Sander
Kut-Mod
Autogespot Crew
Pagani Zonda F Driver

|
 |
« on: September 17, 2007, 07:06:10 PM » |
|
De nieuwe M3 rijdt inmiddels al rond in Europa, op de Ring zijn nog druk bezig de cabrioletversie van dit kanon te ontwikkelen. Vanochtend kwamen wij deze versie tegen op de Nürburgring.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emil
Baas
Frontpage-crew
Koenigsegg CCX Driver

|
 |
« Reply #1 on: September 17, 2007, 07:26:09 PM » |
|
Autogespot.com!  Leuke spypics! Erg veel zelfs
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mb
|
 |
« Reply #2 on: September 17, 2007, 07:27:10 PM » |
|
Haha dat viel mij ook op ja!  Leuke pics ja. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A.V.
|
 |
« Reply #3 on: September 17, 2007, 07:51:13 PM » |
|
kan je daar vlakbij staan of is dat gewoon steeds ver ingezoomd? allemaal mooie scherpe foto's 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Annemieke
F430 Chick
Modder-Eter
Corvette C6 Z06 Driver

|
 |
« Reply #4 on: September 17, 2007, 07:58:38 PM » |
|
Is dicht naast de baan 
|
|
|
|
|
|
Today will be yesterday, tomorrow!
|
|
|
Huib.
Renault Megane RS Driver

I'm gonna make you an offer you can't refuse.
|
 |
« Reply #5 on: September 17, 2007, 08:06:03 PM » |
|
Ziet er wel goed uit, maar het lijkt erop dat er tegenwoordig geen een BMW zo mooi is als de vorige generatie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mb
|
 |
« Reply #6 on: September 17, 2007, 08:06:42 PM » |
|
Ziet er wel goed uit, maar het lijkt erop dat er tegenwoordig geen een BMW zo mooi is als de vorige generatie.
Nee idd, ze zijn mooier 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tom da man
Golf 4 GTI Driver

|
 |
« Reply #8 on: September 17, 2007, 08:13:27 PM » |
|
@MB Dat geldt alvast niet voor de nieuwe X5 en zelfs niet voor de gefacelifte 7-reeks, die een laf compromis is. Gelukkig wél voor de iets kleinere modellen als de 3- en de 5-reeks. De 3 CC vind ik trouwens samen met de Volvo C70 de enige (esthetisch) geslaagde cabriocoupé. Dat Peugeot, Renault, Nissan, Mercedes, enz., enz. daar eens een lesje van leren!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Donar
|
 |
« Reply #9 on: September 17, 2007, 08:13:33 PM » |
|
Een open M3, vet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kees
|
 |
« Reply #10 on: September 17, 2007, 08:42:14 PM » |
|
Vet, BMW komt met steeds meer varianten. Ik blijf de vorige generatie (M)3 Cabrio mooier vinden (tot nu toe)  P.S. Kan dat laden van de foto's niet in een ander venster/tabblad. Vind dit nogal irritant, omdat je moet wachten voordat je de volgende foto kan bekijken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Huib.
Renault Megane RS Driver

I'm gonna make you an offer you can't refuse.
|
 |
« Reply #11 on: September 17, 2007, 08:58:13 PM » |
|
@MB Dat geldt alvast niet voor de nieuwe X5 en zelfs niet voor de gefacelifte 7-reeks, die een laf compromis is. Gelukkig wél voor de iets kleinere modellen als de 3- en de 5-reeks. De 3 CC vind ik trouwens samen met de Volvo C70 de enige (esthetisch) geslaagde cabriocoupé. Dat Peugeot, Renault, Nissan, Mercedes, enz., enz. daar eens een lesje van leren!
Ik vind de SL ook zeer geslaagd. De SLK heeft alleen een beetje een dikke kont. De lelijksten van allemaal zijn toch echt de Peugeots. Als ik de SL wegdenk, was de C70 voorheen de mooiste. Maar dat is nu veranderd met de 3-serie. Al vind ik hem laaaaaaaaang niet zo mooi als de E46.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bas
|
 |
« Reply #12 on: September 17, 2007, 08:59:51 PM » |
|
Vet, BMW komt met steeds meer varianten. Ik blijf de vorige generatie (M)3 Cabrio mooier vinden (tot nu toe)  P.S. Kan dat laden van de foto's niet in een ander venster/tabblad. Vind dit nogal irritant, omdat je moet wachten voordat je de volgende foto kan bekijken  Hier worden alle foto's in een nieuw venster geopend...zou dus even in de instellingen van je browser kijken.
|
|
|
|
|
|
 Great succes! 
|
|
|
|
Boink
|
 |
« Reply #13 on: September 17, 2007, 09:02:01 PM » |
|
Is net gefixed bas 
|
|
|
|
|
|
 This is a spotter wanna-b. He is pain in my assholes. I get a DSLR, he must get a DSLR. I get a new polar filter, he must get a polar filter. I get a new lens, he cannot afford. Great success!
|
|
|
|
Diederik
|
 |
« Reply #14 on: September 17, 2007, 09:10:46 PM » |
|
De nieuwe C70 en M3 zijn zeker weten wel mooi... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|