|
Eddow
|
 |
« on: July 17, 2007, 01:03:03 PM » |
|
Een coupé, de eerste gedachte die in je opkomt is een tweedeurs auto met sportieve prestaties, de 6-serie van BMW bijvoorbeeld. Sinds enkele jaren is Mercedes de enige fabrikant met een vierdeurs coupé, de CLS-Klasse. Deze sportieve Mercedes is leverbaar in verschillende varianten waarvan de topversie door het leven gaat als de CLS 63 AMG. Deze 514pk sterke exoot stond een weekend bij ons op de oprit in Juni, ofwel meer dan genoeg tijd voor een prachtige reportage! http://www.autogespot.com/index.php?id=389
|
|
|
|
« Last Edit: July 17, 2007, 06:20:57 PM by Sander »
|
|
If you have "NO FEAR" you ain't going fast enough.
|
|
|
|
Mick
|
 |
« Reply #1 on: July 17, 2007, 06:20:31 PM » |
|
die blijft toch zo sexy he die 63 AMG  en dan eddow met zn grote zonnebril en pimpmuziek erin 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferraghini
|
 |
« Reply #2 on: July 17, 2007, 06:22:04 PM » |
|
Mooie foto's + filmpje!  Hoe krijgen jullie eigenlijk zo'n CLS mee? Gewoon gezegd dat jullie hem gebruiken voor een meeting?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emil
Baas
Frontpage-crew
Koenigsegg CCX Driver

|
 |
« Reply #3 on: July 17, 2007, 06:23:57 PM » |
|
Eddow >> PIMP! Erg leuk in elkaar gezet!  De foto's zijn weer subliem!  Ik zou graag meerdere reportage reportages zien...heerlijk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mozart
Golf 4 GTI Driver

oi
|
 |
« Reply #5 on: July 17, 2007, 06:25:26 PM » |
|
mooie brom beer
|
|
|
|
|
|
Gijs&Joris
|
|
|
|
Donar
|
 |
« Reply #6 on: July 17, 2007, 06:36:44 PM » |
|
Echt vet dat jullie die mee kregen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaggie
|
 |
« Reply #7 on: July 17, 2007, 06:40:13 PM » |
|
 Leuk verhaal + pics! Echt zo'n heerlijk luxe auto waar je ook gewoon plankgas mee kan gaan. Mijns inziens ook een vrij anonieme auto, de niet-autokenner zal niet snel weten dat er een dikke 6.3 liter V8 in ligt.  Filmpje vond ik wat minder, sommige stukken zaten er wat te vaak in (een bepaalde bocht) en het muziekje werd halverwege ook nogal eentonig/irritant. Misschien dat daar in het vervolg naar gekeken kan worden. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van commentaar door de bestuurder en wat interieurshots. Verder zou je een statief neer kunnen zetten als je ergens op de weg staat. Dit zorgt voor meer stabiliteit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Josh
|
 |
« Reply #8 on: July 17, 2007, 06:40:58 PM » |
|
Vette ervaring! Mooie foto's, zoals gewoonlijk van Wessel, en ook zeker mooi gefilmd! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mick
|
 |
« Reply #9 on: July 17, 2007, 06:42:12 PM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ernst.
|
 |
« Reply #10 on: July 17, 2007, 06:58:23 PM » |
|
Goeie Shit  heeft de CLS63 keramische remschijven, nog nooit gezien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Timo
|
 |
« Reply #11 on: July 17, 2007, 07:06:25 PM » |
|
Leuke reportage!! mooie foto's en filmpje! Hoe krijg je zo'n ding mee??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
db
|
 |
« Reply #12 on: July 17, 2007, 07:33:06 PM » |
|
mooie boten op de achtergrond  , achja, ook een mooie CLS  , en mooie foto's maar ze zijn door Wessel dus dat is een beetje heel normaal veronderstel ik 
|
|
|
|
|
|
Geen dubbelen en kwaliteitsregels. Dealer, evenement en circuitspots toegestaan. Queue gaat nooit dicht.
|
|
|
Vicotrius
Fiat Panda Driver
|
 |
« Reply #13 on: July 17, 2007, 07:41:44 PM » |
|
Mooie foto's, zeer nette reportage, alleen het filmpje vind ook ik wat minder. Zelfde commentaar als Jaggie, vooral de muziek stoort nogal. Past in mijn ogen ook totaal niet bij deze stijlvolle Mercedes. Al met al natuurlijk wel prachtig om te lezen, en nogmaals, de foto's zijn echt top!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|