Max. Cooper... hoe ik hem ken? Ben een beetje een contacten wereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook wel contact mee
Deze auto's vind ik dus vele malen interessanter dan de patsercollectie van meneertje Harry.
Quote from: Huib. on September 10, 2007, 09:49:48 pmDeze auto's vind ik dus vele malen interessanter dan de patsercollectie van meneertje Harry.Poeh héy! Komop...genoeg gezeur.
Maserati's zijn parels Die gransport komt uit my hometown hoofddorp .... Schijnt zeer aardige eigenaar te zijn Ik kijk uit naar de volgende special
Quote from: Bart-Nega on September 10, 2007, 09:01:02 pmMaserati's zijn parels Die gransport komt uit my hometown hoofddorp .... Schijnt zeer aardige eigenaar te zijn Ik kijk uit naar de volgende special Je bent nummer 2 die dat zegt. De eigenaar kwam zelf naar me toe voor een praatje!
Quote from: Keezzz2Fast4You on September 10, 2007, 10:29:25 pmQuote from: Bart-Nega on September 10, 2007, 09:01:02 pmMaserati's zijn parels Die gransport komt uit my hometown hoofddorp .... Schijnt zeer aardige eigenaar te zijn Ik kijk uit naar de volgende special Je bent nummer 2 die dat zegt. De eigenaar kwam zelf naar me toe voor een praatje!wie zei dat nog meer dan
Nooit geweten dat de boemerangachterlichten (scrabble??) weg moesten ivm goedkeuring in de USA. Het blijven wel vette auto's, heb het idee dat ze helaas wegzakken tussen de Ferrari's, Porsches en Lambo's.