Quote from: Boink on October 27, 2005, 10:07:59 pmQuote from: FritsFerrari on October 27, 2005, 10:07:21 pmQuote from: Boink on October 27, 2005, 10:06:28 pmDus als jullie lamballen nou es elke dag klikken. Ook als je op school bent enzo, dan kunnen wij er nog wat aan verdienen! En uitbreiden o.i.d.ik denk daar eigenlijk nooit aan, maar op school, staan zo een 50 computertjes, is ff op allemaal ,op alle linkjes klikken Telt per ip Elk ip kan per dag maar 1x klikken hmmm maar op school is een netwerk, werkt dan per computer, of heeft maar nut op eentje alles aan te klikken ??
Quote from: FritsFerrari on October 27, 2005, 10:07:21 pmQuote from: Boink on October 27, 2005, 10:06:28 pmDus als jullie lamballen nou es elke dag klikken. Ook als je op school bent enzo, dan kunnen wij er nog wat aan verdienen! En uitbreiden o.i.d.ik denk daar eigenlijk nooit aan, maar op school, staan zo een 50 computertjes, is ff op allemaal ,op alle linkjes klikken Telt per ip Elk ip kan per dag maar 1x klikken
Quote from: Boink on October 27, 2005, 10:06:28 pmDus als jullie lamballen nou es elke dag klikken. Ook als je op school bent enzo, dan kunnen wij er nog wat aan verdienen! En uitbreiden o.i.d.ik denk daar eigenlijk nooit aan, maar op school, staan zo een 50 computertjes, is ff op allemaal ,op alle linkjes klikken
Dus als jullie lamballen nou es elke dag klikken. Ook als je op school bent enzo, dan kunnen wij er nog wat aan verdienen! En uitbreiden o.i.d.