Total Members Voted: 123
Voting closed: February 04, 2008, 09:32:26 pm
Quote from: KrimpenDrummer on February 04, 2008, 12:54:05 pmQuote from: SUITable on January 21, 2008, 09:57:09 pmLekker apart, een cabrio-pickup met fat-ass V8 Productie is al een tijdje gestopt en daarom zullen er ook niet heel veel meer bijkomen. Laat nog maar lekker blijven, er zijn zat minder interessante auto's die nog steeds op AG staan.Idd, gooi eerst die Evo's en Clio's en Opel Speedsters maar eraf.Je vergeet de Carrera'tjes
Quote from: SUITable on January 21, 2008, 09:57:09 pmLekker apart, een cabrio-pickup met fat-ass V8 Productie is al een tijdje gestopt en daarom zullen er ook niet heel veel meer bijkomen. Laat nog maar lekker blijven, er zijn zat minder interessante auto's die nog steeds op AG staan.Idd, gooi eerst die Evo's en Clio's en Opel Speedsters maar eraf.
Lekker apart, een cabrio-pickup met fat-ass V8 Productie is al een tijdje gestopt en daarom zullen er ook niet heel veel meer bijkomen. Laat nog maar lekker blijven, er zijn zat minder interessante auto's die nog steeds op AG staan.
Ik krijg er geen harde van moet ik zeggen.
respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren
Quote from: Miguel on February 04, 2008, 01:17:46 pmQuote from: KrimpenDrummer on February 04, 2008, 12:54:05 pmQuote from: SUITable on January 21, 2008, 09:57:09 pmLekker apart, een cabrio-pickup met fat-ass V8 Productie is al een tijdje gestopt en daarom zullen er ook niet heel veel meer bijkomen. Laat nog maar lekker blijven, er zijn zat minder interessante auto's die nog steeds op AG staan.Idd, gooi eerst die Evo's en Clio's en Opel Speedsters maar eraf.Je vergeet de Carrera'tjesDat is wel even een heel ander kaliber dan Evo's, Clio's en Speedsters. Waarom denk je dat er zo veel van rondrijden? Omdat ze slecht zijn? Nee dus. Altijd dat gezeik, terwijl Porsche wel een maatstaf is voor sportwagens.
Quote from: Alain. on February 03, 2008, 12:48:16 pmIk krijg er geen harde van moet ik zeggen.Dat komt nog als je gaat puberen.