had de uitvinder van de Blauwvinger rally tussen de deur gezeten met zijn vinger ofzo bij het zoeken van een naam 
en hoe is het geweest?
Wikipedia:
De Zwollenaren hadden een bijnaam voor de Kampenaren: Kampersteuren. De scheldnaam voor de Zwollenaren was blauwvinger daar zij meineed gepleegd hadden ten opzichte van de Hertog van Gelre. Een andere verklaring kwam later toen, ten tijde van een wapenstilstand, Zwolle het klokkenspel uit de verbrande toren te koop aanbood aan Kampen. De Kampenaren zouden hiermee akkoord gaan, mits zij mochten bepalen hoe het bedrag werd betaald. Op een dag kwamen er een wagen vol met geld: allemaal stukken van vierduiten. De Zwollenaren kregen blauwe vingers van het tellen. Blauwvingers werd daarom de bijnaam voor de Zwollenaren.
Posted on: September 09, 2007, 09:46:38 am
Gisteren was echt een topdag, de kids hebben enorm genoten maar ook de vrijwilligers en de bereiders hadden het enorm naar de zin, gisteren ochtend was ik om 8 uur bij De Spiegel aanwezig, en gisteravond was ik om 10 uur thuis. Kortom een lange dag, bijna 700 foto's en ik heb genoten van mijn taxi die mij gisteren naar de diverse foto locaties bracht, mijn taxi was een Donkervoort D8 180.
Hier alvast een foto, er volgen natuurlijk nog meer foto's.