Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.
Ziet erg erg lekker uit zeg Alleen wat is er met zn linkervoorwiel aan de hand op de foto ?
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook contact mee
Quote from: Rob911 on October 18, 2007, 09:47:05 amZiet erg erg lekker uit zeg Alleen wat is er met zn linkervoorwiel aan de hand op de foto ? testapparaat
zoveel verschillen zie ik niet met de st, of is hij nog op de basis van de st... velgen, de pk's waarschijnlijk
Quote from: Sander on October 18, 2007, 09:53:32 amQuote from: Rob911 on October 18, 2007, 09:47:05 amZiet erg erg lekker uit zeg Alleen wat is er met zn linkervoorwiel aan de hand op de foto ? testapparaatZal wel voor snelheid of G-krachten ofzo zijn : oktober 18, 2007, 10:22:36 amQuote from: Steven on October 18, 2007, 10:22:00 amzoveel verschillen zie ik niet met de st, of is hij nog op de basis van de st... velgen, de pk's waarschijnlijkIk wou net zeggen; kijk eens onder de motorkap of rij er eens een stukje mee
klikmaandag 4 december 2006, mkay?
Ziet er best goed uit Als ie echt komt, wordt ie spotwaardig?
Quote from: Charger23 on October 18, 2007, 09:36:01 amZiet er best goed uit Als ie echt komt, wordt ie spotwaardig? Nou, als onlangs de R32 en S3 weggegaan zijn kun is deze denk ik ook niet spotwaardig.Dat voorwiel ziet er wel leuk uit. Weet iemand wat ze daar precies meten? De druk/grip ofzo?
respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren
R32 kun je vergelijken met de ST.RS is weer een stukkie hoger... hoevaak zie je nou een RS.. in vergelijking met een R32 is het 1/100