De bruikbaarheid heeft geen enkel belang. Alsof je nu met de Arnage T wél aan 290 km/h een scherpe bocht kan nemen. (Zelfde verhaal trouwens voor de Veyron.) VW heeft de know-how in huis (ASR-, stabiliteitscontrole, enz., enz., ...) om de wagen in normale omstandigheden goed op de weg te houden. 330 km/h in rechte lijn zal wel lukken, denk ik. Al hoop ik dat ze de wagen niet vol spoilers hangen, maar bij de Fl. Spur is dat blijkbaar ook niet nodig. Op de markt gooien, die handel!
Posted on: October 17, 2007, 05:37:44 pm
PS. Er zijn trouwens al extreem krachtige versies gemaakt via Mulliner, dat de speciale bestellingen produceert. Ik herinner me bv. een extreem krachtige Continental T, die geen achterbank had. En waarschijnlijk heeft bv. de Sultan van Brunei wel zoiets in zijn garage staan, als hij het nog vindt onder al het stof...
(PS de auto op de afbeelding heeft wél een achterbank; het exemplaar dat ik bedoelde was groen met op de deuren witte bollen om een racenummer op te kleven, maar de continental GT vervuilt gvd het net zozeer dat de échte, mooie Continental niet meer terug te vinden valt...)
[attachment deleted by admin]