Quote from: db on August 23, 2007, 10:11:27 pmQuote from: Jaggie on August 23, 2007, 10:09:41 pm 135 ofzo.van wie?Mensen die spots geupt hebben.
Quote from: Jaggie on August 23, 2007, 10:09:41 pm 135 ofzo.van wie?
135 ofzo.
w00t me zusje komt terug van ballonnenfiesta en er was een aston martin ballon + auto volgens haar. Nu vraag ik ff na op msn wat dat was blijkt dat er een db9 hier is ofzo met een ballon dus. Maar ik ga morgen toch dus is wel grappig
Quote from: Keezzz2Fast4You on August 23, 2007, 10:13:15 pmw00t me zusje komt terug van ballonnenfiesta en er was een aston martin ballon + auto volgens haar. Nu vraag ik ff na op msn wat dat was blijkt dat er een db9 hier is ofzo met een ballon dus. Maar ik ga morgen toch dus is wel grappig jij praat met je zus op msn?
Quote from: de_Paans on August 23, 2007, 10:05:21 pmQuote from: db on August 23, 2007, 10:00:19 pm@de paans, als een van onze leerkrachten ziek is krijgen we studie, een uurtje dat wij in de klas iets anders moeten doen, de les herhalen ofzo, het moet iets schoolgerelateerd zijn, in NL mag je dus veel meer op dat gebied Dat is voor mij al vroeger, ja als bij ons een docent ziek is moet je eigenlijk ook studeren, maar dat gebeurd meestal niet.bedoelen jullie met een docent een leerkracht of een hoofdleerkracht?
Quote from: db on August 23, 2007, 10:00:19 pm@de paans, als een van onze leerkrachten ziek is krijgen we studie, een uurtje dat wij in de klas iets anders moeten doen, de les herhalen ofzo, het moet iets schoolgerelateerd zijn, in NL mag je dus veel meer op dat gebied Dat is voor mij al vroeger, ja als bij ons een docent ziek is moet je eigenlijk ook studeren, maar dat gebeurd meestal niet.
@de paans, als een van onze leerkrachten ziek is krijgen we studie, een uurtje dat wij in de klas iets anders moeten doen, de les herhalen ofzo, het moet iets schoolgerelateerd zijn, in NL mag je dus veel meer op dat gebied
Quote from: Jaggie on August 23, 2007, 10:11:51 pmQuote from: db on August 23, 2007, 10:11:27 pmQuote from: Jaggie on August 23, 2007, 10:09:41 pm 135 ofzo.van wie?Mensen die spots geupt hebben.Ik heb gewoon de oerhollandse spots Quote from: db on August 23, 2007, 10:13:58 pmQuote from: Keezzz2Fast4You on August 23, 2007, 10:13:15 pmw00t me zusje komt terug van ballonnenfiesta en er was een aston martin ballon + auto volgens haar. Nu vraag ik ff na op msn wat dat was blijkt dat er een db9 hier is ofzo met een ballon dus. Maar ik ga morgen toch dus is wel grappig jij praat met je zus op msn? Nee met een vriend die het gezien heeft.En het is met ZUSJE, absoluut geen ZUS
Docent is leerkracht, meester of juffrouw die voor de klas staat en je iets bij probeert te brengen.
Quote from: db on August 23, 2007, 10:06:50 pmQuote from: de_Paans on August 23, 2007, 10:05:21 pmQuote from: db on August 23, 2007, 10:00:19 pm@de paans, als een van onze leerkrachten ziek is krijgen we studie, een uurtje dat wij in de klas iets anders moeten doen, de les herhalen ofzo, het moet iets schoolgerelateerd zijn, in NL mag je dus veel meer op dat gebied Dat is voor mij al vroeger, ja als bij ons een docent ziek is moet je eigenlijk ook studeren, maar dat gebeurd meestal niet.bedoelen jullie met een docent een leerkracht of een hoofdleerkracht?Docent is leerkracht, meester of juffrouw die voor de klas staat en je iets bij probeert te brengen.
Morgen ff kijken of er wat te spotten valt in eindhoven
ik heb zin om nog eens een auto te tekenen, welke zou ik nemen ?
Quote from: jorrik on August 23, 2007, 10:20:09 pmMorgen ff kijken of er wat te spotten valt in eindhoven Jezus, daar helemaal? Je woont in Leusden