Total Members Voted: 116
Voting closed: October 04, 2007, 05:48:53 pm
Ik heb hier nog maar 1 x in de omgeving een gezien dus niet weg. Maar ik weet dat hier op deze site van die verwende spotters zijn die vinden dat hij wel weg kan. Kom op een auto van meer dan 2 ton en een prachtige uitstraling.
Zullen we gewoon invoeren dat je voor Conti Gt's gewoon 5 foto's moet uploaden? Klaar!Behalve als het niet anders kan.. Maar als je echt 5 foto's kan maken dan moet je dat ook gewoon doen. Het is maar een idee maar dan ben je wel van die spam uit de spotoorden kwijt ..
Yes please Kunnen we in Londen niet gewoon minimaal 5 pics doen?? Rijdend/geparkeerd maakt niet uit. Want 2 rijdende voegt in Londen ook niks toe...Voor alle andere locaties gewoon de carrera regel
Mensen deze poll gaat over de Bentley Continental GT en niet over steden en andere auto's.Goede regel dit, mag van mij zo snel mogelijk ingaan.
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook contact mee
Misschien alleen voor londen, monaco en parijs ofzo?? lijkt me een veel beter plan eigenlijk dan gelijk alle Conti GT's