Sander
Kut-Mod
Autogespot Crew
Pagani Zonda F Driver

|
 |
« on: September 17, 2007, 07:56:19 PM » |
|
Voor het eerst in jaren zal er van de Impreza Sti geen sedan-versie leverbaar zijn. Opvallend.. gezien de rijke geschiedenis van dit rallykanon. Naast vele andere spyshots was dit ook een opvallend model. http://www.autogespot.com/index.php?id=538
|
|
|
|
« Last Edit: September 18, 2007, 08:06:29 AM by Sander »
|
|
|
|
|
|
MosPos
|
 |
« Reply #1 on: September 18, 2007, 08:24:19 AM » |
|
De Evo vind ik er niet mooier op geworden, maar dit vind ik persoonlijk ook niks.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LOWrider_NL
|
 |
« Reply #2 on: September 18, 2007, 10:06:02 AM » |
|
wh00t! Eindelijk aandacht voor de Impreza! Hulde aan de gehele AG crew! Maar op zich is de nieuwe STi niet echt nieuws meer, hij rijd in het buitenland al rond  Non the less toch leuk dat hij er op staat!  [youtube=425,350]pTEM3DQGRnM[/youtube] [youtube=425,350]hP6s8VhayVk[/youtube] En hier staat hij dus gewoon geparkeerd. [youtube=425,350]glJxLrwQ0io[/youtube]
|
|
|
|
|
|
 D40/D80/D300 - I'm The Nikon boy!
Mij is geen sloot te veel. Ik ga door water om in USA te komen!
|
|
|
|
Martijn
|
 |
« Reply #3 on: September 18, 2007, 10:08:03 AM » |
|
Hadden we het toch goed gegokt op de terugweg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LOWrider_NL
|
 |
« Reply #4 on: September 18, 2007, 10:18:51 AM » |
|
Hadden we het toch goed gegokt op de terugweg  Hoe bedoel je ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martijn
|
 |
« Reply #5 on: September 18, 2007, 10:19:32 AM » |
|
Hadden we het toch goed gegokt op de terugweg  Hoe bedoel je ? Op de terugweg zaten we te raden wat voor auto het nou eigenlijk was
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LOWrider_NL
|
 |
« Reply #6 on: September 18, 2007, 10:20:01 AM » |
|
Hadden we het toch goed gegokt op de terugweg  Hoe bedoel je ? Op de terugweg zaten we te raden wat voor auto het nou eigenlijk was Haha!  Voor mij meteen duidelijk hoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MrMister
|
 |
« Reply #7 on: September 18, 2007, 11:56:05 AM » |
|
Ik kan d'r echt niet met mijn hoofd bij waarom die achterkant zo is verneukt!!  Een Subaru Impreza hoort gewoon met kofferbak en een mooie grote spoiler erop, dis verbeekt de hele traditie. 
|
|
|
|
« Last Edit: September 18, 2007, 11:57:40 AM by MrMister »
|
|
|
|
|
|
Mb
|
 |
« Reply #8 on: September 18, 2007, 12:07:59 PM » |
|
Ik kan d'r echt niet met mijn hoofd bij waarom die achterkant zo is verneukt!!  Een Subaru Impreza hoort gewoon met kofferbak en een mooie grote spoiler erop, dis verbeekt de hele traditie.  Idd, dit is een lelijk gedrocht.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LOWrider_NL
|
 |
« Reply #9 on: September 18, 2007, 12:18:37 PM » |
|
Ik kan d'r echt niet met mijn hoofd bij waarom die achterkant zo is verneukt!!  Een Subaru Impreza hoort gewoon met kofferbak en een mooie grote spoiler erop, dis verbeekt de hele traditie.  Idd, dit is een lelijk gedrocht. Wat is het probleem? Die komt er toch ook gewoon. Alleen zal hij moeten worden geïmporteerd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MrMister
|
 |
« Reply #10 on: September 18, 2007, 02:13:32 PM » |
|
Ik kan d'r echt niet met mijn hoofd bij waarom die achterkant zo is verneukt!!  Een Subaru Impreza hoort gewoon met kofferbak en een mooie grote spoiler erop, dis verbeekt de hele traditie.  Idd, dit is een lelijk gedrocht. Wat is het probleem? Die komt er toch ook gewoon. Alleen zal hij moeten worden geïmporteerd. Dan moeten ze dit achterlijke model gewoon in de prullebak gooien. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul23
|
 |
« Reply #11 on: September 18, 2007, 02:14:53 PM » |
|
Ik kan d'r echt niet met mijn hoofd bij waarom die achterkant zo is verneukt!!  Een Subaru Impreza hoort gewoon met kofferbak en een mooie grote spoiler erop, dis verbeekt de hele traditie.  Idd, dit is een lelijk gedrocht. Wat is het probleem? Die komt er toch ook gewoon. Alleen zal hij moeten worden geïmporteerd. Dan is dat nog niet het ergste  Doe mij maar een lekkere dikke sedan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sander
Kut-Mod
Autogespot Crew
Pagani Zonda F Driver

|
 |
« Reply #12 on: September 18, 2007, 03:08:39 PM » |
|
OUD!!!!!!!!!!
*zucht* De Pics zijn gisterochtend gemaakt lambal Ook al zijn er al video's zonder camouflage, dan is het nog de vraag waarom deze mét camouflage zijn...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tom da man
Golf 4 GTI Driver

|
 |
« Reply #13 on: September 18, 2007, 05:22:10 PM » |
|
Ik ben altijd al een grote fan van het - bij ons onderschatte - merk Subaru geweest. Mijn ouders hadden een Legacy (ook met boxer) die probleemloos 400 000 km gelopen heeft. Het merk is bv. in Zwitserland, waar men wel de middelen heeft om de relatief dure wagens te kopen én 4X4 écht nodig heeft, héél populair. Echt mooi zijn Subaru's traditioneel niet, maar ze zijn al enkele decennia wél excentriek, denken we maar aan de extreem puntige coupémodellen. Voor de wagen in de special heb ik maar één voorstel: strippen, die boel, want de techniek is ongetwijfeld wél goed. Ze hebben ook een SUV tegenwoordig, en die is in hetzelfde bedje ziek.
Ik vind het extra jammer dat Toyota - waarvan ik dacht dat het Subaru opgekocht had - niet wat meer risico met het merk durft te nemen. Moet dan alles er zo banaal uitzien als het gamma van Toyota?
|
|
|
|
« Last Edit: September 18, 2007, 05:27:52 PM by tom da man »
|
|
|
|
|
|
KrimpenDrummer
|
 |
« Reply #14 on: September 18, 2007, 08:46:38 PM » |
|
Ik vind m wel fraai
|
|
|
|
|
|
 LP640 Hamann - Gallardo Hamann - Veyron - DBS'en - Brooklands 08 - LP640 Scuderia - SLR's - 575 GTC's - 62s - Ford GT - 997 Carrera S
|
|
|
|