|
Boink
|
 |
« on: September 07, 2007, 07:51:12 PM » |
|
Er zijn nieuwe (computer tekeningen) foto's vrijgekomen van de Pagani Zonda R. Deze Zonda krijgt zo'n 750 pk en is nog langer en breder dan de vorige Pagani's. Daar Pagani bekend staat om zijn bijzondere uiterlijk, is deze R al helemaal een raar wezen. http://www.autogespot.com/index.php?id=513
|
|
|
|
« Last Edit: September 07, 2007, 08:09:10 PM by Eddow »
|
|
 This is a spotter wanna-b. He is pain in my assholes. I get a DSLR, he must get a DSLR. I get a new polar filter, he must get a polar filter. I get a new lens, he cannot afford. Great success!
|
|
|
|
REDLINE---
|
 |
« Reply #1 on: September 07, 2007, 08:20:38 PM » |
|
Wat een extreem, zwaar aggresief monster, zo moet een supercar er uit zien. Niks Veyron, die is voor watjes  En wat is dat naakte carbon mooi  Werkelijk een schitterende wagen! supercar bouwers, neem een voorbeeld aan Mr. Pagani 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul23
|
 |
« Reply #3 on: September 07, 2007, 08:31:43 PM » |
|
Jezus wat is dat een lekkere bak zeg, ongelooflijk!!!  Dat carbon over de hele auto staat hem echt goed  Iemand trouwens enig idee of ie straatlegaal wordt?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gijs Muller
|
 |
« Reply #4 on: September 07, 2007, 08:33:14 PM » |
|
Zo hé! Die ziet er goed uit  . Beter brengen ze deze nagenoeg onveranderd op de markt  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Donar
|
 |
« Reply #5 on: September 07, 2007, 08:36:59 PM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
db
|
 |
« Reply #7 on: September 07, 2007, 08:43:34 PM » |
|
Jezus wat is dat een lekkere bak zeg, ongelooflijk!!!  Dat carbon over de hele auto staat hem echt goed  Iemand trouwens enig idee of ie straatlegaal wordt??  tuurlijk niet  ziet er wel zotjes uit moet ik zeggen  om schrik van te krijgen
|
|
|
|
|
|
Geen dubbelen en kwaliteitsregels. Dealer, evenement en circuitspots toegestaan. Queue gaat nooit dicht.
|
|
|
|
ThomasL
|
 |
« Reply #8 on: September 07, 2007, 08:45:31 PM » |
|
Kan zo bij Discovery Channel's Mean Machines 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
 |
« Reply #9 on: September 07, 2007, 08:47:15 PM » |
|
wat een ding erg mooi  alleen ik heb wel een vraag word dit een straat legaal ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tom da man
Golf 4 GTI Driver

|
 |
« Reply #10 on: September 07, 2007, 08:52:29 PM » |
|
Geweldig ding, en eigenlijk qua design consequenter dan de vorige types: die hadden een interieur met heel veel toeters en bellen en een erg sober exterieur. Nu passen binnen- en buitenkant beter bij elkaar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sander
Kut-Mod
Autogespot Crew
Pagani Zonda F Driver

|
 |
« Reply #11 on: September 07, 2007, 08:53:04 PM » |
|
wat een ding erg mooi  alleen ik heb wel een vraag word dit een straat legaal ? dat is voor ons ook nog een grote vraag gezien de spoiler denk ik van niet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emil
Baas
Frontpage-crew
Koenigsegg CCX Driver

|
 |
« Reply #12 on: September 07, 2007, 08:57:16 PM » |
|
Mijn hemel wat een supercar! Gruwelijk aggresief!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen-Mpower
|
 |
« Reply #13 on: September 07, 2007, 09:16:17 PM » |
|
Die ga ik spotten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tom da man
Golf 4 GTI Driver

|
 |
« Reply #14 on: September 07, 2007, 09:26:50 PM » |
|
Eigenlijk is de vraag of hij straatlegaal is overbodig; met zo'n overhang voor en achter en een bodemvrijheid zo klein dat er nog geen pannenkoek onder past kan je gewoon nooit meer dan 10 km op de openbare weg rijden, zelfs niet in Monaco.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|