Sander
Kut-Mod
Autogespot Crew
Pagani Zonda F Driver

|
 |
« on: July 29, 2007, 05:12:57 PM » |
|
In het wereldje waar we hedendaags in leven zijn autofabrikanten elkaar hevig aan het beconcurreren. Gevolg: de grote bedrijven overleven en de ‘kleintjes’ bloeden dood. En om groot te worden moet je natuurlijk wel veel in huis hebben. http://www.autogespot.com/index.php?id=421
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Miis$ter A
Fiat Panda Driver
|
 |
« Reply #1 on: July 29, 2007, 05:39:26 PM » |
|
Over die plaatjes,, er staat dat de rechter van een Bentley is... maar waarom dan het VW teken??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sander
Kut-Mod
Autogespot Crew
Pagani Zonda F Driver

|
 |
« Reply #2 on: July 29, 2007, 05:41:43 PM » |
|
foutje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Steven
|
 |
« Reply #3 on: July 29, 2007, 05:50:25 PM » |
|
Liever een eenheidsworst dan, dan een failliet Bentley of Lamborghini.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rik
Peugeot 206 Driver

|
 |
« Reply #4 on: July 29, 2007, 06:06:10 PM » |
|
dankzij WV hebben wij wel de de Bugatti Veyron
|
|
|
|
|
|
722 Three figures with a special mystique
|
|
|
|
Mr.Keitaroyoshida
|
 |
« Reply #5 on: July 29, 2007, 06:33:00 PM » |
|
dankzij WV hebben wij wel de de Bugatti Veyron
Wij?hoezo laat eens een plaatje zien van jou Veyron.  Dankzij VAG groep heeft de autowereld een nieuwe sportwagen erbij, de Veyron. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VonStroke
Peugeot 206 Driver

GT 1300 Junior
|
 |
« Reply #6 on: July 29, 2007, 06:57:42 PM » |
|
Ik ben het volledig eens met het artikel, VW maakt die merken veel te modaal en éézijdig, het speciale, extravagante (soms) is er veelal vanaf of het moet gewoon nog komen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forza Ferrari
|
 |
« Reply #7 on: July 29, 2007, 07:04:41 PM » |
|
Ik ben het volledig eens met het artikel, VW maakt die merken veel te modaal en éézijdig, het speciale, extravagante (soms) is er veelal vanaf of het moet gewoon nog komen.
Mee eens! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donovan
Guest
|
 |
« Reply #8 on: July 29, 2007, 09:15:49 PM » |
|
Slap artikel, zo kan ik nog wel meer verhaaltjes de wereld in helpen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LOWrider_NL
|
 |
« Reply #9 on: July 29, 2007, 09:28:27 PM » |
|
helaas maar wel waar. Slap artikel, zo kan ik nog wel meer verhaaltjes de wereld in helpen.
Noem eens feiten dat het niet zo is...
|
|
|
|
|
|
 D40/D80/D300 - I'm The Nikon boy! Word geen Dinges!! Blijf spammen! 12 t/m 19 Dec. C&C Irvine That is 
|
|
|
pol
Fiat Panda Driver
|
 |
« Reply #10 on: July 29, 2007, 10:09:53 PM » |
|
Helemaal mee eens. Als de Continental reeks er niet zou zijn, zou Bentley misschien al lang failliet zijn en ik vind de Continental GT toch nog altijd een knappe verschijning. Er zijn buiten de Continental reeks toch ook nog "echte" Bentley's zoals de Azure, de Arnage en binnenkort de Brooklands Coupe (waarvan er maar 550 stuks worden gebouwd). En die hun prijzen gaan toch ook nog ferm boven de 200.000 euro. Ik snap ook de kritiek niet dat het klokje en de ventilatieroosters van de Continental reeks op dezelfde plek zitten als bij de Pheaton, het lijkt mij logisch dat ze daar op die plek zitten, bij zowat elke auto staan ze ongeveer op die plaats. Van dat stuur is het inderdaad jammer dat ze niet meer inspiratie hadden want het is gewoon een pheaton/touareg stuur met een Bentley logo op.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Appeltje
|
 |
« Reply #11 on: July 29, 2007, 10:14:50 PM » |
|
Interessant verhala waar ik het ook volledig mee eens ben. De Conti GT mag dan wel een mooie auto zijn om te zien maar ik zie er niet echt veel "Bentley" in, hij is nog niet eens 5 meter  . Ik vind in ieder geval dat de auto weinig karakter heeft, jet kunt nergens van zeggen "dat is nou typisch Continental GT", terwijl je dat wel kan zeggen van de echte Bentley's. Die zijn vrij lomp, traditioneel, redelijk ouderwets, en hebben het karakteristieke blok voorin. Overigens heeft het interieur wel wat "Bentley-achtigs". De Veyron heeft overigens helemaal geen rceht op zo'n mooi rood logo, want wat heeft deze auto te maken met de EB110? De enige overeenkomst is de quad-turbo achterin... Ja, en het logo. Posted on: July 29, 2007, 11:12:11 pm
Deels mee eens, wat betreft de modellen die kenmerkend zijn... Maar wat betreft de Conti GT, an is Bentley al failliet en is de "winged-B" gewoon om de neus van de eerste de beste multifuncionele super-GT geramd... Sterker nog, Bugatti IS failliet, laten we het maar gewoon "VAG Veyron" noemen, dat allitereert ook nog lekker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferraghini
|
 |
« Reply #12 on: July 30, 2007, 12:13:19 AM » |
|
En daarom heb ik ook liever een Ferrari. Maar ik vind het niet zo heel veel boeie dat je steeds VAG producten erin terugziet. Het stoort niet ofzo, heb je toch nog Duitse degelijkheid. Ik vind de Gallardo Spyder bijv. echt geweldig, boeie dat ie een Audi interieur heeft. Zonder VAG bestond die anders niet eens...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sphinx
|
 |
« Reply #13 on: July 30, 2007, 10:22:45 AM » |
|
Het is wel waar wat 'em schrijft. De échte exclusiviteit is weg.. Zoals Jeremy Clarkson ooit zei: Een supercar hoort niet perfect te zijn, en al helemaal niet comfortabel. En Hammond toen hij de Murcielago teste: Ik mis de oneffenheden van een échte supercar. Ik kan er niet mee doen wat ik er écht mee wil.... Dat is enorm jammer. Dat ze bentley hebben overgenomen vindt ik nog wel oké. Wat ze hier al zeiden beter iets minder exclusief dan falliet. Maar Lambo had gewoon niet dat stukje, kille Duits moeten worden... Had het lekker aan een italiaans bedrijf verkocht.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SUITable
|
 |
« Reply #14 on: July 30, 2007, 01:02:18 PM » |
|
Dank jullie wel voor jullie reacties.  Het is natuurlijk logisch dat er voorstanders en tegenstanders van deze verschijning zijn. dankzij WV hebben wij wel de de Bugatti Veyron
Kijk, en dat probeer ik nou juist duidelijk te maken. Hét is gewoon geen Bugatti maar een Volkswagen met een Bugatti-ogo erop. Men neemt 1 keer de motor uit de Phantom 6.0 W12 plus nog een keer 1 derde van deze motor en je hebt al 560 pk. Daarna een viertal Turbo en gaan met die banaan. Tuurlijk heel flauw om het zo te concluderen maar dit is gewoon een van de redenen waarom ik niet veel van de Veyron moet hebben.
|
|
|
|
|
|
 Topspots: Aston Martin DB6 - Ford Shelby G.T.500 E Eleanor - Porsche 997 GT3 - Rolls-Royce Phantom EWB
|
|
|
|