Total Members Voted: 16
Voting closed: September 24, 2007, 10:52:30 pm
Kheb net 4 boterhammen naar binnen gewerkt. Wegspoelen met 7op en twix voor desert
Quote from: w221s65amg on September 27, 2007, 03:06:13 pmKheb net 4 boterhammen naar binnen gewerkt. Wegspoelen met 7op en twix voor desertOh oké; hehe hoe ben je btw @ dit forum terecht gekomen?
Nee, ik was aan het rijden met de amg en iemand vroeg of ie fotos mocht maken bij een tankstation. En toen ben ik gaan zoeken, en kwam ik hier terecht.
Nee, ik was aan het rijden met de amg en iemand vroeg of ie fotos mocht maken bij een tankstation. En toen ben ik gaan zoeken, en kwam ik hier terecht.Daar is het eigenlijk mis gegaan
Quote from: w221s65amg on September 27, 2007, 03:12:43 pmNee, ik was aan het rijden met de amg en iemand vroeg of ie fotos mocht maken bij een tankstation. En toen ben ik gaan zoeken, en kwam ik hier terecht.Daar is het eigenlijk mis gegaan Juist Stond je maar weer vaker bij het tankstation hoe rijdt z'n AMG eigenlijk
Quote from: Petrolhead-Emil on September 27, 2007, 03:13:34 pmQuote from: w221s65amg on September 27, 2007, 03:12:43 pmNee, ik was aan het rijden met de amg en iemand vroeg of ie fotos mocht maken bij een tankstation. En toen ben ik gaan zoeken, en kwam ik hier terecht.Daar is het eigenlijk mis gegaan Juist Stond je maar weer vaker bij het tankstation hoe rijdt z'n AMG eigenlijk Wel aardig Hij ligt echt goed op de weg, schakelen aan het stuur met van die flippers (netjes weg gewerkt). Je bent overal zo vreselijk snel voorbij, dat is gewoon niet normaal.Het was trouwens niet flex of jordi... Brabus meen ik
Max. Cooper... hoe ik hem ken? Ben een beetje een contacten wereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook wel contact mee