Ik zag dezelfde wagen al in mei rondrijden bij me in de buurt .. misschien herinneren enkelen onder jullie nog de foto's die ik geplaatst heb. gek genoeg werd ik vorige week donderdag gecontacteerd door de testrijdende firma, om te vragen of ik "de foto's die ik genomen heb van die zwarte Ferrari" ogenblikkelijk van het net zou willen halen. Er was een hoop officieel gedreig bij, maar aangezien de foto's gewoon op de openbare weg genomen zijn, blijven ze wat mij betreft gewoon online !

om dus maar te zeggen: dit was volgens de dame die me opbelde geen Maserati, maar een Ferrari ... ik zou mijn geld wel durven zetten op de nieuwe Dino, of hoe ie ook gaat heten

zelf dacht ik ook eerst aan de nieuwe spyder, maar een vriend van me bracht recent een bezoek aan de fabriek van Fiat in Turijn, waar ze toevallig de nieuwe spyder gezien hebben. hij zegt -en 't is ook een grote autoliefhebber en -kenner- dat hij in mijn foto's 't ding zeker niet herkent, en dat ie ook eerder aan de nieuwe Dino denkt

Enfin, wat het ook is .. 't is alleszins een Ferrari of een Maserati .. knappe spots trouwens !