|
|
|
Jer0en
|
 |
« Reply #1 on: September 05, 2007, 08:58:03 PM » |
|
Vetjes 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gijs Muller
|
 |
« Reply #2 on: September 05, 2007, 08:59:14 PM » |
|
Welke variant van de M3 missen we nu nog? Op de M3 Touring na, is alles al onthuld. Zo ook de nieuwe CSL die onlangs gesnapt is tijdens een rondje blazen op de ring. Zoals we kunnen zien zit er bij deze mule net als bij de vorige CSL een spoiler op de kofferbak gemonteerd, om te laten zien dat het hier om de meest gespierde M3 in zijn modelreeks gaat.
die m3 csl ziet er gelikt uit!
|
|
|
|
« Last Edit: September 05, 2007, 09:06:48 PM by Sander »
|
|
|
|
|
|
Kevin
|
 |
« Reply #3 on: September 05, 2007, 08:59:41 PM » |
|
Hopen dat ie er snel komt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emil
Baas
Frontpage-crew
Koenigsegg CCX Driver

|
 |
« Reply #4 on: September 05, 2007, 09:00:34 PM » |
|
Juist; Dit kan een serieus beest worden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boink
|
 |
« Reply #5 on: September 05, 2007, 09:03:06 PM » |
|
This car will definately have pussy magnet! 
|
|
|
|
|
|
 This is a spotter wanna-b. He is pain in my assholes. I get a DSLR, he must get a DSLR. I get a new polar filter, he must get a polar filter. I get a new lens, he cannot afford. Great success!
|
|
|
|
Luuk
|
 |
« Reply #6 on: September 05, 2007, 09:08:00 PM » |
|
Boink zegt 't ik ben benieuwd! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yori88
|
 |
« Reply #7 on: September 05, 2007, 09:23:52 PM » |
|
ik vind hem er aan de voorzijde een beetje beschaafd uitzien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mb
|
 |
« Reply #8 on: September 05, 2007, 09:27:53 PM » |
|
Nice  Alleen dat rood vind ik niet zo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul23
|
 |
« Reply #9 on: September 06, 2007, 07:44:15 AM » |
|
Ik vind de gewone velgen mooier, maar deze ziet er zeker ook niet slecht uit, mooi dak en dat spoilertje heeft ook wel wat!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Phantom
|
 |
« Reply #10 on: September 06, 2007, 08:40:20 AM » |
|
wat is ie zoooo mooi in dat rood 
|
|
|
|
|
|
At 60 mph the loudest noise in a Rolls-Royce comes from the electric clock....
|
|
|
|
Mark Nauta
|
 |
« Reply #11 on: September 06, 2007, 10:24:47 AM » |
|
Ik vind de gewone velgen mooier, maar deze ziet er zeker ook niet slecht uit, mooi dak en dat spoilertje heeft ook wel wat!!  Dit zullen ook zeker geen CSL velgen worden. De4 voorste komen van de 3-coupé en de achterste van de 6-serie. Ik ben benieuwd wat BMW gaat doen met deze CSL. Ik denk dat meer onderdelen van carbon zullen zijn, al zullen we dat niet te zijn krijgen zoals het dak denk ik. Daarnaast weet je gewoon dat er van het gewicht wel zeker 100 tot 130 kilo af kan, dus zal er vast een bom op wielen komen, als je daarbij ook denkt aan wat meer vermogen. Ik hoop dat ze met het spoilerwerk echter niet te ver zullen doorschieten. Ik wacht af.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.Keitaroyoshida
|
 |
« Reply #12 on: September 06, 2007, 11:18:57 AM » |
|
Ik vind de gewone velgen mooier, maar deze ziet er zeker ook niet slecht uit, mooi dak en dat spoilertje heeft ook wel wat!!  Dit zullen ook zeker geen CSL velgen worden. De4 voorste komen van de 3-coupé en de achterste van de 6-serie. Ik ben benieuwd wat BMW gaat doen met deze CSL. Ik denk dat meer onderdelen van carbon zullen zijn, al zullen we dat niet te zijn krijgen zoals het dak denk ik. Daarnaast weet je gewoon dat er van het gewicht wel zeker 100 tot 130 kilo af kan, dus zal er vast een bom op wielen komen, als je daarbij ook denkt aan wat meer vermogen. Ik hoop dat ze met het spoilerwerk echter niet te ver zullen doorschieten. Ik wacht af. DE M3 heeft zelf toch ook al een carbonnen dak?:S
|
|
|
|
|
|
te groot
|
|
|
|
Mark Nauta
|
 |
« Reply #13 on: September 06, 2007, 11:20:15 AM » |
|
Ik vind de gewone velgen mooier, maar deze ziet er zeker ook niet slecht uit, mooi dak en dat spoilertje heeft ook wel wat!!  Dit zullen ook zeker geen CSL velgen worden. De4 voorste komen van de 3-coupé en de achterste van de 6-serie. Ik ben benieuwd wat BMW gaat doen met deze CSL. Ik denk dat meer onderdelen van carbon zullen zijn, al zullen we dat niet te zijn krijgen zoals het dak denk ik. Daarnaast weet je gewoon dat er van het gewicht wel zeker 100 tot 130 kilo af kan, dus zal er vast een bom op wielen komen, als je daarbij ook denkt aan wat meer vermogen. Ik hoop dat ze met het spoilerwerk echter niet te ver zullen doorschieten. Ik wacht af. DE M3 heeft zelf toch ook al een carbonnen dak?:S Ja klopt. Daarom zeg ik ook dat er méér onderdelen van carbon zullen komen. Maar als je bij de gewone M3 een opendak neemt, heb je trouwens geen carbonnendak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.Keitaroyoshida
|