|
|
|
Thizzle
|
 |
« Reply #1 on: October 14, 2007, 01:56:36 PM » |
|
"geen uitspraken over iets waar je geen verstand van hebt. Niet lullig bedoelt bedoeld, maar hebben die mensen niet in de" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Donar
|
 |
« Reply #2 on: October 14, 2007, 02:02:22 PM » |
|
Grappig stukje Tis waar dat sommige mensen de raarste uitspraken hebben over auto's 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sander
Kut-Mod
Autogespot Crew
Porsche Carrera GT Driver

|
 |
« Reply #4 on: October 14, 2007, 02:03:57 PM » |
|
"geen uitspraken over iets waar je geen verstand van hebt. Niet lullig bedoelt bedoeld, maar hebben die mensen niet in de"  fixed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bart-Nega
|
 |
« Reply #6 on: October 14, 2007, 02:18:39 PM » |
|
Briljant  Ik was vrijdag in amsterdam, stonden we bij een FS Het was bij een studentenfeest, en er kwamen een paar studenten aan : Ja mooie auto hea. De eigenaar heeft hem helemaal getuned enzo, hij heeft nu 600 PK en gaat vet hard. Verder is hij ook helemaal bepantserd, maar hij heeft wel al 4 keer langs de kant gestaan met pech  ach joh, dan zou ik hem gelijk weg doen  Lekkere beveiliginsauto
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gijs Muller
|
 |
« Reply #8 on: October 14, 2007, 02:32:51 PM » |
|
Geweldig stuk, helemaal mee eens  . Goed bezig Emil  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gijs
Fiat Panda Driver
verdomde pers ook
|
 |
« Reply #10 on: October 14, 2007, 02:51:29 PM » |
|
ja toen ik gister in de pc hooft was zei een kerel tegen mij dat de db7 die daar stond een ferrari was, ahaha
|
|
|
|
|
|
Gijs Marree
|
|
|
Alain.
Wallpapermod
Corvette C6 Z06 Driver

|
 |
« Reply #11 on: October 14, 2007, 03:42:39 PM » |
|
Sta ik naast een Ferrari 355, de ene tegen de andere: "Dit is toch een F40 he?" "Ja, maar hij wordt volgensmij niet meer gemaakt!" "Ja maar hij kost wel iets van een half miljoen he!!!"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gijs Muller
|
 |
« Reply #13 on: October 14, 2007, 03:52:35 PM » |
|
Sta ik naast een Ferrari 355, de ene tegen de andere: "Dit is toch een F40 he?" "Ja, maar hij wordt volgensmij niet meer gemaakt!" "Ja maar hij kost wel iets van een half miljoen he!!!"
Hahaha  . Lui denken van ohh die jongen is autogek, laten we even doen alsof wij ook heel veel weten, lekker stoer  . En vervolgens zetten ze zichzelf voor schut  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maarten
|
 |
« Reply #14 on: October 14, 2007, 04:13:34 PM » |
|
Hahaha, wat een herkenbaar artikel!  Ik ken iemand die meer dan een jaar heeft volgehouden dat de Veyron de op 1 na duurste productieauto was met zijn 1,8 miljoen; de allerduurste was volgens hem de Mini Cooper One met 40 miljoen want dat 'had hij op MTV gezien'..  Zo dom was hij trouwens nog niet eens, het is dus echt verschrikkelijk gesteld met het inschattingsvermogen en de autokennis van andere mensen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|