Total Members Voted: 16
Voting closed: September 24, 2007, 10:52:30 pm
Quote from: Big Bol on September 26, 2007, 07:23:27 pmQuote from: darkkingll on September 26, 2007, 07:20:18 pmVeel ag-ers dus in DD deze kerst.. Ik ga het weekend van 7 december Met mijn ouders maar zaterdag gaan we naar de Ko als het goed is Zal daar wel even lekker gaan spotten voor jullie In het voorjaar gaan we altijd naar Usseln bij Winterberg.. Daarvoor hebben wij winterbanden.. (als het sneeuwt en je gaat dan in Duitsland de weg op met zomer of all-seasons banden krijg je een fikse boete)Hoeft niet persee te sneeuwen, vanaf Sept tot April moet je winter banden hebben, ongeacht de weers omstandig heden.Maar dat is alleen voor de Duitsers zelf verplicht, buitenlanders hebben niks met die regel te maken wel als je een ongeluk veroorzaakt
Quote from: darkkingll on September 26, 2007, 07:20:18 pmVeel ag-ers dus in DD deze kerst.. Ik ga het weekend van 7 december Met mijn ouders maar zaterdag gaan we naar de Ko als het goed is Zal daar wel even lekker gaan spotten voor jullie In het voorjaar gaan we altijd naar Usseln bij Winterberg.. Daarvoor hebben wij winterbanden.. (als het sneeuwt en je gaat dan in Duitsland de weg op met zomer of all-seasons banden krijg je een fikse boete)Hoeft niet persee te sneeuwen, vanaf Sept tot April moet je winter banden hebben, ongeacht de weers omstandig heden.Maar dat is alleen voor de Duitsers zelf verplicht, buitenlanders hebben niks met die regel te maken
Veel ag-ers dus in DD deze kerst.. Ik ga het weekend van 7 december Met mijn ouders maar zaterdag gaan we naar de Ko als het goed is Zal daar wel even lekker gaan spotten voor jullie In het voorjaar gaan we altijd naar Usseln bij Winterberg.. Daarvoor hebben wij winterbanden.. (als het sneeuwt en je gaat dan in Duitsland de weg op met zomer of all-seasons banden krijg je een fikse boete)
Hahahaha, typ in bij Google 'hooverhand', kijk bij afbeeldingen en dan 2e pagina
Quote from: Kevin_BMW on September 26, 2007, 07:29:16 pmQuote from: Big Bol on September 26, 2007, 07:23:27 pmQuote from: darkkingll on September 26, 2007, 07:20:18 pmVeel ag-ers dus in DD deze kerst.. Ik ga het weekend van 7 december Met mijn ouders maar zaterdag gaan we naar de Ko als het goed is Zal daar wel even lekker gaan spotten voor jullie In het voorjaar gaan we altijd naar Usseln bij Winterberg.. Daarvoor hebben wij winterbanden.. (als het sneeuwt en je gaat dan in Duitsland de weg op met zomer of all-seasons banden krijg je een fikse boete)Hoeft niet persee te sneeuwen, vanaf Sept tot April moet je winter banden hebben, ongeacht de weers omstandig heden.Maar dat is alleen voor de Duitsers zelf verplicht, buitenlanders hebben niks met die regel te maken wel als je een ongeluk veroorzaaktVolgens mij niet hoor. Als je een ongeluk veroorzaakt als buitenlander in Duitsland en je hebt zomer banden word je alleen aansprakelijk gesteld op de rekening van de schade etc.. Maar wij hebben sowieso winter banden voor in Oostenrijk
Oh; die eerst maar bier dan duik ik in de tieten
Raar sfeertje hier SJOERDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ff een shootje met een 997 Turbo regelen
Wie komt er racen in de AG Server?
link?
heb shootje geregeld met een man die een 355 heeft hij heeft ook nog een skyline en een rs6 foto van zijn skyline