|
|
|
Timo
|
 |
« Reply #1 on: February 26, 2008, 10:21:33 AM » |
|
Er zit niet echt veel bijzonders bij, dus ga ik voor de heerlijke Lambo .
|
|
|
|
« Last Edit: February 26, 2008, 10:22:37 AM by Sander »
|
|
|
|
|
|
Ernst.
|
 |
« Reply #2 on: February 26, 2008, 10:25:35 AM » |
|
GTC 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brian
|
 |
« Reply #3 on: February 26, 2008, 10:26:19 AM » |
|
Gestemd op een Neger. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emil
Baas
Frontpage-crew
Koenigsegg CCX Driver

|
 |
« Reply #4 on: February 26, 2008, 10:29:54 AM » |
|
Extreem veel boutfoto's. Erg jammer een zonde voor een fatsoenlijk overzicht. Beseffen mensen nog steeds niet zo dat eht geen nut heeft een kutfoto in te sturen. Ditmaal zit er geen enkele foto tussen die eruit springt voor mij. Veel mensen zijn niet kritisch op zichzelf!!!De Corvette Z06 foto van Ernst heeft extreem veel ruis, jammer, idee is namelijk wel leuk. Daar is iig over nagedacht. Die van yori88 is ook over nagedacht, maar kwaliteit is dermate slecht. Stevie 's Masser is van een shoot lijkt me, dus daar stem is uit principe niet op. Vossie's Cayman is redelijk, andere auto's storen me alleen. Dan de foto van Plons in Ddorf waar wel over na is gedacht, alleen doet de foto mij niks. Verder stuk voor stuk kiekjes op één na, daar heb ik op gestemt. Ik vind het een foto die goed de massieve en brute kant van de desbetreffende exoot laat zien. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pim
|
 |
« Reply #5 on: February 26, 2008, 10:38:10 AM » |
|
gestemt op de beste  maar er zat echt niet iets tussen waarvan ik d8  helaas verder quote ik het bericht van emil want ben he helemaal met hem eens Extreem veel boutfoto's. Erg jammer een zonde voor een fatsoenlijk overzicht. Beseffen mensen nog steeds niet zo dat eht geen nut heeft een kutfoto in te sturen. Ditmaal zit er geen enkele foto tussen die eruit springt voor mij. Veel mensen zijn niet kritisch op zichzelf!!!De Corvette Z06 foto van Ernst heeft extreem veel ruis, jammer, idee is namelijk wel leuk. Daar is iig over nagedacht. Die van yori88 is ook over nagedacht, maar kwaliteit is dermate slecht. Stevie 's Masser is van een shoot lijkt me, dus daar stem is uit principe niet op. Vossie's Cayman is redelijk, andere auto's storen me alleen. Dan de foto van Plons in Ddorf waar wel over na is gedacht, alleen doet de foto mij niks. Verder stuk voor stuk kiekjes op één na, daar heb ik op gestemt. Ik vind het een foto die goed de massieve en brute kant van de desbetreffende exoot laat zien. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Micheal
|
 |
« Reply #6 on: February 26, 2008, 11:28:23 AM » |
|
Gestemd op een AMG. 
|
|
|
|
|
|
Topspots: 8C Competizione·DBS·Brooklands 2008·Veyron 16.4·Pantera GT5·250 GTE·F355 Challenge·F50·GT·Diablo VT 6.0·Miura·Murciélago LP640 Roadster·2-Eleven·340 R·CLK DTM AMG·SLR 722·GT-R·M12 GTO-3R·550 Spyder·996 GT2 Edo Competition·997 GT2·Carrera GT·C8 Spyder SWB Wide Body·GT MF5 en meer!
|
|
|
|
Mikhail Castelein
|
 |
« Reply #7 on: February 26, 2008, 11:40:09 AM » |
|
Gestemd  Kvind de belichting speciaal, dit was doorslaggevend 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AnshoB
|
 |
« Reply #8 on: February 26, 2008, 11:45:12 AM » |
|
gestemd op iets amerikaans. jullie hebben gelijk, het is dit keer wel een beetje 'low'. maar er zitten toch zeker wel een paar mooie bij! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Diederik
|
 |
« Reply #9 on: February 26, 2008, 11:50:08 AM » |
|
Heb op een Gallardo spyder gestemd. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LOWrider_NL
|
 |
« Reply #10 on: February 26, 2008, 12:09:39 PM » |
|
Extreem veel boutfoto's. Erg jammer een zonde voor een fatsoenlijk overzicht. Beseffen mensen nog steeds niet zo dat eht geen nut heeft een kutfoto in te sturen. Ditmaal zit er geen enkele foto tussen die eruit springt voor mij. Veel mensen zijn niet kritisch op zichzelf!!!De Corvette Z06 foto van Ernst heeft extreem veel ruis, jammer, idee is namelijk wel leuk. Daar is iig over nagedacht. Die van yori88 is ook over nagedacht, maar kwaliteit is dermate slecht. Stevie 's Masser is van een shoot lijkt me, dus daar stem is uit principe niet op. Vossie's Cayman is redelijk, andere auto's storen me alleen. Dan de foto van Plons in Ddorf waar wel over na is gedacht, alleen doet de foto mij niks. Verder stuk voor stuk kiekjes op één na, daar heb ik op gestemt. Ik vind het een foto die goed de massieve en brute kant van de desbetreffende exoot laat zien.  +1 Niet een echt heel moeilijke keuze deze keer. Posted on: February 26, 2008, 12:09:29 pm
Heb op een Gallardo spyder gestemd.  
|
|
|
|
|
|
 D40/D80/D300 - I'm The Nikon boy! Word geen Dinges!! Blijf spammen! 12 t/m 19 Dec. C&C Irvine That is 
|
|
|
Yolanda
Seat Ibiza FR Driver

Met mij valt niet te spotten.
|
 |
« Reply #11 on: February 26, 2008, 12:22:34 PM » |
|
Duidelijk de oranje Gallardo spyder...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cobra
Fiat Panda Driver
|
 |
« Reply #12 on: February 26, 2008, 01:48:12 PM » |
|
Gestemt op prachtige Duitse auto. De details en achtergrond zijn werkelijk prachtig een echte winnaar voor mij.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Basje
|