|
Bas
|
 |
« on: June 30, 2007, 03:36:08 PM » |
|
Ik hoor in mijn omgeving mensen zeggen Nederland fileland. En ze hebben gelijk. Ik ben de laatste tijd druk, zeer druk bezig met het solliciteren naar een baan. Nu heb ik aanbiedingen gekregen uit Amstelveen en den haag. Ik moet hierbij bekennen de banen waren leuk. Maar… ik heb geen zin om elke ochtend en middag minimaal anderhalf uur onderweg te zijn. Amstelveen lijkt dichtbij vanuit Alkmaar. Is het ook, alleen qua reistijd is het gewoon om te janken. http://www.autogespot.com/index.php?id=381
|
|
|
|
« Last Edit: July 15, 2007, 10:09:48 AM by Sander »
|
|
 Great succes! 
|
|
|
|
Brian
|
 |
« Reply #1 on: July 15, 2007, 03:11:14 PM » |
|
Wie is michael Eddow is Michel en die woont niet in Alkmaar maar 't is een leuk stukje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mozart
Golf 4 GTI Driver

oi
|
 |
« Reply #2 on: July 15, 2007, 03:32:57 PM » |
|
ik vind een file altijd wel leuk  dat zal wel veranderen als ik een auto heb
|
|
|
|
|
|
Gijs&Joris
|
|
|
|
E-RayzeR
|
 |
« Reply #3 on: July 15, 2007, 05:28:39 PM » |
|
Mooi stuk
heb er zelf ook last van sinds ik accountant ben A13, A12, A4, A20 tis gewoon een hel
|
|
|
|
|
|
Als die ijzer is HEET, moet je die kleren STRIJKEN Polo 1.4 16V 
|
|
|
|
darkkingll
|
 |
« Reply #4 on: July 15, 2007, 06:12:49 PM » |
|
File? Wat is dat? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kees
|
 |
« Reply #5 on: July 16, 2007, 05:47:20 PM » |
|
Fantastisch geschreven. Het kan altijd beter, maar dit is wel een goede column. Wie is btw de schrijver? Heette die Veyron man niet zo?
In Nederland heb je gewoon van die plekken waar de hele dag file staat. Voorbeeld: Knooppunt Hoevelaken A1-A28 van Apeldoorn - Utrecht. Gevolg: veel mensen willen binnendoor rijden, maar dat staat de lokale overheid niet toe. Zij sluiten dan weer wegen af, met als gevolg dat er 2 wegen intensief gebruikt worden: de snelweg die al niet meer zo snel is. En de provinciale weg, die ook potdicht zit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sander
Kut-Mod
Autogespot Crew
Pagani Zonda F Driver

|
 |
« Reply #6 on: July 16, 2007, 05:47:54 PM » |
|
Fantastisch geschreven. Het kan altijd beter, maar dit is wel een goede column. Wie is btw de schrijver? Heette die Veyron man niet zo?
In Nederland heb je gewoon van die plekken waar de hele dag file staat. Voorbeeld: Knooppunt Hoevelaken A1-A28 van Apeldoorn - Utrecht. Gevolg: veel mensen willen binnendoor rijden, maar dat staat de lokale overheid niet toe. Zij sluiten dan weer wegen af, met als gevolg dat er 2 wegen intensief gebruikt worden: de snelweg die al niet meer zo snel is. En de provinciale weg, die ook potdicht zit.
Michael Iemand die niet op het forum zit 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kees
|
 |
« Reply #7 on: July 16, 2007, 07:23:00 PM » |
|
Oké. Leuk dat hij dat doet! (die naam had ik al gelezen hoor  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mikey
Fiat Panda Driver
|
 |
« Reply #8 on: July 16, 2007, 07:54:26 PM » |
|
Ik heb em geschreven, zit heel af en toe op het forum :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|