|
Bas
|
 |
« on: July 11, 2007, 09:30:32 AM » |
|
Wie kent ze niet. Oude Golfjes, Polootjes en meer van dat soort. Achterop een taartschep waar menig bakker jaloers op is, het liefst zoveel mogelijk aan KwikFit pijpen eronder, een No Fear sticker op de achterruit en de stereo op windkracht 12. Kortom een tupperware party op wielen! http://www.autogespot.com/index.php?id=450
|
|
|
|
« Last Edit: August 12, 2007, 02:36:23 PM by Sander »
|
|
 Great succes! 
|
|
|
Miguel
Renault Megane RS Driver

Laatste spot: Porsche 993 Turbo S
|
 |
« Reply #1 on: August 11, 2007, 05:04:22 PM » |
|
Goed verhaal  Heb ik begrip voor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22B
Fiat Panda Driver
|
 |
« Reply #2 on: August 11, 2007, 05:11:00 PM » |
|
Haal alleen de sjonnies en echte liefhebbers niet door elkaar. De idioten die met 50 door een woonwijk knallen zijn niet de echte liefhebbers. Die doen het puur voor de aandacht, en om te laten zien hoe stoer zij zelf wel niet zijn. De echte liefhebbers halen hun auto vaak alleen in het weekend uit de garage, en zullen er dan ook super zuinig op zijn. Op de echt grote meetings en shows komen dan vaak ook voornamelijk de echte liefhebbers te staan, en niet de idioten die je 9 van de 10 keer ziet rijden met de radio op standje oorschade, of die met 50 door de woonwijk knallen om te laten zien dat ze een snelle auto menen te hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CvdZijden
|
 |
« Reply #3 on: August 11, 2007, 05:15:26 PM » |
|
Blijft lelijk die wagens 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JM
Renault Megane RS Driver

You're never too late with a V8
|
 |
« Reply #4 on: August 11, 2007, 05:17:09 PM » |
|
Hahahaha geweldig stukje! Het is inderdaad soms heel triest wat je ziet op de weg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kees
|
 |
« Reply #6 on: August 11, 2007, 05:26:58 PM » |
|
Een gepimpte auto die er echt mooi uitziet lijkt uit te sterven Volledig mee eens! Wat mij namelijk veel interessanter lijkt is het tunen van je motor. Creëer een wolf in schaapskleren. Dan rij je elke koektrommel met taartschep naar huis! Oké dat vind jij. Er zijn ook mensen die veel meer om uiterlijk geven dan om innerlijk. Wat ik vind: een auto moet in balans zijn qua uiterlijk en prestaties. Oké een wolf in schaapskleren is best grappig, maar het slaat nergens op. Zoals dit of dit. Tuning? Doe het dan goed. Zoals deze Nissan Silvia

Check daar 's goed de specs van! (Overigens merk ik dat deze auto van Nederlandse platen af is. Jammer!) het is asociaal getunede... niet asociale  Het topic heet: Asociale en getunede auto's. Dat is dan wél de goede vorm, maar een auto kan niet asociaal zijn 
|
|
|
|
« Last Edit: August 11, 2007, 05:31:00 PM by Keezzz2Fast4You »
|
|
|
|
|
|
FleX
|
 |
« Reply #7 on: August 11, 2007, 05:37:02 PM » |
|
@ Keezz, met die auto zal wel wat meer gedaan worden dan alleen maar rijden  De anderen tunen hun blik alleen maar omdat ze dan kunnen zeggen dat ze een getunede auto hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kees
|
 |
« Reply #8 on: August 11, 2007, 05:42:27 PM » |
|
Oké, misschien ook af en toe driften  Maar als ik destijds 15000 euri had, had ik 'm zeker gekocht. Wat een power bak voor noppes heb je dan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jeroen13
Fiat Panda Driver
|
 |
« Reply #9 on: August 11, 2007, 06:13:21 PM » |
|
ik vind het echt mongolen op de weg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smark.
|
 |
« Reply #10 on: August 11, 2007, 06:21:32 PM » |
|
Haal alleen de sjonnies en echte liefhebbers niet door elkaar. De idioten die met 50 door een woonwijk knallen zijn niet de echte liefhebbers. Die doen het puur voor de aandacht, en om te laten zien hoe stoer zij zelf wel niet zijn. De echte liefhebbers halen hun auto vaak alleen in het weekend uit de garage, en zullen er dan ook super zuinig op zijn. Op de echt grote meetings en shows komen dan vaak ook voornamelijk de echte liefhebbers te staan, en niet de idioten die je 9 van de 10 keer ziet rijden met de radio op standje oorschade, of die met 50 door de woonwijk knallen om te laten zien dat ze een snelle auto menen te hebben. Precies 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mick
|
 |
« Reply #11 on: August 11, 2007, 06:25:02 PM » |
|
pauper golfje op de frontpage  slechte reclame voor ag  Creëer een wolf in schaapskleren. JUIST 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tom da man
Golf 4 GTI Driver

|
 |
« Reply #12 on: August 11, 2007, 06:27:32 PM » |
|
Grappig geschreven stukje. Ik vraag me alleen af of het wel zin heeft om een probleem aan te klagen dat onoplosbaar is. Je hebt twee soorten randdebielen: jongeren die uit een gebrek aan rijervaring debiel doen - heb ik zelf ook gedaan toen ik net m'n rijbewijs had - en mensen die echt te dom zijn om in het verkeer mee te draaien, en die het nooit verleren. Die laatste lopen sowieso wel tegen de lamp, jammer genoeg vaak ten koste van anderen. En je vindt het eerste soort mensen in alle lagen van de bevolking, zelfs bij figuren die áltijd genoeg liquide middelen zullen blijven hebben - cfr. sommige Gumballers of omhooggevallen oliebollen. (Zie daarvoor mijn foto's van de Murc in Cannes die heen en weer reed, en gelukkig wel nog stopte voor het zebrapad, maar waarschijnlijk alleen maar omdat er teveel getuigen rond stonden...)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.Keitaroyoshida
|
 |
« Reply #13 on: August 11, 2007, 06:40:59 PM » |
|
Zou ik eens tuning artikel typen dat het AG niveau weer omhoog gaat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AnthonyR
|
 |
« Reply #14 on: August 11, 2007, 06:59:03 PM » |
|
 Doe mij deze maar... perfecte tuning en styling..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|