aantal personen niet aan vooral slr en emiel
Ach ja, als iemand zegt dat ie zich als een 16 jarige gaat gedragen in het verkeer... Dan ben ik blij dat ik in de randstad woon VER weg van zo'n malloot Niet dat ik perfect of goed rij maar doe wel me best..
Quote from: Boink on October 31, 2005, 09:51:21 pmQuote from: Petrolhead-Emil on October 31, 2005, 09:50:13 pmQuoteje moet ook niet al die vrouwen toelaten op het forum, dat kunnen een aantal personen niet aan vooral slr en emiel QuoteAch ja, als iemand zegt dat ie zich als een 16 jarige gaat gedragen in het verkeer... Dan ben ik blij dat ik in de randstad woon VER weg van zo'n malloot Niet dat ik perfect of goed rij maar doe wel me best.. Tuurlijk ga ik mijn best ...!!!!! Wil mijn rijbewijs niet kwijtraken... als ik ga maloteren kom ik wel naar de randstad Niet doen daar mag je vanaf morgen nog maar 80.. In het oosten kan je nog 150 Maar @ Sander, ik was een ford ka gewend Dat die saxo van jou nou als een rocket gaat moet je een keer mij mazda proberen dat merk je wel als die 150 rijd dan maakt die ook meteen 5000 toeren top dat ik er mee heb gehaalt 160, maar durfde het niet lang vol te houden, de motor maakte nie zo een heel lekker geluid