Het is eigenlijk niet de bedoeling van al die publicatie.... moet gewoon een bescheiden meeting blijven en niet dat je daar alleen maar mensen voor je neus ziet en geen auto's meer. Of sterker nog, PC Hooft taferelen.....
Quote from: Josh on March 23, 2008, 07:29:28 pmHet is eigenlijk niet de bedoeling van al die publicatie.... moet gewoon een bescheiden meeting blijven en niet dat je daar alleen maar mensen voor je neus ziet en geen auto's meer. Of sterker nog, PC Hooft taferelen..... Met 80 deelnemende auto's en dus 160 mensen + overige toeschouwers is het inderdaad zoeken naar de mensen. Dan kunnen die 5 of 6 van AG er echt niet meer bij nee.
Quote from: Jaggie on March 23, 2008, 10:32:03 pmQuote from: Josh on March 23, 2008, 07:29:28 pmHet is eigenlijk niet de bedoeling van al die publicatie.... moet gewoon een bescheiden meeting blijven en niet dat je daar alleen maar mensen voor je neus ziet en geen auto's meer. Of sterker nog, PC Hooft taferelen..... Met 80 deelnemende auto's en dus 160 mensen + overige toeschouwers is het inderdaad zoeken naar de mensen. Dan kunnen die 5 of 6 van AG er echt niet meer bij nee.Pff, het gaat me om de publicatie, jij zoekt altijd maar dingen om mensen tegen te spreken.Ik wist niet dat er maar 5 of 6 mensen op AG zaten. Er zijn ook nog meelezers hè.
Micheal als je wil kan je met mij mee rijden
We hopen op veel belangstellenden en een leuke, onvergetelijke dag.
Toch raar QuoteWe hopen op veel belangstellenden en een leuke, onvergetelijke dag.